FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Det gør jeg også ind i mellem - jeg skal lige huske at knibe når jeg nyser.. Og vist også ellers

Det skal jeg vist tydeligvis også til at huske. Det har bare aldrig været nødvendigt tidligere, så det skal jeg da lige vænne mig til :blush

Del dette indlæg

Begyndte at tude idag, mens jeg stod og lavede mad?! Jeg er SÅ færdig med at være gravid altså  :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er forfærdeligt at savne, elske og SAVNE en person som først bliver født om 30 uger :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var til noget julehalløj i Storms vuggestue i dag, hvor børnehavebørnene gik Luciaoptog.. Jeg kender ikke et eneste barn i børnehaven, men jeg kæmpede en brav kamp mod tårerne! :boo Nej, hvor jeg håber det 'bare' er graviditeten der gør mig så grådlabil! :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var til noget julehalløj i Storms vuggestue i dag, hvor børnehavebørnene gik Luciaoptog.. Jeg kender ikke et eneste barn i børnehaven, men jeg kæmpede en brav kamp mod tårerne! :boo Nej, hvor jeg håber det 'bare' er graviditeten der gør mig så grådlabil! :rolleyes

:lol Velkommen i klubben :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, jeg blev helt rørt, da jeg så et opslag om at de store børn skulle gå lucia. Jeg så ikke engang noget optog, her var tanken om, at min lille pige en dag ville blive stor nok til at gå luciaoptog var nok til at give en stor klump i halsen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også knibe, når jeg nyser. Det er dog klart værre i denne graviditet, end den første.

Men hold op hvor er det svært at huske de knibeøvelser..!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suk og avs. Idag var jeg en time på farten og var i 4 butikker på den tid og fik købt nogle små ting og sidste gaver. Da jeg kom ud i bilen var jeg lig ved at tude af smerte i min krop altså. Nå men kørte hjem og lå lidt på sofaen som hjalp men hvor jeg så mærkede nogle plukkeveer og niv og jag og lillebror var vældig aktiv.

Vi hentede Tobias i dp og har siden så ordnet de sidste gaver..leget med Tobias osv..og ikke rigtig slappet af før nu jeg ligger i min seng.

Men nøj lænden gør ondt og ikke mindst mine fødder som driller pga væske...øv altså...

Magter sq snart ikke mere altså !

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol Velkommen i klubben :D

Well.. 4 babyer i sekundet på TV er heller ikke godt når man er hormonel :oops

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har virkelig lyst til en toastbrøds laksemad :sandie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har virkelig lyst til en toastbrøds laksemad :sandie

Fy... nu har jeg også lyst til laks :D

Man skal holde sig fra den koldrøgede, men den varmtrøgede smager også super :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også knibe, når jeg nyser. Det er dog klart værre i denne graviditet, end den første.

Men hold op hvor er det svært at huske de knibeøvelser..!

Ja det synes jeg også. Hver gang jeg husker det, så tænker jeg: "Det gør jeg lige senere". Og senere har jeg så glemt det igen :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det synes jeg også. Hver gang jeg husker det, så tænker jeg: "Det gør jeg lige senere". Og senere har jeg så glemt det igen :rolleyes

Jeg laver øvelser når jeg laver mad :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

27+0 :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er begyndt at opleve et nyt og ret træls fænomen <_< Når jeg nyser (og det sker desværre periodisk ret ofte, da jeg har alverdens allergier), så er jeg begyndt at være ved at tisse lidt i bukserne. Faktisk er det sket to gange nu, at jeg er kommet til at tisse en lille bitte smule. Det har aldrig nogensinde været et problem for mig før og undrer mig over, om graviditeten bare gør at det hele fungerer lidt anderledes end normalt dernede? Skal vist i gang med de der knibeøvelser snart :rolleyes Er der andre der har oplevet noget lignende?

Oh yes.. Jeg bruger bind - udelukkende fordi jeg render og tisser i bukserne <_< Jeg kan hverken hoste, nyse eller grine for meget. Det var slemt allerede mens jeg døjede med kvalme. Der havde jeg mig et ømt øjeblik, hvor jeg, efter at have forsøgt mig med Gaviscon mod reflux, stod og kastede op i køkkenvasken kun iført t-shirt og trusser - det gav lige frem en sø på gulvet. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

27+0 :loveshower

Der er fart på :o :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

10 dage til termin endnu...puha...

Men har indtil nu ikke ondt I kroppen idag efter en god nats søvn.

Så det skal nok gå...

Del dette indlæg

Annonce ♥

10 dage til termin endnu...puha...

Men har indtil nu ikke ondt I kroppen idag efter en god nats søvn.

Så det skal nok gå...

Det er sgu den rette indstilling :super :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er fart på :o :yay

Ja det er helt vildt :o

Fatter det ikke helt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det normalt at tabe sig i starten af graviditeten? Jeg har tabt mig 3,1 kg siden jeg fandt ud af jeg var gravid..

Jeg har kvalme, men jeg spiser og sørger for at spise kalorietungt, så jeg rammer det kalorieindtag jeg skal (som når jeg ikke er gravid) . . Jeg er 10+3 idag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det normalt at tabe sig i starten af graviditeten? Jeg har tabt mig 3,1 kg siden jeg fandt ud af jeg var gravid..

Jeg har kvalme, men jeg spiser og sørger for at spise kalorietungt, så jeg rammer det kalorieindtag jeg skal (som når jeg ikke er gravid) . . Jeg er 10+3 idag

Jeg tog 2 kg på og har så tabt 3 kg igen og så taget 700 g på igen! Sålænge du får din kcal og vitaminer vil jeg ikke være bekymret! Men giv da lægen et kald, hvis det fortsætter!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ooooh, har lige slugt 3/4 af en pakke tuc-kiks... Har ikke haft nogle cravings før nu, men så blev det altså lige tuc-kiks....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ooooh, har lige slugt 3/4 af en pakke tuc-kiks... Har ikke haft nogle cravings før nu, men så blev det altså lige tuc-kiks....

Det lyder dælme godt :D :sandie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manner jeg har været trøst Idag.... Idag ville jeg ønske jeg bare kunne føde før jul... Jeg gider virklig ikke mere.... :( og nej jeg brude ikke klage, har minimalt af væske i kroppen, og har ikke mange smerter... Men.... Åhhhh altså....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manner jeg har været trøst Idag.... Idag ville jeg ønske jeg bare kunne føde før jul... Jeg gider virklig ikke mere.... :( og nej jeg brude ikke klage, har minimalt af væske i kroppen, og har ikke mange smerter... Men.... Åhhhh altså....

Kram til dig. Kender godt følelsen...

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.