FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ligamentsmerter og kvalme, gå væk! :prik

Del dette indlæg

Øv jeg tror jeg har fået blærebetændelse :( har ondt i maven og lænden og tisser rigtig meget... Så nu er jeg vel nødt til at ringe til lægen mellem 8 og 9 og aflevere en prøve inden jeg kører på arbejde? For man kan vel ikke aflevere en prøve uden at ringe?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv jeg tror jeg har fået blærebetændelse :( har ondt i maven og lænden og tisser rigtig meget... Så nu er jeg vel nødt til at ringe til lægen mellem 8 og 9 og aflevere en prøve inden jeg kører på arbejde? For man kan vel ikke aflevere en prøve uden at ringe?

Det kunne jeg. Lægen havde Intet med den at gøre. Det var sygeplejerskerne. Men måtte så også pænt vente en dag på svar.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne jeg. Lægen havde Intet med den at gøre. Det var sygeplejerskerne. Men måtte så også pænt vente en dag på svar.

Jeg kan også godt bare smutte forbi med en urinprøve, selvom det ikke er aftalt med lægen :) Jeg kan få svar med det samme, fordi det er lægesekretæren eller sygeplejersken der stixer- dog kan jeg risikere at den skal tjekkes af en læge også, hvor jeg så først får svar overmiddag eller den følgende dag.

Selvom det er træls, så hellere få det gjort :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også godt bare smutte forbi med en urinprøve, selvom det ikke er aftalt med lægen :) Jeg kan få svar med det samme, fordi det er lægesekretæren eller sygeplejersken der stixer- dog kan jeg risikere at den skal tjekkes af en læge også, hvor jeg så først får svar overmiddag eller den følgende dag.

Selvom det er træls, så hellere få det gjort :kram2

Jeg ringer derned kl 8.00. Og trykker at jeg vil snakke med sekretæren. Så kan jeg lige spørge hvad deres praksis er. Så kommer jeg altså bare lidt senere på arbejde i dag. Vil have det tjekket. Har ikke sovet mellem 1.30 og 5 pga ondt i maven :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og prøver at holde tårerne inde, mens de søde piger fra Elefantvask på Ramasjang, synger at de er kanon til tennis. Hold nu op! Det er IKKE rørende.

Lortehormoner :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

y01Wyic.png

34+1 :yay We made it, så tager vi lige et par uger mere, eller lidt til :) I går aftes tog jeg det sidste Innohep og Lutinus, så nu er der ikke mere at holde styr på der... Vildt skræmmende :blink

Jeg har så mange gange hørt, at jeg ikke er særlig stor taget i betragtning at jeg er 2. Gangs og sådan. Jeg kan lige med nød og næppe lyne med softshell, men svømmer og sejler i den vente-vinterjakke jeg har lånt af min svigerinde- så bliver i softshell så længe som muligt ;) Er i øvrigt så veltempereret, at det ikke er usædvanligt at se mig udenfor uden jakke :P

Smukke dig og mave :loveshower

Tillykke med den store milepæl :yay :glad :yay Jeg hepper på, at du også når den næste om mindre end 3 uger!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det mærkeligt i dag :huh

Enormt træt, kvalme, mave i oprør og en tung og øm krop... Hvad betyder det? Rundede 37+0 i tirsdags, så fra nu af og op til 5 uger frem, kan jeg bruge min energi på at tolke alt min krop gør til måske-begyndende-fødselstegn :rolleyes

Skulle til jordemoder kl 10, men det er blevet rykket til kl 14 pga hun har barn syg. Så skal ind til en anden. Måske jeg skulle snuppe en lur nu så, i stedet for efter frokost?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alle i kloge piger....synes jeg her de sidste par dage har fået lidt mørkt udflåd i stedet for det lyse gullige som jeg plejer...det er ikke sådan mørkt mørkt eller rødbrunt eller lignende...og det er kun i trusseindlægget og ikk når jeg tørrer mig...nogen der ved hvad årsagen kan være? Om det er normalt eller hvad? Hvis i self. ved hvad jeg mener ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det mærkeligt i dag :huh

Enormt træt, kvalme, mave i oprør og en tung og øm krop... Hvad betyder det? Rundede 37+0 i tirsdags, så fra nu af og op til 5 uger frem, kan jeg bruge min energi på at tolke alt min krop gør til måske-begyndende-fødselstegn :rolleyes

Skulle til jordemoder kl 10, men det er blevet rykket til kl 14 pga hun har barn syg. Så skal ind til en anden. Måske jeg skulle snuppe en lur nu så, i stedet for efter frokost?

Ja tag en tidlig lur idag så det ikk bliver for sent ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av av av.. synes min mave gør en del ondt i siderne i dag og strækker helt vildt.. Hun vokser nok rigtig godt i dag. Hihi..men nøj det gør ondt.. og synes det er en blanding af plukveer og ligament smerter.. Kan bare ikke rigtig få smerterne væk selvom jeg strækker ud osv.. avvvvv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor er jeg nervøs.. Vil så gerne mærke lillesøster derinde!!!

Og er nervøs for at skulle til læge i morgen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ bliver jeg sørme så småt sat i gang i morgen 39+4 grundet let svangerskabsforgiftning. Baby var i dag lidt over 3900 i følge scanning, og hun har det storartet :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ bliver jeg sørme så småt sat i gang 39+4 grundet let svangerskabsforgiftning. Baby var i dag lidt over 3900 i følge scanning, og hun har det storartet :wub

Pøj pøj ! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

SÅ bliver jeg sørme så småt sat i gang i morgen 39+4 grundet let svangerskabsforgiftning. Baby var i dag lidt over 3900 i følge scanning, og hun har det storartet :wub

Pøj pøj med det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker at jeg endelig har det godt igen :yay Satser på det fortsætter de næste 24 uger ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

God fødsel her fra  :baby3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg skal være bekymret.

Men min mave har været hård hele dagen. Og har haft mens ondt forneden hele dagen. Og til tider også ondt i længden. Er 29+0 i morgen.

Jeg ved ikke om jeg bare skal tillægge det ligment smerter? Baby vokser eller om jeg skal være bekymret for min livmorhals.

For min livmorhals var blevet for meget forkortet i mandags og fik da sat en elastik omkring den .

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke! og god fødsel :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg skal være bekymret.

Men min mave har været hård hele dagen. Og har haft mens ondt forneden

hele dagen. Og til tider også ondt i længden. Er 29+0 i morgen.

Jeg ved ikke om jeg bare skal tillægge det ligment smerter? Baby vokser

eller om jeg skal være bekymret for min livmorhals.

For min livmorhals var blevet for meget forkortet i mandags og fik da

sat en elastik omkring den .

jeg tror jeg ville få et tjek. bare for en sikkerhedsskyld. :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pøj pøj med det.

God fødsel her fra  :baby3

Held og lykke! og god fødsel :bd

:wub Tak, tøser :kiss 

Del dette indlæg

Annonce ♥

God fødsel :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber det kommer til at gå hurtigt og ikke for mange smerter

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.