Besvaret October 7, 2014 :yay :loveshower vågnede i nat kl.0258 ved at vandet sev. Kort efter fik jeg veer og kl.0734 var denne lækre lille pige født. Min mand var verdens sejeste støtte og min store pige var verdens sejeste fødselhjælper. Det er for vildt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Yay! Så er der en barnevogn til os! Brugt, men vist fin nok :) det er tidligt (er 12+0 i dag!) men man skal jo slå til når muligheden byder sig! Hvor godt :) brugt skal man bestemt ikke kimse ad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Har virkelig sovet elendigt i nat :( føles som om den lille har forsøgt at skrue sig ned igennem mit bækken det meste af natten - virkelig ubehageligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Har virkelig sovet elendigt i nat :( føles som om den lille har forsøgt at skrue sig bed igennem mit bækken det meste af natten - virkelig ubehageligt :(Av :( Hen på sofaen søde og hvile dig :kiss Kan manden aflevere M.? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Øv er bare mega svimmel i dag. Har ellers ikke været svimmel i 2 mdr nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 :yay :loveshower vågnede i nat kl.0258 ved at vandet sev. Kort efter fik jeg veer og kl.0734 var denne lækre lille pige født. Min mand var verdens sejeste støtte og min store pige var verdens sejeste fødselhjælper. Det er for vildt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Har virkelig sovet elendigt i nat :( føles som om den lille har forsøgt at skrue sig ned igennem mit bækken det meste af natten - virkelig ubehageligt :( :kram Din krop som er i gang med indledningen måske? Håber du får hvilet dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Så så man lige mig sidde i sofaen og tude over, at jeg om max 10 uger er færdig med at være gravid for altid :boo :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Taak tøser. Havde helt glemt hvordan det er at blive forelsket så lynende hurtigt. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Så så man lige mig sidde i sofaen og tude over, at jeg om max 10 uger er færdig med at være gravid for altid :boo :huugMen søde da :kram2 Det er trist, kan godt nikke genkendende til det, men sørg for at forsøge at nyde det med alt hvad det indebærer :kram2 Smerter, hormoner osv. - tænkt hvor skønt det er med tumlingene ude hos os :wub Tænk på de glæder og oplevelse det giver :biglove Tænk på det ping pong man har, når de bare er blevet 2 år og ikke længere er helt skrøbelige :) Det er også en fantastiske tid :kuller Masser af :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Så så man lige mig sidde i sofaen og tude over, at jeg om max 10 uger er færdig med at være gravid for altid :boo :huug Årh søde :kram2 :kram2 (det kommer jeg helt sikkert også til når jeg nærmer mig fødslen lidt mere!! ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Så så man lige mig sidde i sofaen og tude over, at jeg om max 10 uger er færdig med at være gravid for altid :boo :huug Tud løs! Det må du gerne. Jeg vil Gøre det samme når jeg når så langt. Og så må vi ellers nyde mavsen mens den er der. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Men søde da :kram2 Det er trist, kan godt nikke genkendende til det, men sørg for at forsøge at nyde det med alt hvad det indebærer :kram2 Smerter, hormoner osv. - tænkt hvor skønt det er med tumlingene ude hos os :wub Tænk på de glæder og oplevelse det giver :biglove Tænk på det ping pong man har, når de bare er blevet 2 år og ikke længere er helt skrøbelige :) Det er også en fantastiske tid :kuller Masser af :kram Tak for kram :kiss Jeg nyder det - selv når det gør ondt minder jeg mig selv om hvorfor og at det lige pludselig er væk! Det bliver SÅ FANTASTISK at opleve baby uden for maven også - jeg glæder mig ubeskriveligt og bilder mig ind, at jeg kommer til at emme af overskud denne gang og KUN være positiv :rolleyes ;) Hver sin alder er fantastisk og det ved jeg og der kan være tristhed forbundet med hver, når den slutter. Blev åbenbart bare overvældet i formiddags. Årh søde :kram2 :kram2 (det kommer jeg helt sikkert også til når jeg nærmer mig fødslen lidt mere!! ) Tak for kram :kiss Tud løs! Det må du gerne. Jeg vil Gøre det samme når jeg når så langt. Og så må vi ellers nyde mavsen mens den er der. Taaak :) Jeg nyder den skam også - synes pludselig tiden er gået så hurtigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Megaaaaa ondt i maven :( Så er beordret på sofaen af lægen, og skal holde mig i ro.. Jeg må tage på job, men skal lytte til min krop.. Nøj, hvor gør det ondt altså :( Heldigvis ordner kæresten det hele, og har indkøbt energidrik for at være ekstra frisk ha ha.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Myliona: øv, hvad får du ondt af (er ikke så god til at følge med herinde). Dejligt du har en sød mand, der hjælper til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Jeg har tænkt på om der er andre end mig der synes deres syn er blevet forværret her i graviditeten. Jeg bruger allerede briller/kontaktlinser og de sidste 2-3 måneder synes jeg godt nok ikke de er stærke nok længere, og inden jeg nu går ud og investere i stærkere styrke ville jeg hører om det er en gene andre har stiftet bekendtskab med - der er trods alt under 8 uger til termin, så hvis det bare er en gene kan det jo nå at ændre sig tilbage igen? Samtidig har jeg dog oplevet at mit syn i løbet af de seneste 8 år er blevet radikalt forværret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Jeg har tænkt på om der er andre end mig der synes deres syn er blevet forværret her i graviditeten. Jeg bruger allerede briller/kontaktlinser og de sidste 2-3 måneder synes jeg godt nok ikke de er stærke nok længere, og inden jeg nu går ud og investere i stærkere styrke ville jeg hører om det er en gene andre har stiftet bekendtskab med - der er trods alt under 8 uger til termin, så hvis det bare er en gene kan det jo nå at ændre sig tilbage igen? Samtidig har jeg dog oplevet at mit syn i løbet af de seneste 8 år er blevet radikalt forværret Hos min optiker har jeg hvert fald fået at vide at synet kan ændre sig midlertidigt gennem graviditeten, så jeg skulle ikke lige gå ud og investere i nye, dyre briller mens jeg var gravid... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Hos min optiker har jeg hvert fald fået at vide at synet kan ændre sig midlertidigt gennem graviditeten, så jeg skulle ikke lige gå ud og investere i nye, dyre briller mens jeg var gravid... Åh super tusind tak for svar. :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Jeg har tænkt på om der er andre end mig der synes deres syn er blevet forværret her i graviditeten. Jeg bruger allerede briller/kontaktlinser og de sidste 2-3 måneder synes jeg godt nok ikke de er stærke nok længere, og inden jeg nu går ud og investere i stærkere styrke ville jeg hører om det er en gene andre har stiftet bekendtskab med - der er trods alt under 8 uger til termin, så hvis det bare er en gene kan det jo nå at ændre sig tilbage igen? Samtidig har jeg dog oplevet at mit syn i løbet af de seneste 8 år er blevet radikalt forværret Jeg bruger linser og briller i styrke -6 og jeg har også godt hørt, at det kan forværres under en graviditet.Har dog ikke oplevet det, så måske det i dit tilfælde falder sammen med at dit syn bare er blevet dårligere. Ville nok ikke investere i nye briller men du kan da altid få nye linser uden omkostninger og så gå tilbage efter fødslen, hvis det er? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Jeg bruger linser og briller i styrke -6 og jeg har også godt hørt, at det kan forværres under en graviditet. Har dog ikke oplevet det, så måske det i dit tilfælde falder sammen med at dit syn bare er blevet dårligere. Ville nok ikke investere i nye briller men du kan da altid få nye linser uden omkostninger og så gå tilbage efter fødslen, hvis det er? Det er rigtig nok - men hvis det nu evt. arter sig efter fødslen som er ca. 2 måneder væk så er det også træls at skulle bruge over en times transport tid med en nyfødt i december måned for at komme ind til optiker i Århus midtby (wow jeg er sortseer alligevel) - men kunne ske jeg skulle smutte forbi og få testet om det er en voldsom ændring eller ej, er før sprunget -0,50 - -0,75 lige pludselig over en kort periode. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Det er rigtig nok - men hvis det nu evt. arter sig efter fødslen som er ca. 2 måneder væk så er det også træls at skulle bruge over en times transport tid med en nyfødt i december måned for at komme ind til optiker i Århus midtby (wow jeg er sortseer alligevel) - men kunne ske jeg skulle smutte forbi og få testet om det er en voldsom ændring eller ej, er før sprunget -0,50 - -0,75 lige pludselig over en kort periode.Det er bøvlet at skulle derind med en baby, det vil jeg give dig ret i.Men det er nu heller ikke holdbart ikke at kunne se. I mit tilfælde ville det spring have stor betydning, så alt efter hvor dårligt dit syn er, så tror jeg nu alligevel godt, det kan betale sig. Med linserne ihvertfald ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Det er bøvlet at skulle derind med en baby, det vil jeg give dig ret i. Men det er nu heller ikke holdbart ikke at kunne se. I mit tilfælde ville det spring have stor betydning, så alt efter hvor dårligt dit syn er, så tror jeg nu alligevel godt, det kan betale sig. Med linserne ihvertfald ;) Pt. er det på -4 så må lige ind til min optiker og få det tjekket - så jeg kan få linser jeg kan se med - for det er virkelig uholdbart, synes det er konstant tåget - selvom jeg sidder indenfor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Pt. er det på -4 så må lige ind til min optiker og få det tjekket - så jeg kan få linser jeg kan se med - for det er virkelig uholdbart, synes det er konstant tåget - selvom jeg sidder indenforJa, så kan du heller ikke klare dig uden ;)Du må nok forbi til et tjek. Men hør da ihvertfald med dem, om de har en anden ide til hvis din styrke går tilbage, så du ikke skal bøvle med at komme derind det første stykke tid. Århus i december med en nyfødt plus lanh transporttid kan kun blive en udfordring :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Ja, så kan du heller ikke klare dig uden ;) Du må nok forbi til et tjek. Men hør da ihvertfald med dem, om de har en anden ide til hvis din styrke går tilbage, så du ikke skal bøvle med at komme derind det første stykke tid. Århus i december med en nyfødt plus lanh transporttid kan kun blive en udfordring :D Nej jeg er nemlig dybt afhængig af briller og linser hvis ikke jeg skal lege muldvarp. Haha ja det er en udfordring jeg ikke har lyst til at skulle ud i Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Nej jeg er nemlig dybt afhængig af briller og linser hvis ikke jeg skal lege muldvarp. Haha ja det er en udfordring jeg ikke har lyst til at skulle ud i Kender det alt for godt.Det er så bøvlet at se så dårligt :D Håber de har en smart løsning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites