Besvaret August 21, 2015 Lige rundet 19 uger i dag.. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2015 Wohooo! Dagens gode nyhed: jeg behøver ikke at tage jern :glad Heldige dig ^_^ Hvorfor behøver du ikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2015 Heldige dig ^_^ Hvorfor behøver du ikke? Fordi mig blodprocent (er det ikke det?) er så højt uden jern :glad Jeg tog heller ikke jern med W ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2015 Fordi mig blodprocent (er det ikke det?) er så højt uden jern :glad Jeg tog heller ikke jern med W ;) Fedt :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2015 Så er der kun 1 måned til jeg går på barsel :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2015 Så er der kun 1 måned til jeg går på barsel :gladDet er SÅ unfair, at du går fra før mig! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2015 Så er der kun 1 måned til jeg går på barsel :glad Feeeeeedt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2015 Øhmm... Ser jeres BK også vildt mærkelig ud? Mangler et par knapper og der står mystiske tal rundt omkring. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2015 Det er SÅ unfair, at du går fra før mig! <_< Som ansat i det private har du sikkert nogle andre goder, som jeg ikke har :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2015 Øhmm... Ser jeres BK også vildt mærkelig ud? Mangler et par knapper og der står mystiske tal rundt omkring. Alles ser mærkelig ud. Der er oprettet en tråd om det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2015 Øhmm... Ser jeres BK også vildt mærkelig ud? Mangler et par knapper og der står mystiske tal rundt omkring. Ja, det min har også set sådan ud siden igår aftes!? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2015 Alles ser mærkelig ud. Der er oprettet en tråd om det :) Sorry. Kan ikke komme ind i de andre fora :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2015 En uges ferie mere, også hedder der Barsel fra den 31. August :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2015 Puha de plukkeveer tager godt nok til nu. Jeg får dem af at sidde stille og de forsvinder ikke sådan lige med det samme. Øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2015 Puh, får smerter i underlivet hver gang jeg rejser mig eller bevæger mig her til aften. Knækkede sammen for lidt tid siden, fordi det gjorde ondt. Kan ikke huske at ligament smerter var sådan. Er 10+3. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2015 Puh, får smerter i underlivet hver gang jeg rejser mig eller bevæger mig her til aften. Knækkede sammen for lidt tid siden, fordi det gjorde ondt. Kan ikke huske at ligament smerter var sådan. Er 10+3. Jeg begynder også at være tydelig øm - er allerede begyndt konstant at have en hånd på underlivet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2015 Jeg begynder også at være tydelig øm - er allerede begyndt konstant at have en hånd på underlivet.Det er bare så øv at det gør ondt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2015 29+0 :kuller Sidste uge i 20'erne :o :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2015 Sådan meget mild murren/menssmerter er det ok i uge 32? Har ikke oplevet det før og det er ikke plukkeveer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2015 Sidste uge i 20'erne :o :loveshower Haha, troede lige, at der skulle ønskes tillykke med fødselsdagen! Men istedet tillykke med snart at være 75 % i mål med lillesøster. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2015 Sidste uge i 20'erne :o :loveshowerDet er altså virkelig vildt! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2015 Jeg er så skidt. Kan kun ligge ned, intet spise og så kaster jeg op. Og ellers har jeg kvalme resten af tiden. Og jeg skal tilbage på job efter 3 ugers ferie i morgen. Jeg er helt græde færdig. Jeg husker ikke at detvar så slemt i sidste hgraviditet. Og jeg er kun 7+1.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2015 Jeg er så skidt. Kan kun ligge ned, intet spise og så kaster jeg op. Og ellers har jeg kvalme resten af tiden. Og jeg skal tilbage på job efter 3 ugers ferie i morgen. Jeg er helt græde færdig. Jeg husker ikke at detvar så slemt i sidste hgraviditet. Og jeg er kun 7+1.. Åh jeg føler med dig :( Havde det simpelthen også så forfærdeligt i første trimester, at jeg faktisk helt fortrød graviditeten :unsure :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2015 Jeg er så skidt. Kan kun ligge ned, intet spise og så kaster jeg op. Og ellers har jeg kvalme resten af tiden. Og jeg skal tilbage på job efter 3 ugers ferie i morgen. Jeg er helt græde færdig. Jeg husker ikke at detvar så slemt i sidste hgraviditet. Og jeg er kun 7+1..:kram stakkels digDet minder meget om mit forløb denne gang, heldigvis er kvalmen ved at tage af nu, hvor jeg er 10+4. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites