Besvaret June 11, 2015 20+0 HALVVEJS :o :blink :toot :yay:yay :glad :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 heldige dig... Altså ikke at du ikke kunne sove igen ;) Men heldigt, at du har kunnet holde den så længe med natte tisseriet! :)Nu får vi se i aften/nat om den er gal igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Hvor er det underligt at gå og vaske småt tøj igen! Tænk at det rent faktisk skal i brug igen :kuller Nu er det i hvert fald vasket og klart til en sidste sortering, og så kan jeg lure på hvad lillebror mangler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 24+3 og taget 5 kg på Er nu godt tilfreds :-) Hvad siger jeres vægte ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Livet på barsel er fyldt med store dilemmaer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 24+3 og taget 5 kg på Er nu godt tilfreds :-) Hvad siger jeres vægte ? I fredags 36+2 og taget 10,1 kg på... Det er vel også helt okay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 24+3 og taget 5 kg på Er nu godt tilfreds :-) Hvad siger jeres vægte ? 24+4 3 kilo tungere :) Det skal dog siges at jeg tabte mig 4 kilo de første 3 måneder i min graviditet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 24+3 og taget 5 kg på Er nu godt tilfreds :-) Hvad siger jeres vægte ? 18+4 og tror kun jeg har taget 1,5 kg på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 8 uger og har taget 500 g på. Syntes det er hurtigt, men på den anden side, jeg spiser jo også heletiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 17+2 og har taget 1 kg på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Jeg har taget 1 kg på, på 14 dage. Er det meget ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Jeg har taget 1 kg på, på 14 dage. Er det meget ? Det er jo svært at sige... Det kan komme an på så meget :) I sidste graviditet der tog jeg næsten 1 kg på om ugen i de sidste uger af graviditeten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Sidst jeg vejede mig var 17+6, der havde jeg taget 4 kilo på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Uh jeg skal på vægten imorgen. Det ser jeg ikke frem til, men skal til sidste JM konsultation... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Uh jeg er begyndt at have en lille smule mælkerester fra brystvorterne :yay Synes det er vildt hyggeligt, og jeg glæder mig bare til at amme igen :biglove (Edit: Håber ikke jeg støder nogen ved dette indlæg, nu hvor der har været så meget "negativ" snak om amning :unsure) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Uh jeg er begyndt at have en lille smule mælkerester fra brystvorterne :yay Synes det er vildt hyggeligt, og jeg glæder mig bare til at amme igen :biglove (Edit: Håber ikke jeg støder nogen ved dette indlæg, nu hvor der har været så meget "negativ" snak om amning :unsure) Det er vel ligeså ok med positiv snak som det er med negativ :) Jeg glæder mig også mega meget til at amme igen :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Åhhhhh jeg håber jeg kan amme. Vil det såååååå gerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Det er vel ligeså ok med positiv snak som det er med negativ :) Jeg glæder mig også mega meget til at amme igen :kuller :ditto Jeg glæder mig!! Og har også lidt mælk til tider :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 :ditto Jeg glæder mig!! Og har også lidt mælk til tider :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Uh jeg er begyndt at have en lille smule mælkerester fra brystvorterne :yay Synes det er vildt hyggeligt, og jeg glæder mig bare til at amme igen :biglove (Edit: Håber ikke jeg støder nogen ved dette indlæg, nu hvor der har været så meget "negativ" snak om amning :unsure) Det tror jeg også jeg begyndte at have omkring uge 21 eller sådan - og det er kun blevet værre. Særligt om natten - sidste dag var det helt galt. Jeg bilder mig selv ind, at det er et godt tegn for fremtidig amning - for for Søren hvor håber jeg det fungerer :loveshower Ps - jeg syntes det er lige så legitimt at glæde sig over amning som det modsatte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites