Besvaret September 30, 2015 Klokken 18:50 igår Kom vores datter ud til verden. Kun 1 time og 50 minutter efter at vi ankom til føde afdelingen. Jeg nåede ikke op ad badekarret. Nok var det en hurtig fødsel, men for soval hvor gjorde de ondt. Bristede, rimeligt meget.. Stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Klokken 18:50 igår Kom vores datter ud til verden. Kun 1 time og 50 minutter efter at vi ankom til føde afdelingen. Jeg nåede ikke op ad badekarret. Nok var det en hurtig fødsel, men for soval hvor gjorde de ondt. Bristede, rimeligt meget.. Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Klokken 18:50 igår Kom vores datter ud til verden. Kun 1 time og 50 minutter efter at vi ankom til føde afdelingen. Jeg nåede ikke op ad badekarret. Nok var det en hurtig fødsel, men for soval hvor gjorde de ondt. Bristede, rimeligt meget.. Der har været fart på. Stort tillykke med jeres datter :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Klokken 18:50 igår Kom vores datter ud til verden. Kun 1 time og 50 minutter efter at vi ankom til føde afdelingen. Jeg nåede ikke op ad badekarret. Nok var det en hurtig fødsel, men for soval hvor gjorde de ondt. Bristede, rimeligt meget.. Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Stort tillykke Charlotte! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Klokken 18:50 igår Kom vores datter ud til verden. Kun 1 time og 50 minutter efter at vi ankom til føde afdelingen. Jeg nåede ikke op ad badekarret. Nok var det en hurtig fødsel, men for soval hvor gjorde de ondt. Bristede, rimeligt meget.. Øj en hurtig fødsel! Tillykke :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Hvor tidligt kan man mærke kraftige spark? Fik nemlig et ordentligt los i dag (er 16+5) blev helt forskrækket Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 20+0 :loveshower Og idag skal vi til md og se banditten :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 20+0 :loveshower Og idag skal vi til md og se banditten :loveshower Tillykke med halvvejs og god tur :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Hvor tidligt har I fået pakket tasken til hospitalet? :chin: Jeg har intet pakket endnu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Hvor tidligt har I fået pakket tasken til hospitalet? :chin: Jeg har intet pakket endnu... Jeg tænker at jeg vil lave den når jeg er 36+X Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Jeg tænker at jeg vil lave den når jeg er 36+X Ok :) I min graviditets-dag-til-dag mail nævner de hospitalstasken i dag nemlig (33+1). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Hvor tidligt har I fået pakket tasken til hospitalet? :chin: Jeg har intet pakket endnu... Jeg er først lige gået i gang med at pakke den for et par dage siden, og er endnu ikk helt færdig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Øj en hurtig fødsel! Tillykke :kuller Det gik sindssygt stærkt.. :) Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Tillykke med lillepigen :yayTak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Tillykke med hende! Håber du heler hurtigt :) Tak Tak og Tak. Håber jeg også, nu har man lige født og tror at nu har man bare sin krop for dig selv Men så ender man med at blive dyrt nærmest hele vejen op .. Skøøøøøø n følelse i numsen, eller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Tillykke Charlotte :-D Endelig lykkes det for jer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Tillykke Charlotte :-D Endelig lykkes det for jer. Taaak :) Ja også på mindre en 2 timer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Hvor tidligt har I fået pakket tasken til hospitalet? :chin: Jeg har intet pakket endnu... Jeg har snart pakket hele fød-hjemme-kassen, men har endnu ikke pakket taske i tilfælde af overførsel til sygehus. Det tror jeg dog jeg gør senest i morgen, for jeg vil have den med i sommerhus i Rørvig i weekenden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Hvor tidligt kan man mærke kraftige spark? Fik nemlig et ordentligt los i dag (er 16+5) blev helt forskrækket Jeg mener også, at jeg kunne mærke nogen ret kraftige spark på det tidspunkt. Da jeg var 19+x var de så kraftige, at man kunne se dem udefra, på trods af at jeg går rundt med en del ekstra polstring på maven normalt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Okay jeg kan høre, at jeg ikke er bagud med at pakke hospitalstasken så ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Jeg mener også, at jeg kunne mærke nogen ret kraftige spark på det tidspunkt. Da jeg var 19+x var de så kraftige, at man kunne se dem udefra, på trods af at jeg går rundt med en del ekstra polstring på maven normalt :P Godt at høre :) for indtil nu har det været puf osv, så det kom lidt bag på mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Okay jeg kan høre, at jeg ikke er bagud med at pakke hospitalstasken så ^_^ Jeg har bare ikke tøj og sager jeg vil undvære for længe ;) Jeg pakker nok Ns taske før min i hvert fald. Og jeg erfarede sidst at jeg altså ikke kan pakke snacks en måned før - vi blev ved at spise dem :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Jeg har bare ikke tøj og sager jeg vil undvære for længe ;) Jeg pakker nok Ns taske før min i hvert fald. Og jeg erfarede sidst at jeg altså ikke kan pakke snacks en måned før - vi blev ved at spise dem :lol Ha ha fedt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Okay jeg kan høre, at jeg ikke er bagud med at pakke hospitalstasken så ^_^Jeg pakkede min da vi stod og skulle ud af døren :P Jeg glemte kun lader og nok tøj til mig selv og den bette, 3 sæt var ikke nok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites