FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Kan ikk multiquote fra mobilen, men tusind tak for kram piger :kram2

Det kan sagtens være det ikk betyder noget, men jeg er godt nok nervøs for om jeg er ved at miste :( måske også fordi jeg slet ikk blødte i min første graviditet, så jeg har aldrig før set blod i en graviditet, så tænker straks det må være fordi det er slut.. men nu må vi se hvordan det udvikler sig i løbet af weekenden :unsure

Del dette indlæg

Har lige været ude og tisse, og da jeg tørrede mig var der lidt blod på papiret :( Åh jeg håber den lille spire er ok, men er bange for det er slut :(

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan sagtens være det ikk betyder noget, men jeg er godt nok nervøs for om jeg er ved at miste :( måske også fordi jeg slet ikk blødte i min første graviditet, så jeg har aldrig før set blod i en graviditet, så tænker straks det må være fordi det er slut.. men nu må vi se hvordan det udvikler sig i løbet af weekenden :unsure

:kram Det kan sagtens være harmløs blødning fra slimhinderne :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for dig. Har selv blødt en hel del denne gang og intet de andre gange. Tag en tidlig scanning og få ro på evt. Jeg har gjort det hver 14 dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninden blødte ikke de to første gange, men ved 3. graviditet pletblødte hun med jævne mellemrum. Det betød ingenting - hun fik sin 3. søn i foråret :-). Der er sikkert heller ikke noget galt for dig :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud hvor er jeg hormonella!!!!

Af mærkelige årsager, fik jeg spurgt min kæreste om han ville spise vores hund hvis der var et zombieangreb...

Han griner og svarer han ville spise mig, for så var der mad til længere tid..

Og jeg begyndte at tude fordi jeg blev så ked ved tanken om at under er zombieangreb ville Camille måske sulte, og strømmen ville gå så hun ikke kunne se Barbapapa og hun ville ikke kunne komme på legepladsen...

Og ja. Min kæreste måtte holde grinet tilbage mens han lovede sin grædende kæreste at sørge for Camille fik mad under et zombieangreb...

Omg!!!!!!!!!!! Jeg er mærkelig... Grinerdog selv af det nu..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud hvor er jeg hormonella!!!!

Af mærkelige årsager, fik jeg spurgt min kæreste om han ville spise vores hund hvis der var et zombieangreb...

Han griner og svarer han ville spise mig, for så var der mad til længere tid..

Og jeg begyndte at tude fordi jeg blev så ked ved tanken om at under er zombieangreb ville Camille måske sulte, og strømmen ville gå så hun ikke kunne se Barbapapa og hun ville ikke kunne komme på legepladsen...

Og ja. Min kæreste måtte holde grinet tilbage mens han lovede sin grædende kæreste at sørge for Camille fik mad under et zombieangreb...

Omg!!!!!!!!!!! Jeg er mærkelig... Grinerdog selv af det nu..

:kram2

Tak for morgenens første smil.

Det er nu meget sødt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for jeres kram og opmuntrende ord :kram2

Der er frisk blod her til morgen :( Jeg bløder - ikk meget, men jeg bløder! Dog er der endnu ingen klumper, men det kommer nok senere i dag. Jeg ved ikk rigtig hvad jeg skal tænke om det, men det er nok slut..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er frisk blod her til morgen :( Jeg bløder - ikk meget, men jeg bløder! Dog er der endnu ingen klumper, men det kommer nok senere i dag. Jeg ved ikk rigtig hvad jeg skal tænke om det, men det er nok slut..

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort kram herfra også!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh, jeg er så småt begyndt at få halsbrand i løbet af eftermiddagen! Det er da skod!! Oplevede det kun en enkelt gang sidste gang..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halsbrand - tjek

Ondt nederst i maven - tjek

Det er SÅ hyggeligt... Tror jeg har spist for meget og har fået for meget kulde på job idag :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh, jeg er så småt begyndt at få halsbrand i løbet af eftermiddagen! Det er da skod!! Oplevede det kun en enkelt gang sidste gang..

Halsbrand er bare ikke lækkert... :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Masser af

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold op jeg har sovet skidt i nat <_< Har kriller-ondt i halsen, næsen stopper, har haft det varmt og vågnet hver gang jeg vil vende mig = mange gange. Nå, men det kan jeg jo lige så godt vænne mig til bliver hverdag snart ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold op jeg har sovet skidt i nat <_< Har kriller-ondt i halsen, næsen stopper, har haft det varmt og vågnet hver gang jeg vil vende mig = mange gange. Nå, men det kan jeg jo lige så godt vænne mig til bliver hverdag snart ;)

Ja kroppen gør bare klar, det er egentligt meget smart, men samtidig død irriterende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Det er så frustrerende, når man egentlig gerne vil bruge den sidste tid på at blive optanket på søvnkontoen ;) Hvor er det træls, at sygdom sådan skal drille dig :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, leras og ønskebebs, for forståelse :)

Gid man kunne sove på forskud - dét havde været smart! Men ja, det er jo smart nok at biologien forbereder én.

Håber krilleren går i sig selv igen - den stoppede næse har været et geaviditetssymptom længe. Men gider faktisk ikke bruge den sparsomme energi på at bekæmpe sygdom <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres kram piger, det betyder meget :kram2

Her til morgen bløder jeg ret meget - indtil videre uden smerter, men det kommer nok meget snart. Så jeg tror godt jeg kan sige med sikkerhed nu, at jeg ikk længere er gravid.. :(

Så jeg siger farvel og på gensyn, og så vil jeg smutte tilbage til 'vil gerne være gravid' forum - og så håber jeg på at være tilbage hos jer om 2 måneder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her til morgen bløder jeg ret meget - indtil videre uden smerter, men det kommer nok meget snart. Så jeg tror godt jeg kan sige med sikkerhed nu, at jeg ikk længere er gravid.. :(

Så jeg siger farvel og på gensyn, og så vil jeg smutte tilbage til 'vil gerne være gravid' forum - og så håber jeg på at være tilbage hos jer om 2 måneder :)

:kram På forhåbentlig snarligt gensyn :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv Sofie :kram Håber snart du er tilbage igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sofiee: det er bare så uretfærdigt hårdt at miste. Kan huske følelsen af at blive snydt, for alt det man havde bygget op af forventninger. Lige meget om det så er naturlig selektion af syge embryoer, er det stadig vildt hårdt og svært at blive så skuffet, og det kan være hårdt at skulle i gang med projekt baby forfra.

Håber bare for jer at du bliver hurtigt gravid igen og at næste gang er lykkens gang for jer :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

On another happy note:

Jeg mistede jo i sommers før 13.uge, og selvom det var et chok og meget hårdt, havde jeg en 6. sans der sagde mig at det ikke var "meant to be". Der var noget med terminsdatoen og fornemmelsen i min krop.

Denne gang er vi langt mere påpasselige med at involvere os følelsesmæssigt, men denne gang føles det bare SÅ rigtigt!

Det føles Så rigtigt med terminsdatoen denne gang, og så har jeg lige fundet ud af at jeg har TO veninder, der skal have barn med op til 7 dages interval imellem min termin og deres!

Den ene mistede tidligt, kort efter mig, og jeg kan ikke lade være med at tænke at det hele bare går op i en højere enhed denne gang, mens jeg samtidig holder min begejstring i ave pga. frygten for at det går galt igen.

Håber bare alt går gnidningsfrit resten af graviditeten, eller er jeg for alvor blevet snydt :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.