Besvaret April 30, 2015 Endnu en nat med drømme om blod :prik ro i hovedet tak!!! Nå men i hvert fald er jeg nået 14+0 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Endnu en nat med drømme om blod :prik ro i hovedet tak!!! Nå men i hvert fald er jeg nået 14+0 :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Jeg har fået mine glukose test tilbage .. Og den er helt normal:) Yay :yay hvor er det dejligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Puh, synes jeg er ved at blive sløj :(:kram2 hvor er du færdig, så du kan få noget og spise ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Endnu en nat med drømme om blod :prik ro i hovedet tak!!! Nå men i hvert fald er jeg nået 14+0 :kram2 :kram2 Men tillykke med 14+0 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 :kram2 hvor er du færdig, så du kan få noget og spise ?? Der er en lille time endnu :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Der er en lille time endnu :(Ej øv der er godt nok lang tid til :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Tak piger! Det ÅNDSVAGE er at denne gang er det fordi jeg har der (for) godt. Den anden dag gjorde alting ondt, igår gjorde ingenting ondt!!! Men altså jeg kan åbenbart ikke gøres tilfreds :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Tak piger! Det ÅNDSVAGE er at denne gang er det fordi jeg har der (for) godt. Den anden dag gjorde alting ondt, igår gjorde ingenting ondt!!! Men altså jeg kan åbenbart ikke gøres tilfreds :prik Med din forhistorie kan jeg sagtens forstå at du er svær at gøre tilfreds søde.. :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Ej øv der er godt nok lang tid til :( Der synes jeg også :( Men der er lige kommet to nyfødte ind, og en lille dreng, der hedder Valdemar og nok ca er på alder med min Valdemar. Det hjælper lidt på humøret :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Med din forhistorie kan jeg sagtens forstå at du er svær at gøre tilfreds søde.. :kram2 :kram2 :kram2 :ditto Det bliver godt at komme til scanning igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Med din forhistorie kan jeg sagtens forstå at du er svær at gøre tilfreds søde.. :kram2 :kram2 :kram2 Jeg formår i hvert fald ikke at nyde og drømme om baby denne gang :( 12 dage til kønsscanning og det eneste jeg egentlig snart ønsker er at se en levende baby! Køn betyder mindre og mindre!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Der synes jeg også :( Men der er lige kommet to nyfødte ind, og en lille dreng, der hedder Valdemar og nok ca er på alder med min Valdemar. Det hjælper lidt på humøret :wubDet var godt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Jeg formår i hvert fald ikke at nyde og drømme om baby denne gang :( 12 dage til kønsscanning og det eneste jeg egentlig snart ønsker er at se en levende baby! Køn betyder mindre og mindre!!! Selvfølgelig er baby levende om 12 dage. Håber snart du kan begynde at mærke liv, så du kan nyde der bare lidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Dejligt! :yay Ja. Var lidt bange for ay jeg muligvis havde set, da jeg har en Bror med sukkersyge :) Og vi aldrig har vidst om det kom fra vores mors eller hans fars side Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Ååårh :boo Den lille Valdemar er inde for at blive stukket nu, og han er bare helt ulykkelig. Stakkels lille mus :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Ååårh :boo Den lille Valdemar er inde for at blive stukket nu, og han er bare helt ulykkelig. Stakkels lille mus :(Åårhh bette pus. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Jeg formår i hvert fald ikke at nyde og drømme om baby denne gang :( 12 dage til kønsscanning og det eneste jeg egentlig snart ønsker er at se en levende baby! Køn betyder mindre og mindre!!! Dét kan jeg godt forstå! Men baby er sprællevende! Det har vi bestemt! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Ja. Var lidt bange for ay jeg muligvis havde set, da jeg har en Bror med sukkersyge :) Og vi aldrig har vidst om det kom fra vores mors eller hans fars side Arh, så er det ekstra dejligt at gå fri :D Jeg skal "bare" fordi jeg lige nøjagtig vejer nok til det + fordi Valdemar (altså min førstfødte) var stor. Så tror egentlig ikke, der er noget i det. Men man ved jo aldrig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Åårhh bette pus. :( Ja, det var lige så jeg næsten tudede også :( Men han er lige kommet ud med en slikkepind og virkede ganske okay :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Dét kan jeg godt forstå! Men baby er sprællevende! Det har vi bestemt! :kram2 Hæ hæ hvis det var så nemt :p Ej jeg har ingenting at have det i. Jeg vil bare rigtig gerne mærke det der liv (så jeg ved det ikke er luft i tarmene) ASAP 14+0 er det realistisk det bliver i dag? Jeg får nok ikke ro før! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Alt det glukosebelastningssnak, minder mig om at jeg skal afsted til anden omgang på tirsdag <_< BBM: Håber du slipper fri denne gang også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Selvfølgelig er baby levende om 12 dage. Håber snart du kan begynde at mærke liv, så du kan nyde der bare lidt. Ja jeg glæder mig voldsomt til lille ninja hikke baby der driver mig til vanvid om natten og gør søvn umuligt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Hæ hæ hvis det var så nemt :p Ej jeg har ingenting at have det i. Jeg vil bare rigtig gerne mærke det der liv (så jeg ved det ikke er luft i tarmene) ASAP 14+0 er det realistisk det bliver i dag? Jeg får nok ikke ro før! Hehe ja jeg ved det godt. Men håbe kan vi i hvert fald, og så langt som du er, så har du da statistikken på din side også :) Puh, 14+0 er meget tidligt er mærke liv, er det ikke? :unsure Jeg synes, jeg har været oppe i nærheden af 18 uger begge gange :chin: Men det er selvfølgelig meget forskelligt. Håber du mærker liv snart! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Alt det glukosebelastningssnak, minder mig om at jeg skal afsted til anden omgang på tirsdag <_< BBM: Håber du slipper fri denne gang også. Tak og i lige måde til dig på tirsdag! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites