Besvaret July 28, 2015 Hmm.. Jeg har lige fået en underlig sms fra min leder. Normalt når man melder sin graviditet som ansat i regionen, er det via sådan en blanket. Nu har hun lige skrevet: "Hej igen, C jeg talte med HR i går. Når du engang melder forventet fødsel ind, er det ikke nødvendigt at udfylde skema, du kan nøjes med at sende kopi af vandrejournalen. Hilsen L" Er det bare mig, det synes det er vildt underligt og grænse overskridende at skulle sende en kopi af min vandrejournal?? :unsure Jeg skulle også kun sende en kopi af min vandre journal, til min arbejdsplads. Men kun første side, alt det andet rager ikke dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2015 Har saftsuseme sovet til kl 9 i morges, alligevel måtte jrg have en lur kl 17. Gæt hvem der lige er vågnet :D ups. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2015 Av av av for den har redet mig en gang forstoppelse som aldrig før.... Øv :-( har siddet på toilet og grædt for at komme af med det og ja undskyld detaljerne men det blødte os bag fra...suk... Har aldrig prøvet det så slemt før...nogle gode råd ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2015 Jeg bliver altså hely høj af at mærke baby tumle rundt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2015 :lolhit man kan se det for sig, ikke? Bestemt :lol tvivler dog på det giver mere søvn til Maria - men det giver selvfølgelig sjove billeder af højgravid Maria der i stedet for at ryge på gulvet flyver rundt i luften :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2015 Bestemt :lol tvivler dog på det giver mere søvn til Maria - men det giver selvfølgelig sjove billeder af højgravid Maria der i stedet for at ryge på gulvet flyver rundt i luften :lolDet er rigtigt nok. Men tror faktisk det er mere farligt :p :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2015 Bestemt :lol tvivler dog på det giver mere søvn til Maria - men det giver selvfølgelig sjove billeder af højgravid Maria der i stedet for at ryge på gulvet flyver rundt i luften :lolDet er rigtigt nok. Men tror faktisk det er mere farligt :p :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Av av av for den har redet mig en gang forstoppelse som aldrig før.... Øv :-( har siddet på toilet og grædt for at komme af med det og ja undskyld detaljerne men det blødte os bag fra...suk... Har aldrig prøvet det så slemt før...nogle gode råd ? Jeg vil også sige magnesia, det fås i håndkøb på apoteket. Hvis du bliver ved med at bløde, have ondt bag i, efter du er kommet af med noget, så kan det være hæmorider. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Må vist have fat i magnesia så. Og ellers prøve at undgå for meget brød og så få drukket godt med vand...og spise noget frugt/grønt som kan holde maven igang....har sq aldrig prøvet det så slemt før....suk... Er helt nervøs for næste gang jeg skal af med noget for det tager jo lidt tid om at blive normalt igen efter igår.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 40+1 - så står den på jordemoder i dag. Er virkelig spændt om jeg er lukket som en østers (hvilket jeg var med C da jeg var 41+0), eller om jeg er modnet lidt. Kunne jo være fedt, hvis det var muligt at lave hindeløsning... Hvis jeg er som en østers, så indstiller jeg mig på at den står på ks, på mandag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 40+1 - så står den på jordemoder i dag. Er virkelig spændt om jeg er lukket som en østers (hvilket jeg var med C da jeg var 41+0), eller om jeg er modnet lidt. Kunne jo være fedt, hvis det var muligt at lave hindeløsning... Hvis jeg er som en østers, så indstiller jeg mig på at den står på ks, på mandag.Krydser fingre :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Dejligt lægebesøg i dag. Godt jeg valgte at få lavet et nyt 25 ugers tjek :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 40+0 og terminsdag i dag :loveshower Det er så vildt og fantastisk at nå hertil.. Er så spændt på, hvornår vores lille Blop har tænkt sig at møde verden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 40+0 og terminsdag i dag :loveshower Det er så vildt og fantastisk at nå hertil.. Er så spændt på, hvornår vores lille Blop har tænkt sig at møde verden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Tillykke med terminsdag Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Det er rigtigt nok. Men tror faktisk det er mere farligt :p :lol :lol jeg er bange for den eneste løsning kommer først om 10 år når børnene bliver teenager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 :lol jeg er bange for den eneste løsning kommer først om 10 år når børnene bliver teenagerMåske hehe :) ej det hjælper nok også, når jeg om en tre ugers tid ikke fylder helt så meget selv mere :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Hvad er forskellen på Mama super skinny jeans og skinny jeans? Altså den fra H&M, de skal nemlig bestilles fra nettet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Hvad er forskellen på Mama super skinny jeans og skinny jeans? Altså den fra H&M, de skal nemlig bestilles fra nettet. Super skinny jeans har ekstra smalle ben Skinny har også smalle ben, men som navnet antyder mindre end super skinny. Jeg kan ikke klemme mine ben i nogen af de modeller :) Men har også ridelår ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Super skinny jeans har ekstra smalle ben Skinny har også smalle ben, men som navnet antyder mindre end super skinny. Jeg kan ikke klemme mine ben i nogen af de modeller :) Men har også ridelår ;) Hhaha, tak. prøver bare de ikke så smalle.. Syntes selv jeg har store lår. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Stort tillykke med terminsdag :loveshower Har du nogen fornemmelse af noget?? Mange tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Det lyder rigtig meget som mig - jeg tror bestemt også vi ender med en august bebs. Og næsten de samme symptomer. Tror mest det er betinget af træthed, der om aftenen - ikke særlig fødsels-agtigt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Tja, her bliver det i hvert fald et august barn. Jordemoderen vurderede bebs til omkring 3100g, så det bliver samme størrelse som C havde. Bebs står stort set helt fast, hun kunne i hvert fald ikke rykke meget på den. Alt var super duper, men mor her er desværre lukket som en østers, så ingen hindeløsning <_< Altså, selvfølgelig kan der ske et mirakel og jeg går i spontan fødsel inden mandag, men da jeg sagde at nu ville jeg bare fokusere på kejsersnittet, kunne hun godt forstå mig. Som jordemoderen sagde, da vi snakkede lidt om min skuffelse ved at være lukket, så er jeg nok en af de kvinder, der kan gå til 43+0 før jeg føder, hvis de ville give mig lov.... Men nu giver de mig nu en gang ikke lov til det, så jeg er glad for at, det er et PKS, der venter på mandag og ikke et ballonkarteter.. Og så glæder jeg mig bare til at møde bebs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites