Besvaret December 24, 2014 Og kvalme!!! :prik det er ikke slemt men er ikke ligefrem wuhuu over mad i dag!!! Det er SÅ træls! :prik Jeg er allerede ved at overveje hvordan and og flæsk mon smager anden gang :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Det er SÅ træls! :prik Jeg er allerede ved at overveje hvordan and og flæsk mon smager anden gang :rolleyes ris a la mande er ikke så slem anden gang :rolleyes sku lave det tidligere idag, og traditionen tro skulle manden og jeg dele en portion. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 ris a la mande er ikke så slem anden gang :rolleyes sku lave det tidligere idag, og traditionen tro skulle manden og jeg dele en portion. Nå det var da altid noget ;) :D Synes ellers ris i sig selv er mega ulækre at kaste op, men måske er det noget andet, når de er mere "bløde" og søde :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Nå det var da altid noget ;) :D Synes ellers ris i sig selv er mega ulækre at kaste op, men måske er det noget andet, når de er mere "bløde" og søde :goodluck Det gør meget at de er bløde og søde. De kradser ikke sådan i halsen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Det gør meget at de er bløde og søde. De kradser ikke sådan i halsenDet er en smækker lækker samtale i 2 holder jer :D Jeg kan godt finde noget der er værrer end ris ;) Jeg håber vi alle må nøjes med at nyde maden 1 gang i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Øv nej det er ikke lige dagen :kram Jeg er 15+2 idag og kæmper stadig med kvalme og madlede. Det er sq rigtig :numse Men husk, kvalme skulle jo være et positiv tegn :) Ja heldigvis!!! Der gik LANG tid inden jeg fik kvalme sidst. Tror jeg nåede uge 7-8 før det gik løs, men der døde spiren så også. Med Mie nåede jeg uge 6 og det forsvandt i uge 11 jeg håber det er det samme denne gang. Det ville give ro at have kvalme!!! Kvalmen forsvandt lynhurtigt! Så havde kun den der underliggende madlede i 30 min men det trøster også. Tænk at noget så skidt kan gøre en både irriteret/selvmedlidene og glad på en gang!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Det gør meget at de er bløde og søde. De kradser ikke sådan i halsen :lol man ved bare man er gravid når man har sådanne samtaler!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Det er en smækker lækker samtale i 2 holder jer :D Jeg kan godt finde noget der er værrer end ris ;) Jeg håber vi alle må nøjes med at nyde maden 1 gang i aften :) Haha sorry :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 :lol man ved bare man er gravid når man har sådanne samtaler!!! Præcis :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Haha sorry :DDu skal ikke undskylde. Jeg ved nøjagtig hvordan det er :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Du skal ikke undskylde. Jeg ved nøjagtig hvordan det er :DOg på en mærkelig måde hjælper det at snakke om det :lolValdemar er i øvrigt hoppet med på "mor kaster ud" og har vist også luret, at vi ikke synes at han behøver at overvære det mere end højest nødvendigt :P Igår pegede han på min spand i soveværelset: "Mor kaster ud. Kom far, lege inde i stuen". :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Og på en mærkelig måde hjælper det at snakke om det :lol Valdemar er i øvrigt hoppet med på "mor kaster ud" og har vist også luret, at vi ikke synes at han behøver at overvære det mere end højest nødvendigt :P Igår pegede han på min spand i soveværelset: "Mor kaster ud. Kom far, lege inde i stuen". :lolhit Haha Marius har vist ikke forstået hvad jeg laver. Igår kørte han rundt og sagde moar hvor er du, for jeg lukker altid døren ind til badeværelset når jeg :puke Og vi var alene. Men synes ikke han behøver at se det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Puuuh kvalme... Forsøgte at redde den med lidt juleslik, men det gsv desværre rimelig meget bagslag.. Og der er ikke andre end N der ved endnu, så forsøger at holde stand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Puuuh kvalme... Forsøgte at redde den med lidt juleslik, men det gsv desværre rimelig meget bagslag.. Og der er ikke andre end N der ved endnu, så forsøger at holde stand Puh ha :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Haha Marius har vist ikke forstået hvad jeg laver. Igår kørte han rundt og sagde moar hvor er du, for jeg lukker altid døren ind til badeværelset når jeg :puke Og vi var alene. Men synes ikke han behøver at se det... Sådan har jeg det også, og vi PRØVER at undgå at Valdemar ser det, men nogle gange går det bare for hurtigt :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2014 Åhh.. Jeg savner ikke alt det der kasten ud :D :P Som I ved, så havde Me. Der godt styr på det der med hvornår jeg kastede op - eller bare var på nippen til det! Jeg lukkede også døren osv. Men var tit alene med hende om morgenen, så hun kom altså bagefter ;) Fordelen ved hun har set det er, at hun selv har bedt om noget at kaste op i, da hun så selv blev syg og kastede op ;) Håber snart kvalmen letter hos jer :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2014 Har for anden dag i træk holdt alt mad i mig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2014 http://thestir.cafemom.com/pregnancy/114917/Know_the_Sex_of_Your Jeg sad og kiggede lidt på Pinterest - og fandt den her.. Jeg har lidt svært ved at tyde om hvad en "Placenta" er, men måske kunne nogle af jer få et lille indblik i hvad der måske venter jer :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2014 Placenta er moderkagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2014 Placenta er moderkagen :) Ja det slog jeg lige op :-D tak :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2014 Suk. Det må jo være hormoner... Det kan ikke være rigtigt, at så mange omkring mig er nogle spader. Men sådan føles det altså lidt lige nu :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2014 Suk. Det må jo være hormoner... Det kan ikke være rigtigt, at så mange omkring mig er nogle spader. Men sådan føles det altså lidt lige nu :( Pyh, sådan kan jeg også have det.... Måske det bliver bedre når du har sovet :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2014 Lorte nat, har sovet så elendigt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2014 Pyh, sådan kan jeg også have det.... Måske det bliver bedre når du har sovet :kiss Tak, det er rart at vide, at det ikke kun er mig :kram2 Og ja, en god nats søvn hjalp faktisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2014 Pis også!!! Jeg KAN ikke sove om aftenen men er TOTAL færdig om dagen. Så bliver kl 21 og så kan jeg ikke sove alligevel!!! I nat blev kl. 1.15 så er det ikke let at holde trætheden i ave! Del dette indlæg Link to post Share on other sites