Besvaret October 2, 2015 Kan man stadig tage gravitaminen man tog under graviditeten , når man ammer? Jeg har stadig end del tilbage nemlig Jep det er der vist endda nogen, der anbefaler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 31+0 :yay :kuller :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Argh, mareridt. Kan I ikke købe noget almindeligt til dog og så må manden bruge det andet? Det er absolut en overvejelse jeg har haft. Men vi køber altid så stort ind ad gangen, så tænkte at jeg lige ville give det en chance, for ellers har manden jo nærmest toiletpapir til flere år, hvis han skal bruge det hele selv :rolleyes Jeg har fundet ud af, at hvis jeg folder det med bagsiden udad, så er mønstret i hvert fald noget mindre synligt og så går det lidt bedre :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 31+0 :yay :kuller Dejligt, tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Jeg har en dejlig sund lillebror i min mave :loveshower :loveshower :loveshower Dog med forliggende moderkage men pyt, det går nok. Årh hvor fantastisk søde, yay :kiss :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 :loveshower :loveshower Dejligt, tillykke :loveshower Jaaaa mega :loveshower Det er ret fedt at kunne sige et et-cifret ugeantal tilbage :yay Og det er jo pludselig virkelig snart :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Nu hvor man er på barsel, så føles weekend altså ikke lige så fedt :D Synes mere det føles som weekend man-fre :whistling ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Man skal ikke melde nogen steder, at man er på barsel, når man er i job vel? Altså jeg tænker til jobcenter, a-kasse etc. Det er vel først, når det halve år med løn er gået? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Man skal ikke melde nogen steder, at man er på barsel, når man er i job vel? Altså jeg tænker til jobcenter, a-kasse etc. Det er vel først, når det halve år med løn er gået? :chin: Din arbejdsgiver skal melde barsel til kommunen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Din arbejdsgiver skal melde barsel til kommunen :) Okay, det regner jeg med, at de har styr på :) Men jeg skal vel så søge barselsdagpenge hos A-kassen, når min periode med løn udløber? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Okay, det regner jeg med, at de har styr på :) Men jeg skal vel så søge barselsdagpenge hos A-kassen, når min periode med løn udløber? Kan ikke huske det, mener det står i en besked fra udbetaling DK. Når de har registeret hvornår du går på barsel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 37+0 :7himmel Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 37+0 :7himmel Inden for normal fødselsperiode :yay Vildt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 Er så træt af den f*cking halsbrand! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 Det er altså en vild følelse når babyen strækker sig (eller hvad han gør) så maven bliver helt lang og det måde stramme i udgangen og oppe i ribbenene. Han er lang efterhånden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 Okay, det regner jeg med, at de har styr på :) Men jeg skal vel så søge barselsdagpenge hos A-kassen, når min periode med løn udløber? Nej da. Din a-kasse udbetaler kun arbejdsløshedsdagpenge. Barselsdagpenge kommer fra udbetaling dk.Mens du får løn, får din arbejdsgiver jo refusion fra udbetaling dk svarende til barselsdagpenge. Så udbetaling dk ved allerede at du er på barsel. Din arbejdsgiver giver besked til udbetaling dk om hvornår du stopper med at få løn, og så skulle du gerne automatisk få udbetalt barselsdagpenge der fra. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 Nej da. Din a-kasse udbetaler kun arbejdsløshedsdagpenge. Barselsdagpenge kommer fra udbetaling dk. Mens du får løn, får din arbejdsgiver jo refusion fra udbetaling dk svarende til barselsdagpenge. Så udbetaling dk ved allerede at du er på barsel. Din arbejdsgiver giver besked til udbetaling dk om hvornår du stopper med at få løn, og så skulle du gerne automatisk få udbetalt barselsdagpenge der fra. :) Nå for pokker :) :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 Tror sku noget af slimproppen er gået. Ellers er baby snottet og har pudset næse ret grundigt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 Tror sku noget af slimproppen er gået. Ellers er baby snottet og har pudset næse ret grundigt :D :lol - hvor langt er det nu du er? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 Tror sku noget af slimproppen er gået. Ellers er baby snottet og har pudset næse ret grundigt :D What? :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 :lol - hvor langt er det nu du er?I morgen er jeg 35+0 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 What? :oDer var i hver fald noget slimet snask ved de sidste par toiletbesøg :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 Der var i hver fald noget slimet snask ved de sidste par toiletbesøg :chin: Så vidt jeg har læst mig til, så er den gennemsigtig/rosafarvet evt. med lidt blod. Sådan så min også ud :) Hvad farve var det, hvis man må spørge? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 Sådan lidt rosa farvet faktisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites