Besvaret May 26, 2015 Har fået lov at komme hjem, pga de fine prøver (minus blodprøven der endnu ikke var svar på) Og så håber jeg ikke de ringer og siger at jeg skal komme der ned igen. De vil nemlig kun ringe hvis der er noget i vejen. Jeg krydser :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 Jeg krydser :goodluck :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Er vågnet op svimmel og med hjertebanken mere voldsom end normalt.... Det bliver liiiige til en ekstra tur til blodtrykskontrol når jordemodercenteret åbner...... Til gengæld er der en fest inde i maven så lillepigen er åbenbart temmelig ligeglad med min almene helbredssituation.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Det er ikke særlig fedt at drømme om styrtblødning :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Er vågnet op svimmel og med hjertebanken mere voldsom end normalt.... Det bliver liiiige til en ekstra tur til blodtrykskontrol når jordemodercenteret åbner...... Til gengæld er der en fest inde i maven så lillepigen er åbenbart temmelig ligeglad med min almene helbredssituation.... Puha.. Håber du får det meget bedre meget snart!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Det er ikke særlig fedt at drømme om styrtblødning :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Er vågnet op svimmel og med hjertebanken mere voldsom end normalt.... Det bliver liiiige til en ekstra tur til blodtrykskontrol når jordemodercenteret åbner...... Til gengæld er der en fest inde i maven så lillepigen er åbenbart temmelig ligeglad med min almene helbredssituation.... Puh ha!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Er vågnet op svimmel og med hjertebanken mere voldsom end normalt.... Det bliver liiiige til en ekstra tur til blodtrykskontrol når jordemodercenteret åbner...... Til gengæld er der en fest inde i maven så lillepigen er åbenbart temmelig ligeglad med min almene helbredssituation....Godt du bliver tjekket :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 37+2 og er allerede i fuld gang med at tolke kroppen :D Nå men dagen skal bruges på at bage kanelstænger til min fødselsdag, så har jeg da noget at give mig til ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Det er disse: http://nostebarn.dk/baby/singletbody-ull-silke.html De er meget lækre! W bruger dem hver evig eneste dag året rundt (men ikke som lille baby fordi jeg ikke havde fået den mega kærlighed for uld og uld/silke). Iobios uld/silke bodyer og også lækre (ikke lige så lækre som disse) og billigere og kan købes i dk, men jeg går meget bevidst efter at ulden skal være økologisk og så er disse vejen frem. Fordelen er jo så også at man ikke behøver mange. De 3 jeg vil købe kan bruges de første 4 mdrs tid og så behøver vi ikke købe andet undertøj overhovedet :) Uh, fedt - tak :) Det er nemlig ret svært at gennemskue 'lækkerheden' på nettet :) Bruger du så 'kun' dem uden ærmer, og så alm bodier/bluser ovenpå? Eller bruger du også de kort- og langærmede? Sorry, at jeg lige forsøger at suge alt information ud af dig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 For første gang er jeg i 32+0 Det er vildt. :glad Og baby er stadig glad inde i babyhulen. Kun 5 uger til babys ankomst. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 For første gang er jeg i 32+0 Det er vildt. :glad Og baby er stadig glad inde i babyhulen. Kun 5 uger til babys ankomst. :loveshower Hvor er det bare skønt :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 For første gang er jeg i 32+0 Det er vildt. :glad Og baby er stadig glad inde i babyhulen. Kun 5 uger til babys ankomst. :loveshower Sådan Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 For første gang er jeg i 32+0 Det er vildt. :glad Og baby er stadig glad inde i babyhulen. Kun 5 uger til babys ankomst. :loveshower Det er altså bare SÅ dejligt for dig og jeres lille familie! Det må være skønt at vide, at for hver dag der går, så bliver baby mere færdigbagt og klar til at komme ud, så der ikke er et alt for langt sygehus ophold i vente! Så skønt altså! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 For første gang er jeg i 32+0 Det er vildt. :glad Og baby er stadig glad inde i babyhulen. Kun 5 uger til babys ankomst. :loveshower :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 For første gang er jeg i 32+0 Det er vildt. :glad Og baby er stadig glad inde i babyhulen. Kun 5 uger til babys ankomst. :loveshower :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Uh, fedt - tak :) Det er nemlig ret svært at gennemskue 'lækkerheden' på nettet :) Bruger du så 'kun' dem uden ærmer, og så alm bodier/bluser ovenpå? Eller bruger du også de kort- og langærmede? Sorry, at jeg lige forsøger at suge alt information ud af dig :P Kun uden ærmer og så med bluse/t-shirt/heldragt over. Til baby (op til 1 år ca) foretrækker jeg klart heldragte uden fødder, jeg hader når de skiller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Kun uden ærmer og så med bluse/t-shirt/heldragt over. Til baby (op til 1 år ca) foretrækker jeg klart heldragte uden fødder, jeg hader når de skiller. Super - mange tusinde tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Så har jeg fået JM tid :glad Det hele bliver så virkeligt nu :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 For første gang er jeg i 32+0 Det er vildt. :glad Og baby er stadig glad inde i babyhulen. Kun 5 uger til babys ankomst. :loveshower Hvor er det skønt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Jeg er kommet hjem fra en rigtig god 25-ugers undersøgelse. Åbenbart er jeg en virkelig god gravid :D Blank urin, SF-mål på 23,5 og så høj blodprocent at jeg kun behøver at tage jern hver anden dag. Jeg havde været noget nervøs for vægten, fordi jeg allerede har taget 6,5 kilo på. Men min søde læge syntes bare det var såååå fint, og at jeg sikkert nok skulle holde den på de 10-15 kilo ^_^ Og åh, den hjertelyd :kuller Han drillede hende helt vildt, for han moslede bare rundt derinde, så hun havde lidt svært ved at få målt hjertelyden. Min lille skat :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Har big time craving efter rød saftevand og vi har ikke noget :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 8 dage til kønsscanning, åh det er svært at vente nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Øv hvor har jeg ondt i maven idag :( Det bliver vist en dag på sofaen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites