Besvaret November 20, 2014 Kan på sin ønskeliste til fødslen være bekendt at ønske sig: " ingen studerende med under fødslen" ?? Generelt har jeg ikke noget imod studerende - hvordan skal de ellers lære det ... Men - jeg har bare været "forfulgt" af studerende i gennem div. undersøgelser og tænker, at jeg nemt kan blive hidsig og utryg ved fødslen, hvis der også skal rende studerende rundt og mærke efter det ene og andet sted .... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Kan på sin ønskeliste til fødslen være bekendt at ønske sig: " ingen studerende med under fødslen" ?? Generelt har jeg ikke noget imod studerende - hvordan skal de ellers lære det ... Men - jeg har bare været "forfulgt" af studerende i gennem div. undersøgelser og tænker, at jeg nemt kan blive hidsig og utryg ved fødslen, hvis der også skal rende studerende rundt og mærke efter det ene og andet sted .... Ja da - det er 100% dit valg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Ja helt sikkert - dog er "fordelen" når der er studerende med, at de bruger mere tid på en :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Øf! Får simpelthen SÅ ondt når jeg nyser :( æv altså! Årh det kender jeg godt. Jeg nyser lidt specielt ( athi, athi, athi, athi, athi lyder det når jeg nyser, hvilket gør pænt ondt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Jeg er dødtræt og kan ikke finde ud af om jeg er ved at være syg. Marius har lagt og hostet mig o hovedet i flere timer mens vi forsøgte at få ham til at sove. Endte med at rende og :puke Godt det er weekend lige om lidt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Kan på sin ønskeliste til fødslen være bekendt at ønske sig: " ingen studerende med under fødslen" ?? Generelt har jeg ikke noget imod studerende - hvordan skal de ellers lære det ... Men - jeg har bare været "forfulgt" af studerende i gennem div. undersøgelser og tænker, at jeg nemt kan blive hidsig og utryg ved fødslen, hvis der også skal rende studerende rundt og mærke efter det ene og andet sted .... Ja, det kan du helt sikkert, men som Myliona skriver, kan der godt være fordele ved at have studerende med. :)Jeg har overvejet at bede om noget endnu mere "flabet", nemlig ingen nyuddannede. Jeg har stadig ikke besluttet om jeg kan tillade mig det (og aner ikke, om de i givet fald vil lytte til det) eller om jeg synes at det er "nødvendigt" her anden gang. Men på en måde, ville jeg ønske, at jeg havde ønsket det ved fødslen af min søn, for der fik jeg nemlig en meget ny og grøn JM, og selvom hun var sød og kunne det hun skulle, så ville jeg have været mere tryg ved en, der var mere garvet... Og modsat studerende, så var hun jo alene fordi hun var færdiguddannet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 4 uger henne og så tager jeg min først sygemelding pga af kvalmen. Min mand mener ikke helt det kan være graviditeten allerede, da jeg sidst, først fik det i uge 7 og jeg kan da håbe han har ret. Men nu tager jeg i hvert fald lige en slapper i dag og så kan jeg begynde at vende mig til kvalmen, så jeg kan takle den på arbejde. Test stregen er stadig svag, men den er der. Til gengæld er den bragende positiv, hvis den bare ligger 5 min mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 4 uger henne og så tager jeg min først sygemelding pga af kvalmen. Min mand mener ikke helt det kan være graviditeten allerede, da jeg sidst, først fik det i uge 7 og jeg kan da håbe han har ret. Men nu tager jeg i hvert fald lige en slapper i dag og så kan jeg begynde at vende mig til kvalmen, så jeg kan takle den på arbejde. Test stregen er stadig svag, men den er der. Til gengæld er den bragende positiv, hvis den bare ligger 5 min mere. Ved min første graviditet kastede jeg op før jeg ku teste positiv, her anden gang startede det først 6+ noget.. Så der er altså bare forskel.!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Jahhh endelig en dag jeg har glædet mig til.. Vi skal ud og finde barnevogn i dag :D har jeg set frem til lææææænge.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Jahhh endelig en dag jeg har glædet mig til.. Vi skal ud og finde barnevogn i dag :D har jeg set frem til lææææænge.. Det kan jeg godt forstå. God fornøjelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Noget der har hørt fra ønskebebs? Synes det er længe siden hun har været her og bliver da lidt småbekymret på hendes vejnet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Noget der har hørt fra ønskebebs? Synes det er længe siden hun har været her og bliver da lidt småbekymret på hendes vejnet. Jeg tænker også på hende. Kan se hun har været online her til morgen, så mon ikke alt er ok? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Noget der har hørt fra ønskebebs? Synes det er længe siden hun har været her og bliver da lidt småbekymret på hendes vejnet.Hvor er I søde, Felixmor og Tumlepigen :kiss Jeg holder stadig på bebsen :yay Så alt er vel :) Jeg læser med, men får ikke kommenteret alverden. Jeg er vist i et hormonelt overload :unsure Status er, at det faktisk går godt, bebs er livlig- meget livlig og vi er nået dertil, hvor der bliver danset grundigt på diverse knogler i kroppen :blink Det gør så ondt nogle gange, men det skal nydes, det er sidste gang jeg oplever det :D Umiddelbart så tror jeg, sådan lige i dag, at jeg går til termin og skal sættes igang :rolleyes Men jeg kan se, fra E-journal, at JM ikke tror jeg kommer til at gå tiden ud, dels pga. Hele den her omgang også fordi moderkagen var ved at sætte ud på M. Dengang hun blev født (41+3), så de vil opfølge med ekstra skanning også stillingtagen, hvis jeg går til 38+, men det fortæller de mig nu nok på onsdag, hvor jeg har tid hos dem til "ordinært tjek" ;) Jeg tager den stadig med ro, vi vil jo gerne nå 37+, men er vitterlig ved at blive :blink af det! Så i går var vi hjemme hos Nitzen og se lille lækre Malou, det er så vildt at tænke på, at vi også har sådan en bette een i armene indenfor i hvert fald 1 1/2 måneds tid :O Men det har da godt nok givet mange plukveer i nat, også nogle af de "rigtig gode" hvor jeg liiige måtte skabe fokus. Jeg tror, sådan helt inderst inde, at I det øjeblik jeg "melder klar" og slapper HELT af i kroppen, så går jeg i fødsel (og ja- det hænger ikke sammen med at gå til termin, men for at være helgarderet på ethvert scenarie, så forbereder jeg mig ;)) Så nå vi har tømt alle kasserne med julepynt, pakkegaverne til M. Er pakket ind, julegaverne er pakket ind, taskerne er pakket, autostolen hentet fra loftet og liften redt- så tror jeg, at roen sænker sig og kroppen starter processen, måske :P Jeg skal nok lige forsøge at oppe mig lidt, så I ikke bliver bekymrede :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Hvor er I søde, Felixmor og Tumlepigen :kiss Jeg holder stadig på bebsen :yay Så alt er vel :) Jeg læser med, men får ikke kommenteret alverden. Jeg er vist i et hormonelt overload :unsure Status er, at det faktisk går godt, bebs er livlig- meget livlig og vi er nået dertil, hvor der bliver danset grundigt på diverse knogler i kroppen :blink Det gør så ondt nogle gange, men det skal nydes, det er sidste gang jeg oplever det :D Umiddelbart så tror jeg, sådan lige i dag, at jeg går til termin og skal sættes igang :rolleyes Men jeg kan se, fra E-journal, at JM ikke tror jeg kommer til at gå tiden ud, dels pga. Hele den her omgang også fordi moderkagen var ved at sætte ud på M. Dengang hun blev født (41+3), så de vil opfølge med ekstra skanning også stillingtagen, hvis jeg går til 38+, men det fortæller de mig nu nok på onsdag, hvor jeg har tid hos dem til "ordinært tjek" ;) Jeg tager den stadig med ro, vi vil jo gerne nå 37+, men er vitterlig ved at blive :blink af det! Så i går var vi hjemme hos Nitzen og se lille lækre Malou, det er så vildt at tænke på, at vi også har sådan en bette een i armene indenfor i hvert fald 1 1/2 måneds tid :o Men det har da godt nok givet mange plukveer i nat, også nogle af de "rigtig gode" hvor jeg liiige måtte skabe fokus. Jeg tror, sådan helt inderst inde, at I det øjeblik jeg "melder klar" og slapper HELT af i kroppen, så går jeg i fødsel (og ja- det hænger ikke sammen med at gå til termin, men for at være helgarderet på ethvert scenarie, så forbereder jeg mig ;)) Så nå vi har tømt alle kasserne med julepynt, pakkegaverne til M. Er pakket ind, julegaverne er pakket ind, taskerne er pakket, autostolen hentet fra loftet og liften redt- så tror jeg, at roen sænker sig og kroppen starter processen, måske :P Jeg skal nok lige forsøge at oppe mig lidt, så I ikke bliver bekymrede :kiss Dejligt med update! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Hvor er I søde, Felixmor og Tumlepigen :kiss Jeg holder stadig på bebsen :yay Så alt er vel :) Jeg læser med, men får ikke kommenteret alverden. Jeg er vist i et hormonelt overload :unsure Status er, at det faktisk går godt, bebs er livlig- meget livlig og vi er nået dertil, hvor der bliver danset grundigt på diverse knogler i kroppen :blink Det gør så ondt nogle gange, men det skal nydes, det er sidste gang jeg oplever det :D Umiddelbart så tror jeg, sådan lige i dag, at jeg går til termin og skal sættes igang :rolleyes Men jeg kan se, fra E-journal, at JM ikke tror jeg kommer til at gå tiden ud, dels pga. Hele den her omgang også fordi moderkagen var ved at sætte ud på M. Dengang hun blev født (41+3), så de vil opfølge med ekstra skanning også stillingtagen, hvis jeg går til 38+, men det fortæller de mig nu nok på onsdag, hvor jeg har tid hos dem til "ordinært tjek" ;) Jeg tager den stadig med ro, vi vil jo gerne nå 37+, men er vitterlig ved at blive :blink af det! Så i går var vi hjemme hos Nitzen og se lille lækre Malou, det er så vildt at tænke på, at vi også har sådan en bette een i armene indenfor i hvert fald 1 1/2 måneds tid :O Men det har da godt nok givet mange plukveer i nat, også nogle af de "rigtig gode" hvor jeg liiige måtte skabe fokus. Jeg tror, sådan helt inderst inde, at I det øjeblik jeg "melder klar" og slapper HELT af i kroppen, så går jeg i fødsel (og ja- det hænger ikke sammen med at gå til termin, men for at være helgarderet på ethvert scenarie, så forbereder jeg mig ;)) Så nå vi har tømt alle kasserne med julepynt, pakkegaverne til M. Er pakket ind, julegaverne er pakket ind, taskerne er pakket, autostolen hentet fra loftet og liften redt- så tror jeg, at roen sænker sig og kroppen starter processen, måske :P Jeg skal nok lige forsøge at oppe mig lidt, så I ikke bliver bekymrede :kiss Godt at høre at du har det godt og at baby stadig er i maven :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Hvor er I søde, Felixmor og Tumlepigen :kiss Jeg holder stadig på bebsen :yay Så alt er vel :) Jeg læser med, men får ikke kommenteret alverden. Jeg er vist i et hormonelt overload :unsure Status er, at det faktisk går godt, bebs er livlig- meget livlig og vi er nået dertil, hvor der bliver danset grundigt på diverse knogler i kroppen :blink Det gør så ondt nogle gange, men det skal nydes, det er sidste gang jeg oplever det :D Umiddelbart så tror jeg, sådan lige i dag, at jeg går til termin og skal sættes igang :rolleyes Men jeg kan se, fra E-journal, at JM ikke tror jeg kommer til at gå tiden ud, dels pga. Hele den her omgang også fordi moderkagen var ved at sætte ud på M. Dengang hun blev født (41+3), så de vil opfølge med ekstra skanning også stillingtagen, hvis jeg går til 38+, men det fortæller de mig nu nok på onsdag, hvor jeg har tid hos dem til "ordinært tjek" ;) Jeg tager den stadig med ro, vi vil jo gerne nå 37+, men er vitterlig ved at blive :blink af det! Så i går var vi hjemme hos Nitzen og se lille lækre Malou, det er så vildt at tænke på, at vi også har sådan en bette een i armene indenfor i hvert fald 1 1/2 måneds tid :O Men det har da godt nok givet mange plukveer i nat, også nogle af de "rigtig gode" hvor jeg liiige måtte skabe fokus. Jeg tror, sådan helt inderst inde, at I det øjeblik jeg "melder klar" og slapper HELT af i kroppen, så går jeg i fødsel (og ja- det hænger ikke sammen med at gå til termin, men for at være helgarderet på ethvert scenarie, så forbereder jeg mig ;)) Så nå vi har tømt alle kasserne med julepynt, pakkegaverne til M. Er pakket ind, julegaverne er pakket ind, taskerne er pakket, autostolen hentet fra loftet og liften redt- så tror jeg, at roen sænker sig og kroppen starter processen, måske :P Jeg skal nok lige forsøge at oppe mig lidt, så I ikke bliver bekymrede :kiss Dejligt update :) Du skal ikke oppe dig for vores skyld. Det er bare med din historie så kommer man til at bemærke at du mangler herinde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Dejligt update :) Du skal ikke oppe dig for vores skyld. Det er bare med din historie så kommer man til at bemærke at du mangler herinde :D :D Der var åbenbart en anden det måtte overtage "din actionpacked" graviditet :kram2 (Det er ment for sjov, bare så det ikke misforståes :kiss) Den næste tid vil "fravær" blive bemærket, så må hellere gøre mig bemærket :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Og tak Troldemor og Haarup :kram2 Og tillykke Haarup, tror jeg har fået skrevet det, men er i tvivl :unsure Så skal den hænge ved denne gang :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Stort tillykke med graviditeten Velkommen til og tillykke med graviditeten :balloon :) :). Held og lykke med det :). Velkommen til og tillykke fumlefis :balloons Mange tak :yay :) Er så spændt på det hele :) og glad for at kunne følge med i dette forum. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 :D Der var åbenbart en anden det måtte overtage "din actionpacked" graviditet :kram2 (Det er ment for sjov, bare så det ikke misforståes :kiss) Den næste tid vil "fravær" blive bemærket, så må hellere gøre mig bemærket :P Men lad være med at overtage den hektiske start vi har haft på Asgers liv. Det er frygtelig. Det er jo spændende hvornår lillebror kommer så du bliver holdt øje med :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Og tak Troldemor og Haarup :kram2 Og tillykke Haarup, tror jeg har fået skrevet det, men er i tvivl :unsure Så skal den hænge ved denne gang :kiss Tak ønskebebs. :kram2 Ja denne lille spire må gerne blive der inde tiden ud. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Lige nu mangler jeg en smiley, der kan rulle med Øjnene: har været i Rema og hente babypakken (ja jeg er i god tid), og handler samtidig. Jeg køber lidt laks til aftensmaden og fortæller kæresten det da jeg kommer hjem. "Laks?? Må DU godt spise dét? Er du sikker? Jeg synes det blev nævnt (i forvindelse med alt det med kviksølv i rovfisk)!" Ååååååh! ... Det viser dig så at være ørred jeg har købt. Haha. Det er ikke nævnt nogen steder ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Hvor er I søde, Felixmor og Tumlepigen :kiss Jeg holder stadig på bebsen :yay Så alt er vel :) Jeg læser med, men får ikke kommenteret alverden. Jeg er vist i et hormonelt overload :unsure Status er, at det faktisk går godt, bebs er livlig- meget livlig og vi er nået dertil, hvor der bliver danset grundigt på diverse knogler i kroppen :blink Det gør så ondt nogle gange, men det skal nydes, det er sidste gang jeg oplever det :D Umiddelbart så tror jeg, sådan lige i dag, at jeg går til termin og skal sættes igang :rolleyes Men jeg kan se, fra E-journal, at JM ikke tror jeg kommer til at gå tiden ud, dels pga. Hele den her omgang også fordi moderkagen var ved at sætte ud på M. Dengang hun blev født (41+3), så de vil opfølge med ekstra skanning også stillingtagen, hvis jeg går til 38+, men det fortæller de mig nu nok på onsdag, hvor jeg har tid hos dem til "ordinært tjek" ;) Jeg tager den stadig med ro, vi vil jo gerne nå 37+, men er vitterlig ved at blive :blink af det! Så i går var vi hjemme hos Nitzen og se lille lækre Malou, det er så vildt at tænke på, at vi også har sådan en bette een i armene indenfor i hvert fald 1 1/2 måneds tid :O Men det har da godt nok givet mange plukveer i nat, også nogle af de "rigtig gode" hvor jeg liiige måtte skabe fokus. Jeg tror, sådan helt inderst inde, at I det øjeblik jeg "melder klar" og slapper HELT af i kroppen, så går jeg i fødsel (og ja- det hænger ikke sammen med at gå til termin, men for at være helgarderet på ethvert scenarie, så forbereder jeg mig ;)) Så nå vi har tømt alle kasserne med julepynt, pakkegaverne til M. Er pakket ind, julegaverne er pakket ind, taskerne er pakket, autostolen hentet fra loftet og liften redt- så tror jeg, at roen sænker sig og kroppen starter processen, måske :P Jeg skal nok lige forsøge at oppe mig lidt, så I ikke bliver bekymrede :kiss Dejligt at høre fra dig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Lige nu mangler jeg en smiley, der kan rulle med Øjnene: har været i Rema og hente babypakken (ja jeg er i god tid), og handler samtidig. Jeg køber lidt laks til aftensmaden og fortæller kæresten det da jeg kommer hjem. "Laks?? Må DU godt spise dét? Er du sikker? Jeg synes det blev nævnt (i forvindelse med alt det med kviksølv i rovfisk)!" Ååååååh! ... Det viser dig så at være ørred jeg har købt. Haha. Det er ikke nævnt nogen steder ... Den smiley hedder :#rolleyes uden # :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Nu tog jeg kun en test den gang jeg var gravid med C, det 4+5 og den var bragende positiv. Nu har jeg jo taget et par stykker denne gang og tænker om der ikke skulle være en større udvikling i dem eller kommer det bare lige pludselig? Det er jo tideligt endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites