FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ej det er jeg så heller ikke i disse dage :D

Men tak :yay

Nej vel? ;) Men det er jeg nu heller ikke, når jeg ikke er gravid. Det er alt for festligt til mit rolige gemyt :blush

Del dette indlæg

Hvis nogen har bemærket en kvinde, der umiddelbart kunne synes "lettere overvægtig" primært omkring maven, danse lidt rundt i Aalborgs gader... Så er det bare mig, der er frikendt for både diabetes og bækkenløsning og i øvrigt ramt af barselsglæde :loveshower

Stort tillykke med frikendelserne og :yay for barselsglæde. Dejlig mandag lyder det til? :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået en masse små røde knopper på maven. De klør ikke, og ud over at de er øv at kigge på, så mærker jeg intet til dem. Men hvad kommer de af? Jeg så dem fredag aften, og vi sad ude det meste af fredagen og nød solen. Vi sad lige i et smørhul, og til tider var det lidt varmt.. Kan det være varmeknopper? Jeg overvejede om det var en reaktion på en ny creme (A-Derma Exomega), men jeg har også brugt den på arme og i ansigtet, og her er der ingen små røde knopper, så tror alligevel ikke det er cremen..

Varmeknopper er bestemt ikke umuligt.

Jeg havde nogle røde plamager (ikke knopper) INDEN jeg gik over til exomega, på både mave, baller og lår.

God ide at vise dem til sygeplejersken onsdag :) det er sikkert ubetydeligt, men derfor er det alligevel ret træls -_-

Del dette indlæg

Annonce ♥

2. Dag i streg, hvor jeg ikke har kunnet holde morgenmaden i mig.. Suk er ikke fan af af skulle døje med det igen og så i 3. Trimester, øv! Har kun haft 1 måneds pause fra det i alt.. Håber virkelig ikke, at det fortsætter resten af tiden..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med frikendelserne og :yay for barselsglæde. Dejlig mandag lyder det til? :D

Tak :yay Meget dejlig mandag :yay Bortset fra dum matas ekspedient, der faktisk stadig lige driller mit humør lidt <_< Men det får hun ikke lov at blive ved med nå! :numse Om lidt tager jeg nemlig på café :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

2. Dag i streg, hvor jeg ikke har kunnet holde morgenmaden i mig.. Suk er ikke fan af af skulle døje med det igen og så i 3. Trimester, øv! Har kun haft 1 måneds pause fra det i alt.. Håber virkelig ikke, at det fortsætter resten af tiden..

Årh det er så skod! :kram Jeg er også begyndt at kaste op igen her i 3. trimester og gjorde det også sidste gang :prik Håber vi snart holder op! :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaaa!!! Jeg er endelig blevet færdig med babytæppet :glad

2i76cd5.jpg

Det skal lige skylles op og blokkes, så kan i se det foldet ud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak ^_^

Har altid gerne villet se dobbelt A ;) Og Jomfru Anegade

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh det er så skod! :kram Jeg er også begyndt at kaste op igen her i 3. trimester og gjorde det også sidste gang :prik Håber vi snart holder op! :goodluck

Ja virkelig skod

Del dette indlæg

Annonce ♥

2i76cd5.jpg

Ej hvor fint! Hvad betyder "blokkes"?

Del dette indlæg

Annonce ♥

2i76cd5.jpg

Wauw hvor er det flot!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Somummy, BBM og Majs :kiss

Jeg er faktisk ikke 100 på at det er det det hedder på dansk, men det er når strikketøjet er vasket, så ligger man det til at tørrer og ligesom ligger det i rette "form", evt ved at sætte det fast til noget underlag med nåle.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er faktisk ikke 100 på at det er det det hedder på dansk, men det er når strikketøjet er vasket, så ligger man det til at tørrer og ligesom ligger det i rette "form", evt ved at sætte det fast til noget underlag med nåle.

Ahh!!! :tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej jeg er bare total gravid skuffet. Skrev til Anders at jeg kunne "slå ihjel for noget fast food, durum, grillkylling eller bacon cheese burger. Noget rigtig friture snask" og så kommer hjem med indkøb til hjemmelavet burger :boo det var ikke DET jeg ville!

Og fik sagt at jeg var skuffet og har nu givet Anders dårlig samvittighed over noget han gjorde i bedste mening. :prik

Han havde endda skrevet og spurgt men jeg havde lagt telefonen i soveværelset fordi jeg var alene med Mie.

Jeg vil stadig 1000 gange hellere have en grillkylling :( og har bare SLET ikke lyst til hjemmelavet burger!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej jeg er bare total gravid skuffet. Skrev til Anders at jeg kunne "slå ihjel for noget fast food, durum, grillkylling eller bacon cheese burger. Noget rigtig friture snask" og så kommer hjem med indkøb til hjemmelavet burger :boo det var ikke DET jeg ville!

Og fik sagt at jeg var skuffet og har nu givet Anders dårlig samvittighed over noget han gjorde i bedste mening. :prik

Han havde endda skrevet og spurgt men jeg havde lagt telefonen i soveværelset fordi jeg var alene med Mie.

Jeg vil stadig 1000 gange hellere have en grillkylling :( og har bare SLET ikke lyst til hjemmelavet burger!!

Hvorfor laver i så ikke hnemmere burgeren og får grillkylling i dag... bare fedt dig rigtig ind til ham og lok ed noget han har lyst til...

P.s jeg var selv blevet fyldt med dårlig samvittighed..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har total preggo-off dag idag. For ingen rigtig grund. Møg-hormoner :gal Har endda en fridag uden planer = burde være ret godt tilfreds....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor laver i så ikke hnemmere burgeren og får grillkylling i dag... bare fedt dig rigtig ind til ham og lok ed noget han har lyst til...

P.s jeg var selv blevet fyldt med dårlig samvittighed..

Vi lavede burgerne og spiste dem og jeg sagde at han var rigtig sød og betænksom så jeg har vist "reddet" den overfor ham, han gjorde jo INTET galt. Men jeg har stadig lyst til grill kylling :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi lavede burgerne og spiste dem og jeg sagde at han var rigtig sød og betænksom så jeg har vist "reddet" den overfor ham, han gjorde jo INTET galt. Men jeg har stadig lyst til grill kylling :prik

Stakkels jer... men godt du fik den reddet lidt.. kunne du tage grillkylling til frokost eller aftensmad imorgen....?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stakkels jer... men godt du fik den reddet lidt.. kunne du tage grillkylling til frokost eller aftensmad imorgen....?

Måske! Måske er trangen til grillkylling der ikke imorgen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Hvordan får man sin mand - som siger at alt er ok, men virker noget tavs/træt/mut og er ret begravet i lektier - til at synes, at det bare er en mega god idé at købe noget mere babyudstyr som vi egentlig har nok af (stofbleer :blush) fra vores fælles konto? :whistling :badgirl

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har total preggo-off dag idag. For ingen rigtig grund. Møg-hormoner :gal Har endda en fridag uden planer = burde være ret godt tilfreds....

Åh jeg kender de dage. Så skod :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske! Måske er trangen til grillkylling der ikke imorgen!

Puha. Det er seriøst tortur ikke at få tilfredsstillet sin craving! :P :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Baby vil pt have danskvand med citrus... Som i at jeg bare slet ikke har lyst til andet! Normalt er jeg så meget til søde ting, men nej... Dansk vand med citrus og popcorn :klap :klap

Danskvand lyder da som en ret uskyldig craving? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fikst :) Flot er det i hvert fald! :respekt

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.