Besvaret September 20, 2015 Endnu en uge er gået og jeg er nu 33+0 :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Jeg har lyst til at råbe ud til hele verden, at nu er jeg blevet mor!! Til den skønneste pige som kom i mandags D.14.9 ved planlagt kejsersnit. 3605 gram fordelt på 51 cm, så med gode kinder og stærke ben. Jeg er simpelthen så forelsket og kan ikke få armene ned af begejstring! <3 Åh hvor jeg husker den følelse! Kæmpe tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Jeg har lyst til at råbe ud til hele verden, at nu er jeg blevet mor!! Til den skønneste pige som kom i mandags D.14.9 ved planlagt kejsersnit. 3605 gram fordelt på 51 cm, så med gode kinder og stærke ben. Jeg er simpelthen så forelsket og kan ikke få armene ned af begejstring! <3 Stort tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Jeg har lyst til at råbe ud til hele verden, at nu er jeg blevet mor!! Til den skønneste pige som kom i mandags D.14.9 ved planlagt kejsersnit. 3605 gram fordelt på 51 cm, så med gode kinder og stærke ben. Jeg er simpelthen så forelsket og kan ikke få armene ned af begejstring! <3 Kæmpe stort tillykke med hende! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Vi skal jo ikke bruge det før. Også er mine svigerforældre overtroiske Hvad angår det med børn.. Og da det er dem der skal hente det, fordi vi, 1: ikke har anhænger på bilen 2: har købt og bestilt vores ting ved babysam i Snedsted (som er tæt på mine svigerforældre) Så er det sådan det er. Det gode ved ikke at have have det endnu, er at hvis der skulle gå hen og ske noget med baby 7,9,13. Så kan man ringe til babysam og fortælle dem hvordan det står til også annullere de det hele og sender de ting retur der skal.. Dét ville jeg slet ikke kunne! Respekt for at I kan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Jeg har lyst til at råbe ud til hele verden, at nu er jeg blevet mor!! Til den skønneste pige som kom i mandags D.14.9 ved planlagt kejsersnit. 3605 gram fordelt på 51 cm, så med gode kinder og stærke ben. Jeg er simpelthen så forelsket og kan ikke få armene ned af begejstring! <3 Stort tillykke søde du! Jeg håber alt gik fuldstændig som det skulle :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 40+6 utålmodig.... Overhovedet ikke.... Jeg er nu nået 41+2.. Og min nattesøvn bliver stadig værre. Jeg melder mig gerne ind i utålmodighedsklubben! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Jeg er nu nået 41+2.. Og min nattesøvn bliver stadig værre. Jeg melder mig gerne ind i utålmodighedsklubben!Puha, din stakkel :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Jeg har lyst til at råbe ud til hele verden, at nu er jeg blevet mor!! Til den skønneste pige som kom i mandags D.14.9 ved planlagt kejsersnit. 3605 gram fordelt på 51 cm, så med gode kinder og stærke ben. Jeg er simpelthen så forelsket og kan ikke få armene ned af begejstring! <3 Årh, tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Jeg giiiiiiider ikke mere! Åh hvor gør det ondt i højre side :( Også når jeg bare ligger <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Jeg giiiiiiider ikke mere! Åh hvor gør det ondt i højre side :( Også når jeg bare ligger <_< :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Jeg tegnbløder. Ååååh, lad det betyde, at der sker noget i løbet af aftenen eller natten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Jeg tegnbløder. Ååååh, lad det betyde, at der sker noget i løbet af aftenen eller natten! :glad :bd :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Jeg tegnbløder. Ååååh, lad det betyde, at der sker noget i løbet af aftenen eller natten!Uh! :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 :glad :bd :glad Uh! :yay :loveshower Tusind tak begge to! Jeg er så småt begyndt at få veer :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Dét ville jeg slet ikke kunne! Respekt for at I kan :) Jeg har ikke rigtig noget valg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Jeg tegnbløder. Ååååh, lad det betyde, at der sker noget i løbet af aftenen eller natten! Yaaaaay! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Tusind tak begge to! Jeg er så småt begyndt at få veer :D Yay!! Rigtig god fødsel :yay :bd :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Tusind tak begge to! Jeg er så småt begyndt at få veer :D Rigtig god fødsel! Håber du får en rigtig god oplevelse! :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Tusind tak begge to! Jeg er så småt begyndt at få veer :D Rigtig god fødsel!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Tusind tak begge to! Jeg er så småt begyndt at få veer :D Wuhu! :yay håber du får en fantastisk fødsel... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Yay!! Rigtig god fødsel :yay :bd :kiss God fødsel :yay Rigtig god fødsel! Håber du får en rigtig god oplevelse! :bd :bd Rigtig god fødsel!! :yay Wuhu! :yay håber du får en fantastisk fødsel... :loveshower Tak alle sammen! Jeg er bare glad for at der endelig sker noget :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Tusind tak begge to! Jeg er så småt begyndt at få veer :DJeg ønsker dig en rigtig god fødsel :loveshower :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Jeg kunne virkelig godt tænke mig at mærke baby snart.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2015 Stort tillykke søde du! Jeg håber alt gik fuldstændig som det skulle :loveshower Årh, tillykke!! :loveshowerTusinde tak piger :) alt gik efter bogen, så jeg er så glad! Camils, nu glæder jeg mig bare til at høre, at du er kommet godt gennem fødslen og forhåbentlig snart ligger med din lille skønne baby Del dette indlæg Link to post Share on other sites