Besvaret June 2, 2014 Pyh for første gang i denne graviditet har jeg fornemmelse af der er optræk til noget :unsure Har ellers haft det super godt og nærmest uden plukkeveer hele weekenden, men her i eftermiddag blev jeg pludselig så træt i kroppen, der er uro og det spænder helt vildt i lænden. Jeg er 34+0 idag, så det er altså lige tidligt nok! Syntes bare jeg genkender fornemmelsen fra Dictes fødsel. Imorgen skal jeg til fødselsforberedelse i gruppekonsultation hos JM, så håber ikke der sker noget inden da, og hun har tid til at se på mig imorgen. :kram2 håber det går i sig selv igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2014 Tak Lone og Mette :) der sker et eller andet, jeg kan bare ikke finde ud af hvad... Forhåbentlig forsvinder det snart igen! Et hurtigt spørgsmål, de af jer der har været til fødselsforberedelse hos jm, har i haft jeres mand med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2014 Pyh for første gang i denne graviditet har jeg fornemmelse af der er optræk til noget :unsure Har ellers haft det super godt og nærmest uden plukkeveer hele weekenden, men her i eftermiddag blev jeg pludselig så træt i kroppen, der er uro og det spænder helt vildt i lænden. Jeg er 34+0 idag, så det er altså lige tidligt nok! Syntes bare jeg genkender fornemmelsen fra Dictes fødsel. Imorgen skal jeg til fødselsforberedelse i gruppekonsultation hos JM, så håber ikke der sker noget inden da, og hun har tid til at se på mig imorgen. Håber lillesøster bliver derinde nogle uger endnu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2014 Håber lillesøster bliver derinde nogle uger endnu! :ditto Pøj pøj i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2014 Tak Lone og Mette :) der sker et eller andet, jeg kan bare ikke finde ud af hvad... Forhåbentlig forsvinder det snart igen! Et hurtigt spørgsmål, de af jer der har været til fødselsforberedelse hos jm, har i haft jeres mand med? Jeg er en del af noget der hedder Kendt Jordemoderordning, og der er alle undtagen én uden mand. Synes det er vildt ringe, for havde glædet mig til vi skulle det sammen. Tænker det er forskelligt fra sted til sted, Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2014 Tak Lone og Mette :) der sker et eller andet, jeg kan bare ikke finde ud af hvad... Forhåbentlig forsvinder det snart igen! Et hurtigt spørgsmål, de af jer der har været til fødselsforberedelse hos jm, har i haft jeres mand med? Jonas er med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2014 Håber lillesøster bliver derinde nogle uger endnu!:ditto Pøj pøj Caddie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2014 Tak piger! Håber også hun arter sig og det går i sig selv igen... Det tror jeg på! Mht fødselsforberedelse, så er det frivilligt om man vil have sin mand med (gælder også til almindelig konsultationer) Jeg er også i kendt jordemoder ordning, og min mand tager med imorgen. Da Dicte jo blev født før tid nåede vi ikke fødselsforberedelsen sidste gang, men omvendt har min mand jo været med til en fødsel nu. Han har ret travlt for tiden, så er lidt i tvivl om det er 'spild' af tid, men han siger han tager tiden til det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 For pokker da også. Hvorfor skal jeg have så dårlig samvittighed?.Har været ramt af hovedpine siden i går aftes, og kl halv to i nat kastede jeg op pga. hovedpine. Kl. Halv seks i morges gik jeg på sofaen med en kold klud på panden og nu har jeg så sygemeldt mig fra job i dag.... Og det er kun tre uger siden, at jeg sidst var ramt på nøjagtig samme måde :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 Caddie - du skal bare holde dig i skindet fordi det er forbudt at overhale inden om... ;) nej men helt seriøst så håber jeg at den følelse forsvinder og lillepigen får lov til at bage færdigt hos dig. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 For pokker da også. Hvorfor skal jeg have så dårlig samvittighed?.Har været ramt af hovedpine siden i går aftes, og kl halv to i nat kastede jeg op pga. hovedpine. Kl. Halv seks i morges gik jeg på sofaen med en kold klud på panden og nu har jeg så sygemeldt mig fra job i dag.... Og det er kun tre uger siden, at jeg sidst var ramt på nøjagtig samme måde :(Migræne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 For pokker da også. Hvorfor skal jeg have så dårlig samvittighed?.Har været ramt af hovedpine siden i går aftes, og kl halv to i nat kastede jeg op pga. hovedpine. Kl. Halv seks i morges gik jeg på sofaen med en kold klud på panden og nu har jeg så sygemeldt mig fra job i dag.... Og det er kun tre uger siden, at jeg sidst var ramt på nøjagtig samme måde :(Det må du ikke have dårlig samvittighed over. Jeg har også haft voldsomme hovedpiner dog uden opkast, og de varer altid et par dage. Så hvis jeg var i job, havde jeg også haft mange sygedage. Synes det er blevet værre med varmen. God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 Migræne? Ja det er jo nok en form for migræne (ved ikke lige hvad der skiller hovedpine og migræne fra hinanden) den er heldigvis gået væk, men nit hoved føles tungt og jeg har sovet hele formiddagen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 Ja det er jo nok en form for migræne (ved ikke lige hvad der skiller hovedpine og migræne fra hinanden) den er heldigvis gået væk, men nit hoved føles tungt og jeg har sovet hele formiddagen :(:kram sørg for at slappe godt af, så du kan få ladet batterierne helt op :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 Caddie - du skal bare holde dig i skindet fordi det er forbudt at overhale inden om... ;) nej men helt seriøst så håber jeg at den følelse forsvinder og lillepigen får lov til at bage færdigt hos dig. :kram2 Hæ hæ ;) jeg skal gøre mit bedste! Har bestemt ingen intentioner om at snyde i køen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 Øv er skidt for tiden. Er møg træt konstant, hele min krop føles som om den mangler et skud energi og jeg er svimmel løbende gennem dagen. Hvis det "bare" er pga varmen, så bliver det en lang sommer. Skal til læge om lidt, så håber da han finder en anden ufarlig årsag, for ellers kommer jeg ikke meget ud fra nu af :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 Så fik vi overstået fødselsforberedelse :) Sidste gang blev det lige en hurtig gennemgang på fødestuen. Det er meget rart, selv om der selvfølgelig ikke var noget nyt for mig, og jeg kunne tydeligt huske hvordan de forskellige faser føltes sidste gang. JM mener stadig jeg vil føde hurtigt, så vi skal ikke vente for længe med at tage afsted. Håber hun får ret ;) Der er stadig uro i kroppen, det niver og spænder i lænden og indvendigt, men JM sagde at nu hvor jeg er over 34+0 så er det fint nok hvis hun kommer ud, men det optimale er selvfølgelig at vente mindst 3 uger endnu. Det ef virkelig syret at om kort tid har vi en baby igen! Jeg kan ikke helt forstå det, glæder mig bare ufattelig meget til at få hende i armene og lære hende at kende :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 Ja det er jo nok en form for migræne (ved ikke lige hvad der skiller hovedpine og migræne fra hinanden) den er heldigvis gået væk, men nit hoved føles tungt og jeg har sovet hele formiddagen :( Migræne er halvsidig, dvs. sidder kun i den ene side er hovedet og føles ofte pulserende. Er ledsaget af kvalme/opkast og forværres ved fysisk aktivitet (arbejder et sted, hvor de kun tager sig af hovedpine :rolleyes ). Håber, at du bliver hurtigt frisk igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 Migræne er halvsidig, dvs. sidder kun i den ene side er hovedet og føles ofte pulserende. Er ledsaget af kvalme/opkast og forværres ved fysisk aktivitet (arbejder et sted, hvor de kun tager sig af hovedpine :rolleyes ). Håber, at du bliver hurtigt frisk igen.:ditto og man er tit også lys og lyd følsom :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 Migræne er halvsidig, dvs. sidder kun i den ene side er hovedet og føles ofte pulserende. Er ledsaget af kvalme/opkast og forværres ved fysisk aktivitet (arbejder et sted, hvor de kun tager sig af hovedpine :rolleyes ). Håber, at du bliver hurtigt frisk igen.Må jeg spørge, hvor du arbejder? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 :ditto og man er tit også lys og lyd følsom :( Jep :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 Må jeg spørge, hvor du arbejder? Ja da. Ikke tophemmeligt, men tager den alligevel i en pm. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 Migræne er halvsidig, dvs. sidder kun i den ene side er hovedet og føles ofte pulserende. Er ledsaget af kvalme/opkast og forværres ved fysisk aktivitet (arbejder et sted, hvor de kun tager sig af hovedpine :rolleyes ). Håber, at du bliver hurtigt frisk igen. Nå så tror jeg bare at jeg har haft hovedpine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Migræne er halvsidig, dvs. sidder kun i den ene side er hovedet og føles ofte pulserende. Er ledsaget af kvalme/opkast og forværres ved fysisk aktivitet (arbejder et sted, hvor de kun tager sig af hovedpine :rolleyes ). Håber, at du bliver hurtigt frisk igen. Jeg er ret sikker på at jeg har migræne, men min læge er overbevist om at jeg har bihulebetændelse, selvom jeg ingen symptomer har på det, udover hovedpinen/migræne og det lader ikke til at han lytter rigtig til mig. Jeg har for tiden hovedpine stort set hver dag, men har på to uger haft migræne"anfald" to gange, hvor jeg har kastet op, og har måtte ligge i mørke med kold klud på panden. Du lyder bare til at have godt styr på migræne - ved du om man kan gøre et eller andet for at forhindre anfald eller gøre noget ved smerten når den først er kommet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Jeg er så også blevet en af dem der tisser i bukserne nu :( Jeg har fået en rigtig tør hoste og hoster konstant, og så tisser jeg altså når ind imellem. Jeg tror det er pollen allergi, men var til lægen idag til almindelig graviditets undersøgelse, og lægen tog det ikke særlig tungt, den hoste må jeg bare leve med var beskeden <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites