Besvaret June 21, 2015 Min mave kløer også som bare pokker! :prik Min kæreste er så sød, han smøre den ind hver aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Tillykke med fødselsdagen :balloons Og jeg vil da gerne se vesten, den lyder sød :kuller Tak :) Jamen, så skal jeg da lige få sat den ind :) Når mig og den måde at sætte billeder op herinde bliver gode venner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Samtale mellem os og Ida Ida: mig gerne lege lillebror nu Mor: lillebror skal blive lidt inde i mors mave endnu, Ida Ida: jamen mig gerne lege ham nu Far: jamen det kan du ikke endnu, lillebror er stadigvæk inde i mors mave Ida: jamen så mig bare kravle ind mors mave og lege med ham Jeg håber nu ikke hun kan kravle tilbage igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Blev overrasket med babyshower idag, af alle mine gode veninder, mor, svigermor og svigerinde :yay Fantastisk eftermiddag, overvældende gaver til den lille prut og kage :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Blev overrasket med babyshower idag, af alle mine gode veninder, mor, svigermor og svigerinde :yay Fantastisk eftermiddag, overvældende gaver til den lille prut og kage :loveshower Hvor lyder det hyggeligt!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Min kæreste er så sød, han smøre den ind hver aften :) Hvor hyggeligt :biglove Jeg smurte flittigt første gang, men har virkelig ikke gjort det ret meget her anden gang. Jeg glemmer det :rolleyes Og føler faktisk heller ikke, at det gør en forskel :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Samtale mellem os og Ida Ida: mig gerne lege lillebror nu Mor: lillebror skal blive lidt inde i mors mave endnu, Ida Ida: jamen mig gerne lege ham nu Far: jamen det kan du ikke endnu, lillebror er stadigvæk inde i mors mave Ida: jamen så mig bare kravle ind mors mave og lege med ham Jeg håber nu ikke hun kan kravle tilbage igen Haha nej, når først de er ude, skal de dæleme blive der! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Øv altså.. Frygter bækkenløsning efter jeg fik overbelastet mig selv i onsdags.. :( Bliver stadig straffet for det, selvom det dog er blevet lidt bedre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Blev overrasket med babyshower idag, af alle mine gode veninder, mor, svigermor og svigerinde :yay Fantastisk eftermiddag, overvældende gaver til den lille prut og kage :loveshower Ej hvor lækkert :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Blev overrasket med babyshower idag, af alle mine gode veninder, mor, svigermor og svigerinde :yay Fantastisk eftermiddag, overvældende gaver til den lille prut og kage :loveshower :loveshower ej hvor dejligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Øv altså.. Frygter bækkenløsning efter jeg fik overbelastet mig selv i onsdags.. :( Bliver stadig straffet for det, selvom det dog er blevet lidt bedre.. Årh øv :kram2 Altså jeg vil sige, fat mod! Jeg har også haft mega ondt efter at have dummet mig, og så går det over igen efter noget tid. Det kommer godt nok igen, men altså det behøver ikke at kun at gå den gale vej. Men hvil dig nu :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Haha nej, når først de er ude, skal de dæleme blive der! :lolJa hun skal bare blive herude, så må hun vente cirka 7 uger endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Hvor lyder det hyggeligt!! :loveshower Ej hvor lækkert :loveshower :loveshower ej hvor dejligt det var så dejligt. Dem har jeg sgu været heldige med :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Puha... Har været i Legoland med min mand og svoger hele dagen (star wars fans, der var lego star wars dage). Jeg er så ødelagt i benene, det er første gang at jeg virkelig har kunne mærke væske i benene og trængte bare til at komme hjem og få benene op. Nu bliver jeg virkelig nervøs for hvordan det skal gå når vi tager derop og ligger på camping i hele uge 28 :unsure Men nå, ellers må jeg jo flade ud i campingvognen nogle dage mens mand og lille tøsen, tager med svigermekanikken ind i parken. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Årh øv :kram2 Altså jeg vil sige, fat mod! Jeg har også haft mega ondt efter at have dummet mig, og så går det over igen efter noget tid. Det kommer godt nok igen, men altså det behøver ikke at kun at gå den gale vej. Men hvil dig nu :kram Jeg håååber det går over, og forhåbentlig kun viser sig sporadisk herefter!! Magter ikke at det skal gå ud over min ferie, bare fordi jeg har overdrevet og dummet mig :( Hviler mig med kaffe, chokolade og SATC :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Puha... Har været i Legoland med min mand og svoger hele dagen (star wars fans, der var lego star wars dage). Jeg er så ødelagt i benene, det er første gang at jeg virkelig har kunne mærke væske i benene og trængte bare til at komme hjem og få benene op. Nu bliver jeg virkelig nervøs for hvordan det skal gå når vi tager derop og ligger på camping i hele uge 28 :unsure Men nå, ellers må jeg jo flade ud i campingvognen nogle dage mens mand og lille tøsen, tager med svigermekanikken ind i parken. Uf det lyder hårdt! Så må den stå på masser af fladning i den campingvogn :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Jeg håååber det går over, og forhåbentlig kun viser sig sporadisk herefter!! Magter ikke at det skal gå ud over min ferie, bare fordi jeg har overdrevet og dummet mig :( Hviler mig med kaffe, chokolade og SATC :kiss Det lyder godt! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Jeg må lige juble! Nu brokkede jeg mig jo forleden over, at svigermor (1. prioritet til pasning af Mar under fødslen) tager på camping i uge 29, hvor jeg med stor sandsynlighed kunne ende med at føde. MEN så snakkede jeg lige med min mor idag, og hun har lige præcis ferie i uge 29, så hun kan sagtens springe til. Yay! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Jeg må lige juble! Nu brokkede jeg mig jo forleden over, at svigermor (1. prioritet til pasning af Mar under fødslen) tager på camping i uge 29, hvor jeg med stor sandsynlighed kunne ende med at føde. MEN så snakkede jeg lige med min mor idag, og hun har lige præcis ferie i uge 29, så hun kan sagtens springe til. Yay! :glad Hvor dejligt! Så behøver I heldigvis ikke have den bekymring :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Uf det lyder hårdt! Så må den stå på masser af fladning i den campingvogn :kram2 Tak Nu når jeg sidder og slapper af, føles det virkelig som om jeg har vokseværk X 100 i benene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Hvor hyggeligt :biglove Jeg smurte flittigt første gang, men har virkelig ikke gjort det ret meget her anden gang. Jeg glemmer det :rolleyes Og føler faktisk heller ikke, at det gør en forskel :chin: Udover at det klistre lidt til trøjen ;) Men jeg synes det hjælper en smule på det :) Hvis han ikke sagde at han skulle smøre det ind, så huskede jeg det heller ikke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Jeg må lige juble! Nu brokkede jeg mig jo forleden over, at svigermor (1. prioritet til pasning af Mar under fødslen) tager på camping i uge 29, hvor jeg med stor sandsynlighed kunne ende med at føde. MEN så snakkede jeg lige med min mor idag, og hun har lige præcis ferie i uge 29, så hun kan sagtens springe til. Yay! :gladSå er der styr på det hele, så føder du i morgen, eller tirsdag ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Hvor dejligt! Så behøver I heldigvis ikke have den bekymring :D Vi har i hvert fald betydeligt bedre odds for at undgå ufrivillig hjemmefødsel og lignende :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Så er der styr på det hele, så føder du i morgen, eller tirsdag ;) :D Det ku' sgu være fint!!!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Hjææælp!Hvordan får jeg lagt billeder ind her?Den kommer med en URL, men sådan en har jeg jo ikke, når billedet ligger i en mappe på computeren :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites