Besvaret June 18, 2015 Jeg vil gerne købe uld bodyer til de små trolde, det behøver ikke at være fancy mærker eller noget. Hvor køber i ganske neutrale bodyer til fornuftige priser henne? Kvickly :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2015 Kvickly :) Super! Tak for svar... Fandt en tråd under udstyr, så har også fået input der, hvis andre skulle være interesserede... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2015 Har man ligamenter som sidder omkring navlen??? Altså som 2. gangs i uge 13? Jeg har et par gange nu prøvet at når jeg rejser mig op i sofaen hvor jeg plejer halvvejs ar ligge ned, så kommer et kortvarig prik i maven. Det føles som om der er en der prikker en finger ind i maven - her til aften lige under navlen :chin: Det gør på ingen måder ondt, men bare som om nogen prikker en med en finger lige i et halvt sekund. Er det ligamenterne som kan brokke sig helt deroppe??? Jeg har ikke tænkt så meget over, hvad det er - men jeg får dem også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2015 Har man ligamenter som sidder omkring navlen??? Altså som 2. gangs i uge 13? Jeg har et par gange nu prøvet at når jeg rejser mig op i sofaen hvor jeg plejer halvvejs ar ligge ned, så kommer et kortvarig prik i maven. Det føles som om der er en der prikker en finger ind i maven - her til aften lige under navlen :chin: Det gør på ingen måder ondt, men bare som om nogen prikker en med en finger lige i et halvt sekund. Er det ligamenterne som kan brokke sig helt deroppe??? Jeg synes det lyder mere som plukveer? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2015 Shit jeg har haft mange plukveer de sidste dage! Altså, de gør SLET IKKE ondt, men er meget tydelige. Jeg bliver faktisk ret bange for om det inferno af plukveer jeg havde med W, skal gentage sig! Mest af alt er jeg drønhamrende nervøs for, om det så kan lykkes mig at passe W hjemme :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2015 Shit jeg har haft mange plukveer de sidste dage! Altså, de gør SLET IKKE ondt, men er meget tydelige. Jeg bliver faktisk ret bange for om det inferno af plukveer jeg havde med W, skal gentage sig! Mest af alt er jeg drønhamrende nervøs for, om det så kan lykkes mig at passe W hjemme :boo :kram Du må have fat i alverdens gode hjælpemidler, så du aldrig behøver løfte W. En god trappestige er alfa-omega IMO. Og så slap for himlens skyld af, når du kan. Så må J svinge støvsuger mv. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 :huug jeg skal ind til eksamen kl 13. Er ved at går til af nerver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 34+0:wub Om max 8 uger er vi sgu en lille familie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 :huug jeg skal ind til eksamen kl 13. Er ved at går til af nerver. :goodluck :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 :goodluck :kram Tak for :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Ih baby altså, så lig dog stille så jeg kan nå at få en lur inden Freja vågner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Ej hvor jeg synes der er langt ned på gulvet :P 32+6 idag, og tabte min tus til tavlen på gulvet idag. Der fik eleverne sig da godt nok et billigt grin :p :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Har man ligamenter som sidder omkring navlen??? Altså som 2. gangs i uge 13? Jeg har et par gange nu prøvet at når jeg rejser mig op i sofaen hvor jeg plejer halvvejs ar ligge ned, så kommer et kortvarig prik i maven. Det føles som om der er en der prikker en finger ind i maven - her til aften lige under navlen :chin: Det gør på ingen måder ondt, men bare som om nogen prikker en med en finger lige i et halvt sekund. Er det ligamenterne som kan brokke sig helt deroppe??? Tjek! Sådanne havde jeg også i første og anden trimester. De er faktisk sådan ubehagelige, fordi det føles som der er en der jager en finger ind i en.. Meget underlige! Jeg har dem meget, meget sjældent nu - så sjældent at da det kom sådan et jag i går, havde jeg glemt alt om dem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Hvis det er ligamentsmerter jeg har i underlivet, så er jeg ikke fan! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Jeg har været til 2. jordemodersamtale i dag. Ikke det mest ophidsende, men jeg fik da hørt hjertelyd (:wub) og blev meldt til fødselsforberedelse :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Lillebror tror at mine ribben kan flyttes - for pokker det gør altså nas Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Lillebror tror at mine ribben kan flyttes - for pokker det gør altså nas Det tror lillemanden her også engang imellem. Engang imellem, er jeg faltisk liidt i tvivl om der er plads til os begge :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Ej hvor jeg synes der er langt ned på gulvet :P 32+6 idag, og tabte min tus til tavlen på gulvet idag. Der fik eleverne sig da godt nok et billigt grin :p :lol :lol gad godt at have været fluen på væggen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Lillebror tror at mine ribben kan flyttes - for pokker det gør altså nas Det har jeg endnu ikke prøvet, heller ikke ved Charlie. Her prøver lillesøster at udvide bækkenet helt vildt - det er heller ikke særlig rart! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Det har jeg endnu ikke prøvet, heller ikke ved Charlie. Her prøver lillesøster at udvide bækkenet helt vildt - det er heller ikke særlig rart!Den vej har jeg dog ikke prøvet, udover da jeg skulle føde Ida. Men kan forestille mig at det gør nas Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Brian fik lige at vide af Valdemars DP idag, at hun slet ikke var i tvivl om, at han bliver en super storebror, fordi han altid er så sød ved de små babyer, de er sammen med :biglove (og lidt hormonella :boo) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Har Matas egentlig ikke en gratis babypakke længere? :chin: Jeg synes ikke, jeg kan finde en på baby club matas :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Har Matas egentlig ikke en gratis babypakke længere? :chin: Jeg synes ikke, jeg kan finde en på baby club matas :unsure Jeg synes jeg har tilmeldt mig en, hvor jeg fik en mail om at de ville sende mig en mail når jeg kunne hente/var tættere på termin.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites