Besvaret August 9, 2015 27+0 :loveshower Jeg elsker altså når jeg går ind i endnu en uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Arghh... Hvornår stopper man med at kaste op?!?! Er 14+3 og jeg fortsætter bare med at kaste op. Synes de sidste ti uger har været rigeligt!Øv altså :( Håber virkelig for dig det snart stopper. Jeg havde sådan glædet mig til 12+0, men midt er heller ikke stoppet endnu. I det mindste er jeg forskånet for opkast, men er godt nok ved at være træt af konstant kvalme og madlede, øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 36+0 og det kløer Kløer kløer... 28 dage til termin :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 27+0 :loveshower Jeg elsker altså når jeg går ind i endnu en uge :) :yay og snart går du ind i 3. Trimester Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 :yay og snart går du ind i 3. Trimester Ja, er det ikke fantastisk? :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Ja, er det ikke fantastisk? :loveshower Det er det da :kuller :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Hvad sker der lige for mit energiniveau idag. Gik i seng klokken 23. Igår, sov til klokken 9.30 og har lige sovet på sofaen siden kl. 12 til nu(kl. 14.30) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Åh kramperne er også begyndt her <_< Og så synes jeg, at trætheden fra 1. trimester er begyndt at vende tilbage :chin: Jeg skal så lige klare 6 uger mere uden middagslur :rolleyes Trætheden er jeg ikke sluppet for på noget tidspunkt :prik Det har været liiiiiiiidt hårdt at undvære lur de sidste 2 dage fordi jeg har været alene med Mie :rolleyes det er SUPER lækkert den frihed det at skippe lur giver - men når nu mor er afhængig af lur så savner jeg det altså lidt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Øv altså :( Håber virkelig for dig det snart stopper. Jeg havde sådan glædet mig til 12+0, men midt er heller ikke stoppet endnu. I det mindste er jeg forskånet for opkast, men er godt nok ved at være træt af konstant kvalme og madlede, øv Helt ærligt, så synes jeg bare ikke det er sjovt mere. Jeg har det SÅ dårligt, er svimmel, har kvalme og så er der bare den der migræneagtige hovedpine - KONSTANT. Bliver snart fuldstændig sindssyg. Jeg har ligget i sengen hele dagen, og jeg magter slet ikke en sygemelding da jeg er studerende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Haha jeg pruster værre end en med KOL bare af at vande drivhuset :D Godt sommeren snart er ovre, så det kun er dunken og ikke også varmen der påvirker "kondien" ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Trætheden er jeg ikke sluppet for på noget tidspunkt :prik Det har været liiiiiiiidt hårdt at undvære lur de sidste 2 dage fordi jeg har været alene med Mie :rolleyes det er SUPER lækkert den frihed det at skippe lur giver - men når nu mor er afhængig af lur så savner jeg det altså lidt :rolleyes NYD at du går hjemme :kiss Glæder mig virkelig selv til det om kun 32 (!) dage :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Har holdt familiefødselsdag for T i dag, og nu er lænd og skamben helt smadret :( Ville så gerne rydde op osv. Men jeg kan ikke mere. Jeg kan bare ikke mere. Øv hvor er det ikke sjovt :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Har holdt familiefødselsdag for T i dag, og nu er lænd og skamben helt smadret :( Ville så gerne rydde op osv. Men jeg kan ikke mere. Jeg kan bare ikke mere. Øv hvor er det ikke sjovt :boo :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Har holdt familiefødselsdag for T i dag, og nu er lænd og skamben helt smadret :( Ville så gerne rydde op osv. Men jeg kan ikke mere. Jeg kan bare ikke mere. Øv hvor er det ikke sjovt :boo :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Har holdt familiefødselsdag for T i dag, og nu er lænd og skamben helt smadret :( Ville så gerne rydde op osv. Men jeg kan ikke mere. Jeg kan bare ikke mere. Øv hvor er det ikke sjovt :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 NYD at du går hjemme :kiss Glæder mig virkelig selv til det om kun 32 (!) dage :yay Tjah "nyde" er et stort ord! Er PÆNT træt af indersiden af vires husmure ;) men altså jeg er taknemmelig for at have mulighederne det giver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Har holdt familiefødselsdag for T i dag, og nu er lænd og skamben helt smadret :( Ville så gerne rydde op osv. Men jeg kan ikke mere. Jeg kan bare ikke mere. Øv hvor er det ikke sjovt :boo Rod render ingen steder :kiss hop du hen på sofaen og snæk benene op!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Kan strækmærker være vandrette? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Tjah "nyde" er et stort ord! Er PÆNT træt af indersiden af vires husmure ;) men altså jeg er taknemmelig for at have mulighederne det giver. Du har selvfølgelig også gået hjemme ret længe. Men jeg glæder mig i hvert fald ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Tak for kram allesammen :kram Kæresten tog sig af resten hele aftenen, putning oprydning osv. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Kan strækmærker være vandrette?Sagtens! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Sagtens! Så vil jeg godt klage over at jeg får strækmærker nu, i uge 40 af min anden graviditet når nu jeg hidtil har været forskånet for dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Så vil jeg godt klage over at jeg får strækmærker nu, i uge 40 af min anden graviditet når nu jeg hidtil har været forskånet for dem.Mener der var en herinde der fik sine strækmærker er par dage EFTER fødslen. Det må være skod! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites