Besvaret September 10, 2015 Fødte charlie igår kl ca 19:05 6 timer efter vandet blev taget :-) Sund og lækker dreng på 3000kg 50cm Stort stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Pyffer pyffer, sukkervand indtaget! Nu glæder jeg mig til at smagen forsvinder fra min mund <_< Kvalmen kommer snigende, heldigvis er sulten nu forsvundet helt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Fødte charlie igår kl ca 19:05 6 timer efter vandet blev taget :-) Sund og lækker dreng på 3000kg 50cm Stort tillykke med ham! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Fødte charlie igår kl ca 19:05 6 timer efter vandet blev taget :-) Sund og lækker dreng på 3000kg 50cm Kæmpe stort tillykke! Skønt navn :biglove Og din lille størrelse :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Fødte charlie igår kl ca 19:05 6 timer efter vandet blev taget :-) Sund og lækker dreng på 3000kg 50cm Stort tillykke! :balloons :stork Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Pyffer pyffer, sukkervand indtaget! Nu glæder jeg mig til at smagen forsvinder fra min mund <_< Kvalmen kommer snigende, heldigvis er sulten nu forsvundet helt! Åh.. Glukosebelastning er SÅ kedeligt! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Åh.. Glukosebelastning er SÅ kedeligt! <_< Mega <_< og virkelig trælse stole :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Stort tillykke Cellemus :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Fødte charlie igår kl ca 19:05 6 timer efter vandet blev taget :-) Sund og lækker dreng på 3000kg 50cm Kæmpe tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Kæmpe tillykke cellemus :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Fødte charlie igår kl ca 19:05 6 timer efter vandet blev taget :-) Sund og lækker dreng på 3000kg 50cm Kæmpe stort tillykke! Håber på et lille billede når overskuddet er der... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 3000 kg, dét er godt nok en stor baby. :D :D Tillykke med ham! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 3000 kg, dét er godt nok en stor baby. :D :D Tillykke med ham! :lol Den havde jeg slet ikke spottet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Altså lægen lige mærke til tidspunktet jeg skrev. Havde ikke lige øjne i nat ;-) 3000g vejer han da ;-) Mange tak alle sammen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Fødte charlie igår kl ca 19:05 6 timer efter vandet blev taget :-) Sund og lækker dreng på 3000kg 50cm Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Er det 28+0 at det er 3. trimester? For så er det jo sidste dag i 2. i dag :O HVAD SKER DER FOR TIDEN? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Fødte charlie igår kl ca 19:05 6 timer efter vandet blev taget :-) Sund og lækker dreng på 3000kg 50cm Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Theodor sparkede mig i maven tidligere.. Jeg mærker masser af liv, så jeg er egentlig ikke bekymret. Men jeg synes godt nok det er svært at passe ordentlig på. Jeg forsøger virkelig at undgå situationer, hvor sådan noget kan ske, men det er jo næsten ikke til, hvis jeg vil være bare en smule tæt med Theodor. :(Æv :kiss Jeg kender det godt - Inger får også tit ramt mig på maven eller sparket i søvne. Det er rigtig ubehageligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Æv :kiss Jeg kender det godt - Inger får også tit ramt mig på maven eller sparket i søvne. Det er rigtig ubehageligt! Det var godt nok dejligt at få noget respons! Tak! :kissJeg synes bare det er rigtig svært. Det kaldes jo ikke en tumling for ingen ting. Jeg skal jo nærmest en holder mig på flere meters afstand, hvis jeg vil være helt sikker :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Det var godt nok dejligt at få noget respons! Tak! :kiss Jeg synes bare det er rigtig svært. Det kaldes jo ikke en tumling for ingen ting. Jeg skal jo nærmest en holder mig på flere meters afstand, hvis jeg vil være helt sikker :unsure :kram2 Ja og det kan man jo ikke!! Der SKAL jo tumles og leges og nægter at være en mor, man ikke kan lege med! Jeg tænker, at man selvfølgelig skal passe på, men samtidig husker jeg også mig selv på, at kvinder igennem årtusinder har leget med større børn og arbejdet fysisk. De mavser er nok ret hårdføre! Men derfor skal man naturligvis stadig passe på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Nogen mener at jeg skal sove elendigt om natten. Mine underlivs smerter fra i går er delvist væk. Men søvn? Det er åbenbart overvurderet. Jeg har de seneste to nætter ikke kunne sove ordentligt. Sovet i måske 4-5 timer for så derefter at ligge vågen og falde lidt hen, ligge vågen og falde lidt hen. De sidste 16 dage kommer til at få langsomt, hvis det skal fortsætte sådan.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 :kram2 Ja og det kan man jo ikke!! Der SKAL jo tumles og leges og nægter at være en mor, man ikke kan lege med! Jeg tænker, at man selvfølgelig skal passe på, men samtidig husker jeg også mig selv på, at kvinder igennem årtusinder har leget med større børn og arbejdet fysisk. De mavser er nok ret hårdføre! Men derfor skal man naturligvis stadig passe på :) Det er nok en meget god tilgang til det :super :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Når jeg normalt står op/vågner omkring kl. 8 har jeg altid en hyggestund for tullen i maven også vågner og rigtig tumler rundt. I dag var jeg så oppe allerede kl. lidt i 6 - A har fødselsdag, så for at spise morgenmad med ham. Det kom et par små halvhjertede puf. Nu her lidt i 7 er hun så rigtig vågnet op :p :lol Kl. 6 var tydeligvis for tidligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Når jeg normalt står op/vågner omkring kl. 8 har jeg altid en hyggestund for tullen i maven også vågner og rigtig tumler rundt. I dag var jeg så oppe allerede kl. lidt i 6 - A har fødselsdag, så for at spise morgenmad med ham. Det kom et par små halvhjertede puf. Nu her lidt i 7 er hun så rigtig vågnet op :p :lol Kl. 6 var tydeligvis for tidligt :D Du kan jo håbe hun bare generelt er b-menneske ;) Og tillykke med A :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Du kan jo håbe hun bare generelt er b-menneske ;) Og tillykke med A :) Det ville være dejligt :DTak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites