FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Aaaarj, så blev man lige ringet op af jm centeret at de havde en afbudstid på en ammesamtale. Men kl 9.30 idag! Det kan jeg jo ikke, når jeg skal sidde og kukkelure her <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehehe! Men SIDSTE arbejdsdag! :glad

Og jeg skal spise lækker frokost på det hotel vi skal være på :D Sidste gang var det i hvert fald fantastisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaarj, så blev man lige ringet op af jm centeret at de havde en afbudstid på en ammesamtale. Men kl 9.30 idag! Det kan jeg jo ikke, når jeg skal sidde og kukkelure her <_<

Øv, hvor ærgeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg skal spise lækker frokost på det hotel vi skal være på :D Sidste gang var det i hvert fald fantastisk :D

Eeeeej, jeg er overhovedet ikke misundelig! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeej, jeg er overhovedet ikke misundelig! :D

Når vi skal give næsten 2000 kr for et kursus, skal der også være ordentlig mad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaarj, så blev man lige ringet op af jm centeret at de havde en afbudstid på en ammesamtale. Men kl 9.30 idag! Det kan jeg jo ikke, når jeg skal sidde og kukkelure her <_<

Ej hvor ærgerligt :( Håber snart du kan få en ny tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi skal give næsten 2000 kr for et kursus, skal der også være ordentlig mad :D

Det er klart! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmpf. Det er nok mig, der er hormonella og sulten-sur, men synes faktisk, det er ret ubehøvlet, at en dame i venteværelset ævler løs i mobil om hendes opvaskemaskine, når der faktisk er skiltet med, at man ikke må snakke i mobiltelefon :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 dage til termin :yay :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmpf. Det er nok mig, der er hormonella og sulten-sur, men synes faktisk, det er ret ubehøvlet, at en dame i venteværelset ævler løs i mobil om hendes opvaskemaskine, når der faktisk er skiltet med, at man ikke må snakke i mobiltelefon :prik

Hvis der er skiltet med at man ikke må, så er det ubehøvlet.. !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmpf. Det er nok mig, der er hormonella og sulten-sur, men synes faktisk, det er ret ubehøvlet, at en dame i venteværelset ævler løs i mobil om hendes opvaskemaskine, når der faktisk er skiltet med, at man ikke må snakke i mobiltelefon :prik

Enig. Der har ikke været en eneste der har snakket de 2 gange jeg har været til det i Viborg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 dage til termin :yay :yay

:yay :glad I morgen er du 2 cifret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :glad I morgen er du 2 cifret...

Ja det er vildt at tænke på :o Synes ikke det er ret lang tid siden jeg blev gravid :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså der er et skilt lige ved døren med en mobiltelefon med streg over. Jeg spurgte så om SMS var ok, og fik at vide, at det bare var snak og lyd, der var frabedt.

Det var også bare fordi, ørkenens sønner er i godmorgen dk, og det ville jeg altså hellere høre, end hendes problemer med belægning på glasene :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 dage til termin :yay :yay

Woop! :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså der er et skilt lige ved døren med en mobiltelefon med streg over. Jeg spurgte så om SMS var ok, og fik at vide, at det bare var snak og lyd, der var frabedt.

Det var også bare fordi, ørkenens sønner er i godmorgen dk, og det ville jeg altså hellere høre, end hendes problemer med belægning på glasene :P

Hehe :P Uanset hvad så synes jeg nu stadigvæk ikke at man kan tillade sig at snakke i telefon når man er i et venteværelse, der er ikke noget der er så vigtigt at det ikke kan vente til senere(Jo måske nogle meget få ting, men en opvaskemaskine er i hvert fald ikke en af dem)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Woop! :glad :glad :glad

Synes godt nok den her graviditet er fløjet af sted indtil videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe :P Uanset hvad så synes jeg nu stadigvæk ikke at man kan tillade sig at snakke i telefon når man er i et venteværelse, der er ikke noget der er så vigtigt at det ikke kan vente til senere(Jo måske nogle meget få ting, men en opvaskemaskine er i hvert fald ikke en af dem)

Præcis! Og ellers kan man jo lige gå ud (det gjorde jeg da, da jm centeret ringede...). Nå, skidt pyt, der er ro herinde nu :)

Og 35 minutter gået. Synes tiden går langsomt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vildt at tænke på :o Synes ikke det er ret lang tid siden jeg blev gravid :P

Jeg er nede på 46 dage kan jeg se :o Det er crazy :D Lige om lidt har vi vores små drengebørn i hænderne :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHAHA flad af grin over sure Morten Resens reaktion på forældre, der brokker sig over at supermarkederne har for få specialkort til de der dyremapper :D Total "Nu STOPPER I!" agtig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis! Og ellers kan man jo lige gå ud (det gjorde jeg da, da jm centeret ringede...). Nå, skidt pyt, der er ro herinde nu :)

Og 35 minutter gået. Synes tiden går langsomt <_<

Godt der er blevet ro nu. Håber at du snart er igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nede på 46 dage kan jeg se :o Det er crazy :D Lige om lidt har vi vores små drengebørn i hænderne :glad

Ja lige om snart. :o bliver fantastisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mine glukose test tilbage ..

Og den er helt normal:)

Yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mine glukose test tilbage ..

Og den er helt normal:)

Yay

Dejligt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, synes jeg er ved at blive sløj :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.