FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Andre der føler underlivet nærmest "falder ud" når i sidder på wc?

Jeg ved godt hvad du mener! Det hjælper med knibeøvelserne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En lille stak kærlighed til min lille dreng :biglove

o8hsuc.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille stak kærlighed til min lille dreng :biglove

o8hsuc.jpg

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt hvad du mener! Det hjælper med knibeøvelserne!

Ok tak :) jeg har købt en app med træningsøvelser, jeg magter virkelig ikke problemer i den ende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak :) jeg har købt en app med træningsøvelser, jeg magter virkelig ikke problemer i den ende ;)

Jeg overvejer også at hente gyn-zone igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj er helt forarget og det ikke ikke engang på mineegene vegne.

N skal til ac/dc i Roskilde på onsdag med en kammerat hvis kone har termin om 3 uger.

N ringer så i dag for lige at aftale de sidste detaljer, men vennen svarer ikke. Et par minutter efter får han i stedet en sms om at de er på sygehuset til igangsættelse og at han ringer senere.

N skriver tilbage at så regner han ikke med han skal med alligevel og at det er helt ok, hvortil vennen svarer at jo jo, selvfølgelig skal han med....

Er du så færdig den var altså ikke gået herhjemme. Kan slet ikke forstå at man kan tænke sådan...

Jeg tror ikke jeg ville have et problem med det hvis L var til den slags ;) De har vel snakket om det inden, når det ligger så tæt på termin? Det kan være hendes mor/svigermor er hos hende i stedet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg ville have et problem med det hvis L var til den slags ;) De har vel snakket om det inden, når det ligger så tæt på termin? Det kan være hendes mor/svigermor er hos hende i stedet.

Tænkte jeg også ;) Og især hvis det er første barn og farmand ikke har en nybagt storesøskende at tage hensyn til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er 3. barn, så der er 2 nybagte storesøskende at tage hensyn til også plus at han vil have ca 4 timers transport begge veje.

Kan godt være det er mig der er sippet, men jeg ville godt nok ikke synes det var ok N tog afsted i den situation.

Der har ikke været snak om igangsættelse før så går ud fra det er akut pga en eller anden form for komplikation

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg ville have et problem med det hvis L var til den slags ;) De har vel snakket om det inden, når det ligger så tæt på termin? Det kan være hendes mor/svigermor er hos hende i stedet.

Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan se problemet heller. Ja, hvos fødslen trækker så meget ud så smutter han jo nok ikke, men hvis det går fint så er der da ikke noget i vejen for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak :) jeg har købt en app med træningsøvelser, jeg magter virkelig ikke problemer i den ende ;)

Hvilken app er det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj mine bryster er spændte :blink

Sådan lige som når man har brug for at amme. Der er altså godt nok 18 uger endnu til det kan lade sig gøre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken app er det? :)

Den hedder Knibeøvelser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hedder Knibeøvelser ;)

Til 29 kr.? Er den pengene værd? Jeg bliver altid lidt nærig, når en app koster penge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til 29 kr.? Er den pengene værd? Jeg bliver altid lidt nærig, når en app koster penge :D

Ja også mig :lol

Den virker god - indrømmer jeg ikke er kommet i gang endnu :Blush

Men den består af lydfiler hvor nogle damer fortæller hvad man skal. Der er introduktion og så 3 træningsniveauer med forskellige stillinger og øvelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille stak kærlighed til min lille dreng :biglove

o8hsuc.jpg

Hold nu kaje det ser lækkert ud! Ham Nohr er en heldig gut...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+5 og blop har været total aktiv her til aften.. Faktisk er det første gang, hvor vi har kunne se, at det fx var en arm der puffede ud :loveshower han har haft store armbevægelser her til aften.. Åh håber han bliver ved med det resten af tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet dejligt, HELE natten :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+5 og blop har været total aktiv her til aften.. Faktisk er det første gang, hvor vi har kunne se, at det fx var en arm der puffede ud :loveshower han har haft store armbevægelser her til aften.. Åh håber han bliver ved med det resten af tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet dejligt, HELE natten :yay

Skønt!!

Hvordan mon det føles ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der flere jm-besøg efter 36+ ?? Synes godt nok der er langt til termin, hvis det her er det sidste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der flere jm-besøg efter 36+ ?? Synes godt nok der er langt til termin, hvis det her er det sidste

Jeg var afsted 35+ og 37+

Min den næste tid er 40+1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der flere jm-besøg efter 36+ ?? Synes godt nok der er langt til termin, hvis det her er det sidste

Hmm, ved min JM er der besøg 35+, 37+, 39+ og så overgår man vist til fødegangen og overbårenheds-undersøgelse hvis baby ikke er kommet - den ligger omkring 41+0.

Pga sommerferie er mit 37+ besøg dog flyttet til 38+4 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt!!

Hvordan mon det føles ;)

:ditto

Jeg har fået en helt ny målestok for "en god nats søvn".. Der ska ikke så meget til mere :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, ved min JM er der besøg 35+, 37+, 39+ og så overgår man vist til fødegangen og overbårenheds-undersøgelse hvis baby ikke er kommet - den ligger omkring 41+0.

Pga sommerferie er mit 37+ besøg dog flyttet til 38+4 :)

Jeg var afsted 35+ og 37+

Min den næste tid er 40+1

Jeg fik svar idag. Jeg skal til jordemoder iden, når jeg er 39+3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.