FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ja nu er jeg da hvertfald gravid.

Jeg har fået rifter på maven, fra mit job, fordi den er kommet i vejen.

Typisk

Kender det godt:)

Det også det at lille pigen altid synes hun skal sparke til mig, når jeg sidder og ekspedere kunder..

Lige ved blæren..

Avs.

Ja ikke helt lade være at lave en grimasse ;p

Del dette indlæg

Er der kommet gang i knægten???

En lille smule... Men ikke meget. Bare en enkelt lille puf i ny og næ...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber du snart får lidt mere puf fra ham :kram

Prøvet med kold vand?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh... Min hjerne kan slet ikke finde ro. Jeg var ellers træt men inden jeg faldt i søvn så vågnede Mie og kastede op, og nu kører min hjerne på højtryk.

Føler mig overtræt!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram et lille kald på FG gør ingen skade :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram et lille kald på FG gør ingen skade :kiss

Nu ser vi dagen an. Mærkede ham igår da jeg gik i seng...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så nåede jeg 38+0 :o blot 14 dage til termin og 16 dage til min egen fødselsdag. Det bliver spændende om bi skal dele :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

For helvede, hvor gider jeg bare ikke være gravid lige nu! Står ved busstoppestedet og hyler og har det bare af h til med ikke at kunne være sammen med min store dejlige dreng, som jeg plejer. Løfte og lege og have overskud til at have ham hjemme, når han har lyst. Lige nu glæder jeg mig ikke engang rigtigt til at få en baby, jeg vil bare have barsel med min dreng! :boo (og smæk så lige dårlig samvittighed overfor baby oveni :rolleyes)

Del dette indlæg

Annonce ♥

25+0, hvor bliver tiden lige pludselig af? Var inde og se lillesøster i lørdags, hun vokser som hun skal og ligner vidst lidt sine storebrødre :kuller Bliver aldrig træt af scanninger!

143mh3m.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

For helvede, hvor gider jeg bare ikke være gravid lige nu! Står ved busstoppestedet og hyler og har det bare af h til med ikke at kunne være sammen med min store dejlige dreng, som jeg plejer. Løfte og lege og have overskud til at have ham hjemme, når han har lyst. Lige nu glæder jeg mig ikke engang rigtigt til at få en baby, jeg vil bare have barsel med min dreng! :boo (og smæk så lige dårlig samvittighed overfor baby oveni :rolleyes)

:kram2 lige om lidt føder du, og så kan dig og Valdemar rigtig hygge! Baby sover SÅ meget i starten, så der kan i hygge og fjolle og bygge LEGO og have rigtig mange fridage :)

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 lige om lidt føder du, og så kan dig og Valdemar rigtig hygge! Baby sover SÅ meget i starten, så der kan i hygge og fjolle og bygge LEGO og have rigtig mange fridage :)

:kram

Tak, det håber jeg virkelig! Lige nu har jeg bare alle mulige triste tanker om, hvis baby er vågen hele tiden, eller hvis jeg går så meget i stykker eller skal have ks så jeg stadig ingenting kan :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha! Sikke en nat med meget livagtige drømme!

Den første drøm (om baby) var jeg 14 uger henne, og havde lige taget babyen ud af maven for at vaske den, som man jo skal (???? What ????), da drømmen starter er baby i vaskemaskinen, fordi man helst ikke må røre for meget ved den, det kan den ikke tåle. Jeg kan huske at jeg undrer mig over størrelsen, og det er også lidt et problem da jeg skal stoppe den ind igen. Jeg må smøre dens ben med noget creme, selvom det måske betyder at den dør af forgiftning. Uge 14 er også sidste gang den skal ud, for efter den uge er den for stor til at få ind igen!

Meget mærkeligt!!

Senere drømmer jeg så om NF, den nf vi har fået foretaget var åbenbart en drøm, for nu skal vi til den rigtige. Vi får en risiko på 139, og skal have taget flere tests. Jeg vil ikke have moderkagebiopsi, men lægen fortæller heldigvis at han kan tage en blodprøve. Og så er abort risikoen kun 14% (kun??), men det er en meget svær blodprøve at tage for den skal tages af det inderste blod (??) så måske skal en overlæge fra Hillerød tage den.

Jeg får aldrig svaret.

Jeg er træt af drømmene! Kunne jeg ikke bare sove?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, det håber jeg virkelig! Lige nu har jeg bare alle mulige triste tanker om, hvis baby er vågen hele tiden, eller hvis jeg går så meget i stykker eller skal have ks så jeg stadig ingenting kan :unsure

:kram2 jeg er sikker på at det går :kram2

Min plan, hvis baby ikke sover meget er at smide baby i viklen en del, og så få frie hænder til W.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 jeg er sikker på at det går :kram2

Min plan, hvis baby ikke sover meget er at smide baby i viklen en del, og så få frie hænder til W.

Tak :kiss Jeg tror min plan er at baby hænger på sin far, hvis hun er meget vågen :rolleyes

Rimeligt flippede drømme du har :blink :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha! Sikke en nat med meget livagtige drømme!

Den første drøm (om baby) var jeg 14 uger henne, og havde lige taget babyen ud af maven for at vaske den, som man jo skal (???? What ????), da drømmen starter er baby i vaskemaskinen, fordi man helst ikke må røre for meget ved den, det kan den ikke tåle. Jeg kan huske at jeg undrer mig over størrelsen, og det er også lidt et problem da jeg skal stoppe den ind igen. Jeg må smøre dens ben med noget creme, selvom det måske betyder at den dør af forgiftning. Uge 14 er også sidste gang den skal ud, for efter den uge er den for stor til at få ind igen!

Meget mærkeligt!!

Senere drømmer jeg så om NF, den nf vi har fået foretaget var åbenbart en drøm, for nu skal vi til den rigtige. Vi får en risiko på 139, og skal have taget flere tests. Jeg vil ikke have moderkagebiopsi, men lægen fortæller heldigvis at han kan tage en blodprøve. Og så er abort risikoen kun 14% (kun??), men det er en meget svær blodprøve at tage for den skal tages af det inderste blod (??) så måske skal en overlæge fra Hillerød tage den.

Jeg får aldrig svaret.

Jeg er træt af drømmene! Kunne jeg ikke bare sove?

:kram til dig

Kender alt for godt til mærkelige drømme.

Igår så N og jeg sæsonafslutningen af Supernatural og det var så nok til at jeg har drømt supernatural drømme hele natten.

Først startede jeg med at være til rundvisning på sygeuet, hvor det var den ene af skuespillerne der viste rundt. selv i drømmen var det meget mærkeligt og det udviklede sig så til at der lige pludselig var en masse alien lignende monstre der ville have fat i min baby

Enter seriens hovedpersoner og så gik den vilde jagt ellers rundt på hele sygehuset.

Var helt rundt på gulvet da jeg vågnede fordi det føltes så virkeligt :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min krop kan ikke mere :-(

Ringede til lægen, men sekretæren sagde jeg skulle ringe igen i morgen og snakke med lægen.

Come on altså.

Har så ondt i ryggen, lysken, iskias nerven.

Øv

Øv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ringede til lægen, men sekretæren sagde jeg skulle ringe igen i morgen og snakke med lægen.

Come on altså.

Øv

Øv

:kram Sucks :( Håber lægen i det mindste kan hjælpe imorgen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu må de snart stoppe med at snakke om (valg-)flæsk, preggy her får altså cravings af det <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Come on altså.

Øv

Øv

Er det for ynkeligt at melde sig syg når jeg har det sådan ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, meld dig syg, hvis din krop siger fra. Der er ingen, der kommer og takker dig senere, hvis du får overanstrengt dig og skadet noget ;) :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overhovedet ikke :)

Du skal lytte til din krop, og gøre det der er rigtigt for DIG og baby.

Dine kolleger ved jo ag du er gravid, og at nogen får værre symptomer end andre :)

Jeg selv, er sluppet med kun at have ondt i ryggen, når jeg står for meget op.

Eller tage varer som dåser , røbede på glas osv.

Så de paller tager mine kolleger :)

Så får jeg de nemme :)

Og vi er næsten lige langt 23+1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overhovedet ikke :)

Du skal lytte til din krop, og gøre det der er rigtigt for DIG og baby.

Dine kolleger ved jo ag du er gravid, og at nogen får værre symptomer end andre :)

Jeg selv, er sluppet med kun at have ondt i ryggen, når jeg står for meget op.

Eller tage varer som dåser , røbede på glas osv.

Så de paller tager mine kolleger :)

Så får jeg de nemme :)

Og vi er næsten lige langt 23+1

Og jeg er 13+3 og havde nok allerede taget en sygedag hvis jeg ellers arbejdede ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram angående drømme! Det værste ved det her drømmeri (som ligeså tit handler om andet end baby, J der køber 10 pakker smør på tilbud når vi havde SÅ meget i forvejen), er at jeg føler mig ekstra udkørt fordi jeg føler jeg har brugt hele natten på at tænke!

Det er sikkert også sådan når jeg ikke er gravid, men der sover jeg tungere og vågner mindre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og jeg er 13+3 og havde nok allerede taget en sygedag hvis jeg ellers arbejdede ;)

:)

Sådan er graviditeter så forskellige :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.