Besvaret April 30, 2015 Hehe ja jeg ved det godt. Men håbe kan vi i hvert fald, og så langt som du er, så har du da statistikken på din side også :) Puh, 14+0 er meget tidligt er mærke liv, er det ikke? :unsure Jeg synes, jeg har været oppe i nærheden af 18 uger begge gange :chin: Men det er selvfølgelig meget forskelligt. Håber du mærker liv snart! :) Altså jeg mærkede det meget tidligt den her gang. Og Rasmus mærkede de første spark omkring 18+. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Ja, det var lige så jeg næsten tudede også :( Men han er lige kommet ud med en slikkepind og virkede ganske okay :biglove Godt at slikkepinde hjalp på hans humør.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Er det der Glukosebelastning så slemt som alle siger ?? Jeg har aldrig prøvet det, og skal heller ikke i denne graviditet, selvom mit BMI er for højt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Er det der Glukosebelastning så slemt som alle siger ?? Jeg har aldrig prøvet det, og skal heller ikke i denne graviditet, selvom mit BMI er for højt Altså første gang var jeg "lettet" og troede at det var meget værre, end jeg følte det var. Det var ikke rart for kroppen, men det ER "bare" at man dropper morgenmaden, drikker noget meget meget sødt vand, glor ud i luften i 2 timer, og får taget en blodprøve. Jeg synes bestemt, det er til at overleve.Men jeg synes det er værre her anden gang, fordi jeg er mere "sårbar" overfor det at undvære min morgenmad og fordi jeg startede dagen med at kaste op. Føler mig sgi noget groggy og mærkelig i kroppen og var en overgang sikker på, at jeg ville kaste op (og så er det forfra en anden dag). Men det går da! Det er ikke tortur :) Jeg har taget fri resten af dagen, fordi jeg synes det er en skidt start på dagen, og jeg var sløj resten af dagen sidst. Men så er det det :) Og nu skulle jeg max have et kvarter tilbage! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Og så så man lige mig kaste op ud over gulvet <_< jeg holdt selvfølgelig en hånd op for munden med det resultat at det sprøjtede ud til alle sider, så jeg endte med bræk i ansigt, hår, på brillerne, på det ene ærme, selvfølgelig på gulvet og så på køkkenbordet... Det undgik med nød og næppe min VJ, som lå på køkkenbordet! Så kan jeg vel lære, at det bare skal have lov til at få frit løb :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Og så så man lige mig kaste op ud over gulvet <_< jeg holdt selvfølgelig en hånd op for munden med det resultat at det sprøjtede ud til alle sider, så jeg endte med bræk i ansigt, hår, på brillerne, på det ene ærme, selvfølgelig på gulvet og så på køkkenbordet... Det undgik med nød og næppe min VJ, som lå på køkkenbordet! Så kan jeg vel lære, at det bare skal have lov til at få frit løb :rolleyes Ååårh, den har jeg også lavet! SÅ nederen! :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Mmm lune rundstykker :mam SNYD!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Er det der Glukosebelastning så slemt som alle siger ?? Jeg har aldrig prøvet det, og skal heller ikke i denne graviditet, selvom mit BMI er for højt Jeg var lettet over sukkervandet, det er sødt, meget sødt, men ikke forfærdeligt! Men jeg blev ret skidt der i venteperioden! Jeg blev også beordret til lige at sidde i venteværelset og spise min medbragte mad bagefter, for jeg var sådan helt let i hovedet og meget kvalm! Så jeg glæder mig bestemt ikke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Altså første gang var jeg "lettet" og troede at det var meget værre, end jeg følte det var. Det var ikke rart for kroppen, men det ER "bare" at man dropper morgenmaden, drikker noget meget meget sødt vand, glor ud i luften i 2 timer, og får taget en blodprøve. Jeg synes bestemt, det er til at overleve. Men jeg synes det er værre her anden gang, fordi jeg er mere "sårbar" overfor det at undvære min morgenmad og fordi jeg startede dagen med at kaste op. Føler mig sgi noget groggy og mærkelig i kroppen og var en overgang sikker på, at jeg ville kaste op (og så er det forfra en anden dag). Men det går da! Det er ikke tortur :) Jeg har taget fri resten af dagen, fordi jeg synes det er en skidt start på dagen, og jeg var sløj resten af dagen sidst. Men så er det det :) Og nu skulle jeg max have et kvarter tilbage! :yay Okay.. Slipper nemlig udenom da ingen i min familie har sukkersyge, og min høje BMI skyldes muskler.. :yay for max et kvarter tilbage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Er det der Glukosebelastning så slemt som alle siger ?? Jeg har aldrig prøvet det, og skal heller ikke i denne graviditet, selvom mit BMI er for højt Nej, det synes jeg ikke. Som der er blevet sagt, så er det at komme fastende til lægen, drikke noget sukkervand, sidde i vente værelset i 2 timer, stille. Men du må ikke sove.. Også tager de en blodprøve efter de 2 timer også vente på svar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Mmm lune rundstykker :mam Snyd.. Har da bare lige fundet min rugbrødsmadpakke frem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Jeg var lettet over sukkervandet, det er sødt, meget sødt, men ikke forfærdeligt! Men jeg blev ret skidt der i venteperioden! Jeg blev også beordret til lige at sidde i venteværelset og spise min medbragte mad bagefter, for jeg var sådan helt let i hovedet og meget kvalm! Så jeg glæder mig bestemt ikke. Okay.. Håber du ikke får det så skidt den her gang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 SNYD!!!Det er fordelen ved at være på kursus :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Ååårh, den har jeg også lavet! SÅ nederen! :kram :kram :kram Meget <_< der er bare ikke noget som helst fedt ved opkast! Men jeg har det i det mindste helt godt nu :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Nej, det synes jeg ikke. Som der er blevet sagt, så er det at komme fastende til lægen, drikke noget sukkervand, sidde i vente værelset i 2 timer, stille. Men du må ikke sove.. Også tager de en blodprøve efter de 2 timer også vente på svar :) 2 timer i et venteværelse ej hvor det lyder meget meget kedeligt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 2 timer i et venteværelse ej hvor det lyder meget meget kedeligt.. Tag en bog med :) Så går det hurtigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Hurra, nu er det overstået! :yay Nu vil jeg have noget MAD! Tak for selskab, søde piger :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Tag en bog med :) Så går det hurtigt :) Bøger hvad er det for noget ? :P Ej er ordblind så det der med at læse at bare slet ikke mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Hurra, nu er det overstået! :yay Nu vil jeg have noget MAD! Tak for selskab, søde piger :lovebk:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Hurra, nu er det overstået! :yay Nu vil jeg have noget MAD! Tak for selskab, søde piger :lovebk Så lidt da.. Nyd din appelsin juice :P Tænkte sådan på dig, mens jeg drak min Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 2 timer i et venteværelse ej hvor det lyder meget meget kedeligt.. Jeg blev meget meget skidt af det! Var ved at kaste op flere gange, men gør man det er det forfra en anden dag! Så jeg syntes det var tortur :p jeg havde kvalme resten af dagen. Det ÅNDSVAGE er at der ikke var nogen grund. Jeg havde misforstået min mor der havde sagt "morfar fik det konstateret" det var så HENDES morfar og ikke min :rolleyes så jeg slipper denne gang :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Hurra, nu er det overstået! :yay Nu vil jeg have noget MAD! Tak for selskab, søde piger :lovebk :yay og velbekomme!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Bøger hvad er det for noget ? :P Ej er ordblind så det der med at læse at bare slet ikke mig Årh for den :p Så noget andet der kan indeholde dig i to timer, når man ikke må sove :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Og så så man lige mig kaste op ud over gulvet <_< jeg holdt selvfølgelig en hånd op for munden med det resultat at det sprøjtede ud til alle sider, så jeg endte med bræk i ansigt, hår, på brillerne, på det ene ærme, selvfølgelig på gulvet og så på køkkenbordet... Det undgik med nød og næppe min VJ, som lå på køkkenbordet! Så kan jeg vel lære, at det bare skal have lov til at få frit løb :rolleyes Åh!!! :kram Opkast sucks men opkast overalt sucks BIG TIME x 1000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites