FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg skriver også bachelor... og nej... det køre just heller ikke for mig... synes trætheden overskygger alt... Men min vejleder har heldigvis troen på mig... hjalp noget så meget da jeg var ret så opgivende da jeg dukkede op til vejledning igår...

Jeg skal også have vejledning i morgen... Nu får vi at se. Men i dag vil jeg ikke lade det stresse mig.

Held og lykke med skrivning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Perfekt NF og nu 12+4 :biglove

:yay åh hvor er jeg bare glad på jeres vegne!!! Er det 4 dage du er rykket i den rigtige retning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ER det ikke vagthavende JM jeg skal kontakte med kløe? Det er vel dem der bedst kan tjekke hvordan lillebror har det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay åh hvor er jeg bare glad på jeres vegne!!! Er det 4 dage du er rykket i den rigtige retning?

Jep! Præcis som ønsket og ventet - ny termin 24. oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ER det ikke vagthavende JM jeg skal kontakte med kløe? Det er vel dem der bedst kan tjekke hvordan lillebror har det...

Jo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep! Præcis som ønsket og ventet - ny termin 24. oktober :)

Sååååååååååå skønt!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg er ked af hvis lavede en spoiler. Men hvis man følger med ville man ikke blive skuffet alligevel

Jeg er i gang med 4. sæson, men jeg blev da skuffet over at få afsløret i hvilken sæson A bliver afsløret. Så det var bare det jeg mente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillebror har det godt :loveshower Skal have taget blodprøver i morgen tidlig for at tjekke det ikke er graviditets betinget. Så skal faste fra midnat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet absolut INTET i dag...! Dejligt..

I morgen kommer min mor, og jeg får Camille hjem et par dage :) glæder mig nu alligevel til at der skal ske lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmm har været ude og spise sushi. Nu vil jeg snart i seng. Trænger til en sove aften ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået tidligt i seng og er MEGA træt, men kan ikke sove for halsbrand :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har lige fortalt om den fødsel min kusine havde for et par måneder siden.. Og det efterfølgende forløb..

Er helt sur og vred på min mor over at hun har så lidt pli, så hun fortæller om at babyen var dødfødt, og igen holdt med at trække vejret efter et par dage - når hun ved min medicin kan påvirke min babys vejrtrækning :boo

Er totalt bange nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har lige fortalt om den fødsel min kusine havde for et par måneder siden.. Og det efterfølgende forløb..

Er helt sur og vred på min mor over at hun har så lidt pli, så hun fortæller om at babyen var dødfødt, og igen holdt med at trække vejret efter et par dage - når hun ved min medicin kan påvirke min babys vejrtrækning :boo

Er totalt bange nu :boo

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Must eat something!!! Helst Toms skildpadder og mange af dem :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har lige fortalt om den fødsel min kusine havde for et par måneder siden.. Og det efterfølgende forløb..

Er helt sur og vred på min mor over at hun har så lidt pli, så hun fortæller om at babyen var dødfødt, og igen holdt med at trække vejret efter et par dage - når hun ved min medicin kan påvirke min babys vejrtrækning :boo

Er totalt bange nu :boo

:kram :kram

Folk mangler generelt situationsfornemmelsemfor hvornår man skal høre om alle skræk fødslerne... Kan huske jeg fik fortalt rimelig mange, da jeg var gravid første gang og det er sgu bare ikke det man har brug for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Must eat something!!! Helst Toms skildpadder og mange af dem :sandie

Mmmm.... Skildpadder.... Mums

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Folk mangler generelt situationsfornemmelsemfor hvornår man skal høre om alle skræk fødslerne... Kan huske jeg fik fortalt rimelig mange, da jeg var gravid første gang og det er sgu bare ikke det man har brug for.

Nej og jeg ved da godt at pigen er sund og rask i dag.. Men Uff hvor får jeg svært ved ikke at have min baby tæt på og holde øje hele tiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fidusen har fundet min blære <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmm.... Skildpadder.... Mums

Ja, men jeg er alene hjemme og kan derfor ikke hente nogle <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fidusen har fundet min blære <_<

Det er bare mega træls, når de gør det :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har lige fortalt om den fødsel min kusine havde for et par måneder siden.. Og det efterfølgende forløb..

Er helt sur og vred på min mor over at hun har så lidt pli, så hun fortæller om at babyen var dødfødt, og igen holdt med at trække vejret efter et par dage - når hun ved min medicin kan påvirke min babys vejrtrækning :boo

Er totalt bange nu :boo

:kram Ej hvor strengt af hende! :prik Den slags sker heldigvis MEGET sjældent, og ikke for Leah (husk: frygten fylder fordi, det ville være forfærdeligt, hvis det skete - ikke fordi det er sandsynligt, at det sker :kram2)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Ej hvor strengt af hende! :prik Den slags sker heldigvis MEGET sjældent, og ikke for Leah (husk: frygten fylder fordi, det ville være forfærdeligt, hvis det skete - ikke fordi det er sandsynligt, at det sker :kram2)

Tak <3

Er bare pludselig meget bange! Så lige nu nyder jeg bare at mærke hende mosle rundt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor har jeg lyst til varm kakao, men kan ikke hente noget. Er alene med Ida, kunne måske få Rasmus til at få noget med hjem :chin: :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at have det bedre. Både fysisk og psykisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at have det bedre. Både fysisk og psykisk :loveshower

Hvor er det bare dejligt at læse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.