FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Har været naughty-naughty og spist en mediumstegt oksemørbrad idag :badgirl :sandie

Jeg ved godt, der er en risiko, men vi har vedtaget, at noget, der smagte SÅ godt og gjorde mor SÅ glad, det kan ikke skade lillesøster. Basta! :sm

Og jeg tror, hun er enig, for hun bokser løs derinde :wub

Del dette indlæg

Ej hvor kan jeg godt mærke at vi var til fødselsdag igår, hvor det meste af maden indholdte store mængder sukker.

Jeg er i hvert fald hårdt ramt af kvalme idag :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været naughty-naughty og spist en mediumstegt oksemørbrad idag :badgirl :sandie

Jeg ved godt, der er en risiko, men vi har vedtaget, at noget, der smagte SÅ godt og gjorde mor SÅ glad, det kan ikke skade lillesøster. Basta! :sm

Man må godt synde en gang i mellem. Og gennemstegt oksemørbrad er altså bare ikke lige så godt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega mange cravings! Hvor er det surt at være en fattigrøv, især når man har graviditetscravings..!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega mange cravings! Hvor er det surt at være en fattigrøv, især når man har graviditetscravings..!!!

Føler med dig. Kender der alt for godt. Dog er det længden til nærmeste indkøbsmulighed jeg synes er røv herude hvor vi bor. Minimum 15 kilometer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal bare hygge med en masse guf og chips osv i aften/nat.. Oscar nat.. ikke dårligt at man nu har mulighed for at se det pga. man er på barsel.. Hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal bare hygge med en masse guf og chips osv i aften/nat.. Oscar nat.. ikke dårligt at man nu har mulighed for at se det pga. man er på barsel.. Hehe

Hvad kanal kommer det på?  ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad kanal kommer det på? ^_^

Det kommer på tv2 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer på tv2 :)

Oki tak  :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhh! Baby har hikke for 7 gang eller sådan noget i dag :prik Jeg bliver vanvittig :box

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhh! Baby har hikke for 7 gang eller sådan noget i dag :prik Jeg bliver vanvittig :box

Øv :kram2

Det holder altså bare lynhurtigt op med at være hyggeligt!! :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv :kram2

Det holder altså bare lynhurtigt op med at være hyggeligt!! :prik

Tak :kram2 Ja, det er som en irriterende tic, der aldrig stopper :(

Kan knægten da ikke bare mosle i stedet, dét er jo top hyggeligt :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Risikoen er altså også minimalt lille. Det er absolut ikke noget jeg tænker over.

Har i øvrigt selv fået en ret så rød bøf til aften - ingen skrupler, what so ever ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :kram2 Ja, det er som en irriterende tic, der aldrig stopper :(

Kan knægten da ikke bare mosle i stedet, dét er jo top hyggeligt :wub

Haha, ja det er ret præcist beskrevet.... Møg træls!

Moslen bliver jeg altså heller ikke sådan lige træt af.... :wub Det er så måske også endnu mere skønt når man tænker på at lige om lidt kan det være slut med at mærke en baby i maven for altid :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor har jeg godt nok ondt her til aften. Skal godt nok have snakket med lægen om det til lægebesøg på torsdag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, ja det er ret præcist beskrevet.... Møg træls!

Moslen bliver jeg altså heller ikke sådan lige træt af.... :wub Det er så måske også endnu mere skønt når man tænker på at lige om lidt kan det være slut med at mærke en baby i maven for altid :o

Er det helt sikkert I ikke skal have flere? Har I ikke snakket om 4 på et tidspunkt?

Vi er heldigvis ikke afklaret i forhold til om vi stopper ved 2 eller får en 3'er, så jeg behøver ikke være helt vemodig ved det hele ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det helt sikkert I ikke skal have flere? Har I ikke snakket om 4 på et tidspunkt?

Vi er heldigvis ikke afklaret i forhold til om vi stopper ved 2 eller får en 3'er, så jeg behøver ikke være helt vemodig ved det hele ;)

Nej, helt 100% sikkert er det først den dag vi bliver for gamle til at få flere.... :P

Men på nuværende tidspunkt er det ikke planen vi skal have nummer 4, så det føles meget vemodigt at det snart er slut, selv om jeg samtidig glæder mig så meget! Det er lidt skørt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, helt 100% sikkert er det først den dag vi bliver for gamle til at få flere.... :P

Men på nuværende tidspunkt er det ikke planen vi skal have nummer 4, så det føles meget vemodigt at det snart er slut, selv om jeg samtidig glæder mig så meget! Det er lidt skørt :)

Haha! Sådan er det vel, man kan vel ikke være sikker, før det ikke er muligt længere :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen af jeg der har prøvet at have stik/jag lige over skambenet? Og hvad var det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen af jeg der har prøvet at have stik/jag lige over skambenet? Og hvad var det?

Ja! Også dæleme, så jeg næsten er nødt til at holde pause i at rejse mig :wacko Men jeg ved ikke, hvad det er :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man må godt synde en gang i mellem. Og gennemstegt oksemørbrad er altså bare ikke lige så godt.

Nej, så kan man sgu lige så godt lade være :P

Risikoen er altså også minimalt lille. Det er absolut ikke noget jeg tænker over.

Har i øvrigt selv fået en ret så rød bøf til aften - ingen skrupler, what so ever ;)

Jamen ja, jeg ved det godt :) Jeg tænker bare, at det er så lidt at undvære og så nogle rigtig trælse skader, der KAN ske. Så jeg har holdt mig i skindet indtil nu. Men altså, jeg er nu heller ikke nervøs eller noget :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja! Også dæleme, så jeg næsten er nødt til at holde pause i at rejse mig :wacko Men jeg ved ikke, hvad det er :unsure

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bækkenløsning ved der led der hedder symfysen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er rart at høre det forekommer ved andre også. Desværre har jeg ikke sovet så godt i nat og havde et par vågne timer, da jeg slet ikke kunne finde en måde at ligge behageligt på :( Jeg spænder så meget at min skulder og nakke nu igen gør ondt :( Så håber at lægen har tid til at bekræfte eller afkræfte om det er bækkenet der driller på torsdag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og tuder endnu. Jeg blev for lidt over en time siden ringet op af drømmeskolen at arbejde på. At jeg skal til samtale imorgen klokken 14. Kan slet ikke koncentrere mig i øjeblikket

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.