Besvaret January 12, 2015 Min baby er glad for kartofler og saltlakridser (ikke nødvendigvis sammen).. Og har næsten slukket min chokoladetand - der ellers var meget insisterende før :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Joh. Sund lige indtil han beder om chokolade til dessert. Og is. Og kiks. Og i går: candyfloss. Hvor pokker får man fat i det kl. 02 i Odsherred? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Marius mener at det er en Anton jeg har i maven :D Det hedder den lille nye dreng i DP ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Min er bare glad for mad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Er gået i redebygger-mode! Til nu, har jeg kun ordnet lidt praktisk, fx sortere tøj. Det var naturligt, når nu jeg fikfra min søster og der ellers skulle sorteres neutralt fra til min nyfødte nevø.. Men i aftes begyndte jeg at planlægge og kigge på forskellige løsninger rent indretningsmæssigt.. Det er tidligt.. Men det gør også vi får ryddet op og smidt ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Bah. Har lagt tøj sammen (siddende), og sorteret lidt vasketøj. Goddag plukkeveer :boo så er 14 uger altså lang tid!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Føler mig ynkelig :( Dejligt at lilleprutten trods alt sparker derinde, det gør at det er det hele værd.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Min baby er glad for kartofler og saltlakridser (ikke nødvendigvis sammen).. Og har næsten slukket min chokoladetand - der ellers var meget insisterende før :rolleyes Og min baby var svært begejstret for krokodille-kød, som han smagte i lørdags. Det er altså ikke så nemt at tilfredsstille! :D Til gengæld elsker han at dyrke yoga og køre bil, og dét kan jeg sagtens opfylde. Sammen med shopping ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Øv og nu smaskfyldt med hormoner. Sidder med en trang til at græde.. Men aner ikke over hvad :boo Øv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Er bare træt med træt på idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Skal møde på sygehuset kl 8 i morgen tidlig til Sukkerbelastningstest. Det har jeg ikke lige lyst til... Skal faste fra kl 22 :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Skal møde på sygehuset kl 8 i morgen tidlig til Sukkerbelastningstest. Det har jeg ikke lige lyst til... Skal faste fra kl 22 :(:kram2 er det då slemt som alle får det til at lyde. ?? Var ikke igennem det med Ida dengang nemlig, så aner ikke hvor slemt det er. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Jeg synes slet ikke, det var slemt! Lidt kedeligt højst, men med en god bog eller en telefon med spil på går tiden hurtigere :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Har været inde og se den dejligste lille krudtugle til NF idag. Og hun hoppede, dansede og boksede konstant. Det var vidunderligt. :loveshower Og fik en fantastisk nyhed. Bliver fuldt meget tæt, pga det det forløb der var under min sidste graviditet. Hvilket betyder 4 ekstra scanninger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 :kram2 er det då slemt som alle får det til at lyde. ?? Var ikke igennem det med Ida dengang nemlig, så aner ikke hvor slemt det er.Jeg synes ikke det er sjovt. Det med ikke må få mad og drikke og så få sådan en gang sukkerstads. Jeg får det skidt og bliver desorienteret... Og lægen idag kiggede bare på mig da jeg fortalte jeg skulle afsted imorgen (skulle lige høre om min næsespray kunne påvirke blodprøven) og sagde det smager ikke godt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Har været inde og se den dejligste lille krudtugle til NF idag. Og hun hoppede, dansede og boksede konstant. Det var vidunderligt. :loveshower Og fik en fantastisk nyhed. Bliver fuldt meget tæt, pga det det forløb der var under min sidste graviditet. Hvilket betyder 4 ekstra scanninger. Tillykke med veloverstået nf :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Jeg synes ikke det er sjovt. Det med ikke må få mad og drikke og så få sådan en gang sukkerstads. Jeg får det skidt og bliver desorienteret... Og lægen idag kiggede bare på mig da jeg fortalte jeg skulle afsted imorgen (skulle lige høre om min næsespray kunne påvirke blodprøven) og sagde det smager ikke godt...Okay. Ved ikke om jeg slipper udenom den her gang, da Rasmus' mor har fået konstateret sukkersyge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Okay. Ved ikke om jeg slipper udenom den her gang, da Rasmus' mor har fået konstateret sukkersyge Tror mest det er hvis det er din familie... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Har været inde og se den dejligste lille krudtugle til NF idag. Og hun hoppede, dansede og boksede konstant. Det var vidunderligt. :loveshower Og fik en fantastisk nyhed. Bliver fuldt meget tæt, pga det det forløb der var under min sidste graviditet. Hvilket betyder 4 ekstra scanninger. Dejligt!!! Stort tillykke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Er forstoppet og sygt oppustet! Det gør ooooondt :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Er forstoppet og sygt oppustet! Det gør ooooondt :prik Auv! Føler med dig... Synes ikke rigtig det er til at blive ordentlig færdig her... Ikke rart. Men hellere lidt end fuldt stop :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Jeg synes ikke det er sjovt. Det med ikke må få mad og drikke og så få sådan en gang sukkerstads. Jeg får det skidt og bliver desorienteret... Og lægen idag kiggede bare på mig da jeg fortalte jeg skulle afsted imorgen (skulle lige høre om min næsespray kunne påvirke blodprøven) og sagde det smager ikke godt... Jeg skal afsted d. 30/1. Ved min læge er der blandet citronsaft i sukkervandet - det skulle tage lidt af den grimme smag. Man kan evt. selv tage en citron eller citronsaft med ;) Men jeg gruer for at jeg ikke må sove i de to timer, jeg skal vente... Kan stå op og sove for tiden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Auv! Føler med dig... Synes ikke rigtig det er til at blive ordentlig færdig her... Ikke rart. Men hellere lidt end fuldt stop :( Tak :kram2 Jeg kan bare ikke tåle jern, så selvom jeg spiser magnesia er der bare fuldt stop! Det er rædsomt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Jeg skal afsted d. 30/1. Ved min læge er der blandet citronsaft i sukkervandet - det skulle tage lidt af den grimme smag. Man kan evt. selv tage en citron eller citronsaft med ;) Men jeg gruer for at jeg ikke må sove i de to timer, jeg skal vente... Kan stå op og sove for tiden De tilbyder citronsaft på Viborg sygehus ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Tak :kram2 Jeg kan bare ikke tåle jern, så selvom jeg spiser magnesia er der bare fuldt stop! Det er rædsomt! Jeg har samme problem.. Jeg var indlagt med forstoppelse.. og mit problem er at Min blodprocent falder mega hurtigt hvis ikke jeg får jern.. en ond cirkel.. Jeg tager så lactolose hver aften og det har virkelig hjulpet.. derudover drikker jeg sådan noget krauter blut som er alternativ jerntilskud, min jm anbefalede mig det, da jeg pga. Den lave blodprocent skulle tage dobbelt jern.. så det kunne være du kunne udskifte De alm piller med det flydende.. Det har også hjulpet.. men det skal du nok snakke med lægen om.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites