Besvaret November 30, 2015 A trak ikke en mine.. Min søde mand :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Når man skal have besøg af hjemmefødselsjordemoder, er det så kotyme at man har bagt en kage/boller eller sådan noget? Eller er det bare mig der er underlig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 A trak ikke en mine.. Min søde mand :pMen gad vide hvad han i sit stille sind tænkte :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Når man skal have besøg af hjemmefødselsjordemoder, er det så kotyme at man har bagt en kage/boller eller sådan noget? Eller er det bare mig der er underlig :DJeg bage boller første gang min hjemmefødselsjordemoder kom på besøg, men fik pænt besked på at det skulle jeg ikke bruge krudt på. Bare en kop kaffe/the. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Når man skal have besøg af hjemmefødselsjordemoder, er det så kotyme at man har bagt en kage/boller eller sådan noget? Eller er det bare mig der er underlig :D Jeg ville bare have klar til at servere kaffe/the. Højst en pakke småkager i skabet derudover ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Har mærket dagligt liv i 14 dage og er 20+6. I dag har jeg mærket meget lidt liv. Skal jeg være bekymret? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Har mærket dagligt liv i 14 dage og er 20+6. I dag har jeg mærket meget lidt liv. Skal jeg være bekymret? Jeg er ret sikker på at det først er fra 24+0 at du skal mærke liv hver dag. Mon ikke han bare vender med ryggen udad? Men vær lige obs på ham i morgen.;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Det er altså en meget mærkværdig ventetid den her! Jeg kan ikke helt forstå at det er i morgen. Men det ER det jo virkelig. Nu har jeg i hvert fald lige spist en knækbrød med ost - sidste gang jeg spiser inden jeg er mor til 2 :O Og taget en syreneutraliserende pille (som forberedelse til ks), så nu er det jo faktisk allerede i gang :O Alligevel føles det meget fjernt og urealistisk. Skørt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Så står den på første lægesamtale idag! Glæder mig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Det er altså en meget mærkværdig ventetid den her! Jeg kan ikke helt forstå at det er i morgen. Men det ER det jo virkelig. Nu har jeg i hvert fald lige spist en knækbrød med ost - sidste gang jeg spiser inden jeg er mor til 2 :O Og taget en syreneutraliserende pille (som forberedelse til ks), så nu er det jo faktisk allerede i gang :O Alligevel føles det meget fjernt og urealistisk. Skørt! Kan læse mig til at du får pks... Hvor mange dage FØR termin får du det ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Kan læse mig til at du får pks... Hvor mange dage FØR termin får du det ? 3 :) jeg har termin fredag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Hvem har hældt 50 liter væske i min krop? Jeg har måtte få klippet det der armbånd af med navn og cprnr, jeg fik på i nat :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Hvem har hældt 50 liter væske i min krop? Jeg har måtte få klippet det der armbånd af med navn og cprnr, jeg fik på i nat :O Vildt! Er det en reaktion på ks? Normalt ville man jo smide al den væske efter fødslen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Vildt! Er det en reaktion på ks? Normalt ville man jo smide al den væske efter fødslen.. Ikke altid. Jeg har hørt om flere, der først fik vand i kroppen efter de havde født. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Nøøøøj jeg har mange ligamentsmerter idag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 3 :) jeg har termin fredag :) Okay er det ikke sent ? (Altså meget tæt på termin) ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Det er ret normalt at få mere væske lige efter. Så forsvinder det helt over lidt tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Okay er det ikke sent ? (Altså meget tæt på termin) ? Jo lidt. Men jeg ville så sent som muligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Jo lidt. Men jeg ville så sent som muligt :) Okay - må jeg spørge hvilket sygehus du er tilknyttet ? Skal selv ha pks men ved endnu ikke hvor tæt på termin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Nu tror jeg snart jeg bliver sindssyg af den kløe! :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Okay - må jeg spørge hvilket sygehus du er tilknyttet ? Skal selv ha pks men ved endnu ikke hvor tæt på termin. Roskilde. De går efter at være tættest på 39+0 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Ikke altid. Jeg har hørt om flere, der først fik vand i kroppen efter de havde født. Der lærte jeg noget nyt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Ved Aron havde jeg pænt meget væske inden fødslen. Efter fødslen gik det helt amok, men 10 dage senere var det hele væk :-) Yikes! Jeg kan slet ikke forestille mig, at der eventuelt skulle kunne være mere væske i mine stolper og klumpfødder! Støttestrømperne kan ikke engang følge med mere på nuværende tidspunkt! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2015 :yay kun 100 dage til termin :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites