FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Vi blev færdig med to do listen inden fødslen i går aftes hvor er det en skøn følelse! Og hold op hvor manden har knoklet for at nå det.

Havde sagt at deadline for at få alt ordnet var hans fødselsdag. Han nåede det - han har nemlig fødselsdag i morgen

Så nu ligger der en gave jeg har købt, til at han skulle have, når alt knokleriet var færdig klar til ham, så han kan få den, når han kommer hjem fra arbejde

19 dage til termin :loveshower og jeg føler mig bare klar til at nyde den sidste ventetid!

Skønt at læse :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skønt at læse :yay

Det er også bare så dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mistet spiren så jeg vil takke af for denne gang... Held og lykke til jer andre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mistet spiren så jeg vil takke af for denne gang... Held og lykke til jer andre...

:boo

Det gør mig ondt :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mistet spiren så jeg vil takke af for denne gang... Held og lykke til jer andre...

Åh nej dog :boo

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mistet spiren så jeg vil takke af for denne gang... Held og lykke til jer andre...

Ej altså :boo

Er du okay? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså :boo

Er du okay? :kram

Ikke helt men jeg havde det i fornemmelse af der skulle ske noget... Jeg var til læge i dag og hun sagde at jeg er igang med at abortere. Hun kiggede ikke på mig. Men til gengæld fik jeg en henvisning til scanning hos min gynækolog. Så jeg fik ro der... Og tak for din tanke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skal i have alle sammen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mistet spiren så jeg vil takke af for denne gang... Held og lykke til jer andre...

Åh nej, det er jeg virkelig ked af at høre :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mistet spiren så jeg vil takke af for denne gang... Held og lykke til jer andre...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mistet spiren så jeg vil takke af for denne gang... Held og lykke til jer andre...

Åh nej!

:kram til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mistet spiren så jeg vil takke af for denne gang... Held og lykke til jer andre...

Åååårh nej... havde virkelig håbet den lille blev der... godt du får ro med en scanning... <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mistet spiren så jeg vil takke af for denne gang... Held og lykke til jer andre...

Øv er jeg ked af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er jeg ked af

Hvor langt var du henne ?

Jeg var 11+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skal i have alle sammen... Det varmer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mistet spiren så jeg vil takke af for denne gang... Held og lykke til jer andre...

Kæmpe kram! :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i skambenet :(

Andre der døjer med det? Er i 22. uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke melde sig ud af at være gravid, bare en gang i mellem? Eller sætte på pause? Eller spole frem så det var overstået?

Jeg gider allerede ikke mere :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke melde sig ud af at være gravid, bare en gang i mellem? Eller sætte på pause? Eller spole frem så det var overstået?

Jeg gider allerede ikke mere :prik

Har du det skidt? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du det skidt? :kram2

Træt, kvalm (konstant igen, det var ellers blevet bedre), forstoppet, halsbrænd, øm osv - men det er nu ikke så meget det, det er mere det faktum at jeg aldrig har noget overskud tilbage :( jeg føler mig trist og har lyst til at låse mig inde :(

Og så den ONDSVAGE dårlige samvittighed. Jeg beskyldte J for ikke at mene at jeg gør noget godt nok - manden stod jo helt chokeret, for det er jo MIG der mener jeg ikke gør noget godt nok :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i skambenet :(

Andre der døjer med det? Er i 22. uge.

Det har jeg også døjet meget med. Men det viste sig jo også at jeg har bækkenløsning :( De to led omme ved lænden er også påvirkede. Jeg var i uge 24 da lægen og fys sagde bækkenløsning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt, kvalm (konstant igen, det var ellers blevet bedre), forstoppet, halsbrænd, øm osv - men det er nu ikke så meget det, det er mere det faktum at jeg aldrig har noget overskud tilbage :( jeg føler mig trist og har lyst til at låse mig inde :(

Og så den ONDSVAGE dårlige samvittighed. Jeg beskyldte J for ikke at mene at jeg gør noget godt nok - manden stod jo helt chokeret, for det er jo MIG der mener jeg ikke gør noget godt nok :boo

:kiss :kram2 det lyder virkelig heller ikke sjovt! Altså virkelig ikke!

Og din mand overlever nok - han ved jo godt, at du kun får sagt sådan noget, fordi du er max presset! Havde du det også sådan med W?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss :kram2 det lyder virkelig heller ikke sjovt! Altså virkelig ikke!

Og din mand overlever nok - han ved jo godt, at du kun får sagt sådan noget, fordi du er max presset! Havde du det også sådan med W?

Tak for kram :kram2

Ja det havde jeg. Men det var trods alt nemmere fordi jeg ikke skulle passe W også, blive vækket om natten og den slags.

Jeg føler mig bare så uduelig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også døjet meget med. Men det viste sig jo også at jeg har bækkenløsning :( De to led omme ved lænden er også påvirkede. Jeg var i uge 24 da lægen og fys sagde bækkenløsning..

Åh nej det håber jeg da virkelig ikke :unsure

Starter nyt job 1/8 og kan kun nå at være der i 7 uger inden barsel. Det ville være så pinligt, hvis jeg skulle sygemeldes :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår begynder man at se et system i sparkene? Synes det er lidt som et lotteri endnu ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.