FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Susanne du må lytte til din krop. Jeg har læst, at baby bliver aktiv når mor er stille, for at sikre sig at hun er i live endnu - og omvendt er helt tryg og sover, når mor bevæger sig (hvilket også er grunden til at babyer finder ro i barnevogn og ved at blive vugget). Husk på at din stress også påvirker dit barn. Jeg kender udemærket selv følelsen af at være utilstrækkelig og til besvær eller svag, men det er man ikke! - og hvis nogen synes det, så er det altså bare ikke noget du skal tage dig af (selvom det er svært)!

Del dette indlæg

Nogle gange hader jeg simpelthen at jeg er så konfliktsky... Har seriøst lige meddelt min chef min graviditet på en sms! Ihh altså. Hun vil helt sikkert forstå, men når man er tjener/arbejder i køkken, så er der bare altid stress på, og jeg ved bare hun ikke har "brug for" en der er gravid og er "svag". Håber ikke hun ringer mig op :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bare enormt svært ved at nogen skal synes jeg er svag (i mangel af bedre ord) :(

Som en klog psykolog engang sagde til mig, så er det ikke tegn på svaghed, men tværtimod at man har forsøgt at være for stærk for længe.

Synes du skal se at få snakket med din læge :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men det er da lidt sigende, synes jeg, at jeg de sidste 25 min har mærket hende ligeså meget, som de sidste 2 døgn tilsammen :unsure Det tager jeg vist lige til mig, tror jeg!

Hvordan går det nu? :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan går det nu? :kiss

:kiss

Fysisk har jeg det fint. Ikke mere blod og lillesøster har været dejlig aktiv siden jeg kom hjem ^_^

Psykisk er jeg vældig tænksom :unsure Jeg kan VIRKELIG ikke finde ud af hvad jeg skal stille op... Tror lige jeg skriver en sludder for en sladder i min egen tråd.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Plukve fest! De gør ikke ondt men spændende at man er nået så langt. :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så runder jeg de 30 uger i morgen, og jm har i dag skønnet at jeg har en 1600 g babypige i maven :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så runder jeg de 30 uger i morgen, og jm har i dag skønnet at jeg har en 1600 g babypige i maven :wub

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ærgerligt vi ikke er på øster uttrup vej mere så ;)

Ja :D

Troede ellers skolepraktikken også lå der?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger kun rispapir til friske ruller.

Til nemme ruller synes jeg filodej er ok. De kan godt ikke stege på længe pga den tyndedej, så fylder skal være tilberedt.

Se her fx http://charites-madblog.blogspot.dk/2013/06/forarsruller-med-filodej.html?m=1

De er med kød, men det er jo nemt at undlade :)

Fedt, tusind tak for det :) Det afprøver jeg.

Sidst jeg lavede forårsruller, brugte vi rispapir og synes faktisk ikke det var vildt vellykket, så det bliver helt sikkert filodej denne gang så.

Mmmmm, kunne godt spise en nu :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja :D

Troede ellers skolepraktikken også lå der?

Nej vi er i Nørresundby, ved Bryggen tror jeg det hedder. I nærheden af den netto der ligger ved stationen. Super nemt når man kommer nord fra :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg afleveret kopi af VJ til vejleder, samt lavet en seddel med hvornår jeg går fra hvis det er 4 uger før, hvis jeg må afholde alle 6 ugers ferie, og hvis jeg kun må afholde den ene uge vi selv råder over. Mit drømmescenarie er at må afholde alle 6 uger, for så går jeg fra meget snart :D Men tror desværre ikke det er muligt. Hvis jeg er heldig, må jeg afholde den ene uge tror jeg.. Så enten hedder sidste dag den 2. eller den 9. oktober :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, synes ikke der er meget gang i maven i dag :chin:

Altså har mærket ham derinde, men ingenting i forhold hvordan det normalt er.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender i det at man VIRKELIG overhovedet ikke er sulten, så man kan SAGTENS vente en time til man er hjemme igen. 10 min efter er man ved at DØ af sult? :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige spiller just Dance i en time på wiien. Det må for pokker sætte gang i bare lidt :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender i det at man VIRKELIG overhovedet ikke er sulten, så man kan SAGTENS vente en time til man er hjemme igen. 10 min efter er man ved at DØ af sult? :prik

Årh hvor jeg kender det!!  <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes!!

Jeg sidder tit til aftensmaden og tvinger bare lidt ned, for så at være ved at dø, så snart maden er pakket væk :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alt for godt. Det er pænt belastende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej vi er i Nørresundby, ved Bryggen tror jeg det hedder. I nærheden af den netto der ligger ved stationen. Super nemt når man kommer nord fra :D

Arh, det kan jeg godt være lidt misundelig over ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Begynder så småt at blive nervøs over nf på fredag :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Begynder så småt at blive nervøs over nf på fredag :(

:kram2 :kram2 

Desværre "part of the game" :) Men det ved du jo sikkert fra første gang!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh, det kan jeg godt være lidt misundelig over ;)

Det gør det også noget nemmere at komme  afsted. Især når man slipper for broen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske der er optakt til en meget kommende fødsel ? :-D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Herhjemme er det omvendt. Han har de sidste par dage været lidt stille. Men idag har han skub til taget fest

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Desværre "part of the game" :) Men det ved du jo sikkert fra første gang!

Oh yes :( Havde håbet det i det mindste kunne vente til fredag.

Er faktisk ikke bange for om baby lever, men nervøs for om der er noget galt med den. Men det er der ikke. Basta!

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.