FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Nu under 1 uge til MD, det bliver skønt at se om det stadig er en hun og om hun vokser som hun skal :)

Del dette indlæg

Natronen faldt til bunden med det samme, så det skulle betyde en pige :)

Jeg prøvede også tricket, men ved mig brusede det - og vi venter en pige, så den holdt ikke ;)

Det er noget med at hvis man fx har drukket cola (hvilket jeg havde dengang), så kan det have indflydelse på resultatet.. Om der er andre ting der spiller ind det ved jeg ikke...

Del dette indlæg

Annonce ♥

HMM... :chin: midt i nat hvor jeg sidder og stresser ret meget over at få min eksamensopgave færdig, får jeg sådan en mærkelig fornemmelse i den ene babs... sådan lidt koldt, kilderene agtigt... tjekker, og ganske rigtigt, så løber mælken da lige...

Hvad sker der for at det er sådan en stresset natten før eksamen skal afleveres at det skulle ske... Her har jeg altid gået og troet at de virkede bedst når der var ro :P Nå, den anden kom hurtigt efter, så selvom det ikke er meget, så skal jeg vist lige ud og købe ammeindlæg...

Hvad bruger i/hvor køber i?

Jeg købte sådan en astma+svanemærket udgave som man kan købe i alle Coop butikker og Føtex/Bilka. De koster vist lige omkring 30 kr. og fungerer fint. Dem brugte jeg også i amme perioden da jeg havde mælk der løb 24/7 og måtte skifte indlæg ved hver amning så det blev ALT for dyrt med andre mærker :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøvede også tricket, men ved mig brusede det - og vi venter en pige, så den holdt ikke ;)

Det er noget med at hvis man fx har drukket cola (hvilket jeg havde dengang), så kan det have indflydelse på resultatet.. Om der er andre ting der spiller ind det ved jeg ikke...

Jeg tror heller ikk dem holder her, for er ret overbevist om at vi venter en dreng ;) men nu får vi se. Det er i hvert fald sjovt at prøve forskellige ting, og se om der er hold i noget af det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan mærke ham sparke nu hver dag!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan mærke ham sparke nu hver dag!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha alt er bare hårdt idag. Ville så gerne have støvsuget og vasket gulv inde ved Marius, da vi snakker om at køre op og hente rumdeler og en foldemadras til Marius værelse...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare så glad for at jeg stadigvæk hører til her :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er jeg den eneste som er meeeega tørstig???

Jeg synes jeg drikker helt abnorme mængder væske, og er stadig tørstig? Ex. har jeg i dag vel drukket omkring 2 liter vand - normalt drikker jeg kun omkring 1 liter indtil dette tidspunkt af dagen...

Nope, det er heldigvis blevet bedre, jeg er stadig mere tørstig end normalt, men nu føler jeg at behovet KAN dækkes :D . Men altså vi har jo også en masse fostervand der skal produceres så det giver god mening :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er jeg den eneste som er meeeega tørstig???

Jeg synes jeg drikker helt abnorme mængder væske, og er stadig tørstig? Ex. har jeg i dag vel drukket omkring 2 liter vand - normalt drikker jeg kun omkring 1 liter indtil dette tidspunkt af dagen...

:ditto

For mig svinger det fra dag til dag, men i dag er storslem. Føler slet ikke jeg kan slukke tørsten og har også fået hovedpine selvom jeg pt har drukket ca 2 liter væske

Del dette indlæg

Annonce ♥

25+0 idag. Er jeg den eneste der godt kan have det sådan lidt milepælsagtigt med de halvrunde? :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

For mig svinger det fra dag til dag, men i dag er storslem. Føler slet ikke jeg kan slukke tørsten og har også fået hovedpine selvom jeg pt har drukket ca 2 liter væske

For meget vand giver hovedpine.

Ny forskning :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dårlig mave <_< Helt sikkert en bivirkning af min træge mave. En graviditets lyksagligheder ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo jo, men på nuværende tidspunkt er det jo kun få milliliter :lol

Men det tilskriver jeg som et symptom, så :p

Der er jo også blod vi skal producere ekstra af så det skal også med i ligningen ;)

Ja det er et klart symptom. Et symptom jeg havde de første uger var at jeg frøs helt ekstremt, også sådan unormalt. Anders kunne sidde i shorts og t-shirt ved siden af mig iført dyne futter, tykt tæppe OG uld cardigan oven på mit alm tøj. Det var åndsvagt! Om natten sov jeg i pyjamas og med hygge strømper og jeg sover altså normalt bedst i en blød strop top og trusser og bare tæer!!! :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes mine plukveer niver lidt i aften :huh Der er altså stadig 13 dage til termin.. Han må da godt lige vente en uges tid endnu :blink

Han er til gengæld fuldstændig mega aktiv, så hvis der er noget med de bliver stille inden fødslen, så er det nok ikke lige op over..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik svar på min urinprøve i dag og til min store overraskelse, så havde man ikke fundet spor af bakterier i den... Så ingen blærebetændelse til mig.

Var ellers helt overbevist om at jeg havde blærebetændelse

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 dage til termin.

Blev lidt nedslået i dag.. Har tid til i gangsættelse på onsdag.. Men da jeg var inde på svangre og få jerndrop i morges, sagde hun at de havde SÅ travlt, og at hele april havde været kaos med masser fødsler.. Så jeg skulle ikke forvente at de ville sætte mig i gang :(

Men hvad, så må jeg jo bare vente.. Er ellers ved at have godt ondt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 dage til termin.

Blev lidt nedslået i dag.. Har tid til i gangsættelse på onsdag.. Men da jeg var inde på svangre og få jerndrop i morges, sagde hun at de havde SÅ travlt, og at hele april havde været kaos med masser fødsler.. Så jeg skulle ikke forvente at de ville sætte mig i gang :(

Men har du ikke lige fået at vide, at du skulle sættes i gang? :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 dage til termin.

Ej det kan de sgu da ikke bare sige.

Når du har en tid så har du en tid.

Det er da ikke for sjovt de sætter folk i gang.

Fy skam jer på det hospital ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det ikke noget med at der findes en opskrift på noget ingefær-citron vand, der skulle være godt til kvalmen?

Nogen der kender den?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det ikke noget med at der findes en opskrift på noget ingefær-citron vand, der skulle være godt til kvalmen?

Nogen der kender den?

Fister har den, prøv at sende hende en PM!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fister har den, prøv at sende hende en PM!

Tak søde :kram2 jeg prøver :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad pokker spiser man når man har kvalme af sult, men al det mad man kan komme på giver kvalme?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lyst til rundstykker, risengrød og kartoffelsalat! Tror vist jeg skal lave mad i dag ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er begyndt at tisse om natten tager det som et godt tegn her i starten :-)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.