Besvaret April 27, 2015 For he.... Hvor har jeg ondt... Det gør ondt i mit bækken for hver eneste lille bevægelse jeg laver og jeg har ikke kunnet finde en aflastende stilling hele dagen. Alt gør ondt :boo Havde Freja alene i ca en time inden N kom hjem og det var nærmest tortur. Lige da N kommer hjem for hun så knaldet mig en ordentlig en over næsen med en plastikguitar og så tudede jeg ellers. Og nu hvor jeg er kommet i gang kan jeg slet ikke stoppe igen.. Gider ikke mere nu .. :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Fantastisk NF i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Fantastisk NF i dag :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Ti arbejdsdage til barsel. TI!!!!! Det kan tælles på to hænder nu...! Det er snaaaaaaart! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Ti arbejdsdage til barsel. TI!!!!! Det kan tælles på to hænder nu...! Det er snaaaaaaart! :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 For he.... Hvor har jeg ondt... Det gør ondt i mit bækken for hver eneste lille bevægelse jeg laver og jeg har ikke kunnet finde en aflastende stilling hele dagen. Alt gør ondt :boo Havde Freja alene i ca en time inden N kom hjem og det var nærmest tortur. Lige da N kommer hjem for hun så knaldet mig en ordentlig en over næsen med en plastikguitar og så tudede jeg ellers. Og nu hvor jeg er kommet i gang kan jeg slet ikke stoppe igen.. Gider ikke mere nu .. Eeeeej hvor lyder det bare strengt :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Ti arbejdsdage til barsel. TI!!!!! Det kan tælles på to hænder nu...! Det er snaaaaaaart! :glad:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Og de 3 af dem er ovenikøbet interne (dvs kun møder med kollegaer på afdelingen, og ingen kørsel) og 2 har jeg reserveret til kontor/administrativ for at få skrevet de sidste udtalelser/journalnotater/lignende. Så det tynder VIRKELIG ud nu :yay (og det kan faktisk allerede mærkes lidt på overskuddet, så jeg tør godt håbe på, at det hele faktisk bliver helt ok, når jeg går på barsel :7himmel) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Har smidt mig på sofaen efter preggo yoga/pilates og blop møffer rundt og sparker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Næsespray er no go ik'? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Næsespray er no go ik'? :unsureJo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Næsespray er no go ik'? :unsure Saltvandsspray er vist finno. Ikke lige så effektivt, men alligevel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Fantastisk NF i dag :loveshower Hvor er det altså bare dejligt :loveshower Ti arbejdsdage til barsel. TI!!!!! Det kan tælles på to hænder nu...! Det er snaaaaaaart! :glad Det er virkelig meget snart! Årh, det bliver godt for dig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Starter 3. trimester i uge 28, eller er det 28+0 ? Det er i hvertfald snart. Vildt. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Næsespray er no go ik'? :unsureJeg fik en på recept ved lægen som var ok... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Holy crap, så dårligt vidste jeg slet ikke, at man kunne sove :wacko Krampe i læggene, ondt i bækkenet (eller hvad det nu er: hofte-lænd-lår), spark i blæren, ondt i maven, mast i skulderen, snurren i hænderne, halsbrand, og hormontanker. Jeg kunne lige så godt have ladet være med at gå i seng :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Holy crap, så dårligt vidste jeg slet ikke, at man kunne sove :wacko Krampe i læggene, ondt i bækkenet (eller hvad det nu er: hofte-lænd-lår), spark i blæren, ondt i maven, mast i skulderen, snurren i hænderne, halsbrand, og hormontanker. Jeg kunne lige så godt have ladet være med at gå i seng :shooter Øv øv :( håber din dag bliver bedre end den er startet :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Øv øv :( håber din dag bliver bedre end den er startet :kram Tak :kiss Og mon ikke :) Jeg giver "Nu er det altså lige om lidt, at jeg skrider"-kage på job idag. :) Og det er en MEGA god kage (både psykisk og smagsmæssigt :D) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Da jeg var gravid med Edith, var jeg i fødsel nu (39+5) :blink Gad vide hvornår lillebror kommer - meget gerne idag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Dagen blir lang når man har kastet op 2 gange inden kl 7:30 :/ og jeg stod altså først op 6:30 :-P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Da jeg var gravid med Edith, var jeg i fødsel nu (39+5) :blink Gad vide hvornår lillebror kommer - meget gerne idag ;) Bliver spændende hvornår han vil ud af sin trygge hule :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Dagen blir lang når man har kastet op 2 gange inden kl 7:30 :/ og jeg stod altså først op 6:30 :-P Øv, det er så hårdt. Håber snart det vender :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Jeg fik en på recept ved lægen som var ok... Interessant. Det må undersøges. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Det er SÅ ubehageligt at kaste op, når man ikke har spist noget :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites