Besvaret October 30, 2014 Hvad kan man gøre for at komme af med den trælse dumme ulækre smag i munden som jeg hele tiden har. Evt bare gøre det bedre? :help Tyggegummi?? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Tyggegummi?? :kram2 Det har jeg prøvet og tyggegummi smager bare ikke godt pt :( Spiser poloer, men det er jo ikke lige frem sundt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Det har jeg prøvet og tyggegummi smager bare ikke godt pt :( Spiser poloer, men det er jo ikke lige frem sundt... Nej, men hvis det er det det virker, så finder du nok på noget sundere imorgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 JEG BLIVER LØSLADT :yay Dog ikke helt uden "anklage" skriver lige mere inden så længe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 JEG BLIVER LØSLADT :yay Dog ikke helt uden "anklage" skriver lige mere inden så længe. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 JEG BLIVER LØSLADT :yay Dog ikke helt uden "anklage" skriver lige mere inden så længe. Hvor dejligt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 JEG BLIVER LØSLADT :yay Dog ikke helt uden "anklage" skriver lige mere inden så længe. :Yay :loveshower fedt fedt fedt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 JEG BLIVER LØSLADT :yay Dog ikke helt uden "anklage" skriver lige mere inden så længe. Dejligt!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 JEG BLIVER LØSLADT :yay Dog ikke helt uden "anklage" skriver lige mere inden så længe. Hvor skønt - det var da dagens positive nyhed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Jeg tør godt springe officielt herind nu :biglove Kæmpe stort tillykke :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Ihhh det er nu hyggeligt med fest i maven :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Kæmpe stort tillykke :yay :loveshower Tak :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 JEG BLIVER LØSLADT :yay Dog ikke helt uden "anklage" skriver lige mere inden så længe. :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Tillykke med "udgangstilladelsen", ønskebebs :) Dagens scanning 37+3: Min pige er vurderet til 3508 gram! Store pige :wub Desværre lidt for højt blodtryk, pludselig kommet meget vand i benene og så var der også lige protein i urinen, så nu har jeg fået taget blodprøver og de mistænker en begyndende svangerskabsforgiftning, men jeg har dog ikke haft øvrige symptomer. Skal scannes igen 39+3 og uanset om der er svangerskabsforgiftning eller ej, så tvivler jeg på, at jeg når meget længere end 40+ når man tager babys størrelse i betragtning også :) Jeg synes godt nok også, at jeg mærker meget niv og muren i underlivet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Puha.. Er så nervøs for scanning i morgen.. Puha.. Håber spunken er okay derinde...!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Puha.. Er så nervøs for scanning i morgen.. Puha.. Håber spunken er okay derinde...!!! :kram Der er ikke noget, der tyder på andet, vel? :) Det er kønsscanning, ikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Jo det er kønsscanning :) og nej.. Hørte hjertelyd med angelsound i går, og mærker små bobler fra spunken i dag.. Tror bare det sidder i mig, at mange tæt på mister :( så nu skal jeg bare lige have set spunken igen.. Måske er det også fordi jeg skal have hele familien og Camille med til scanningen- så er det bare endnu mere forfærdeligt hvis der var noget galt..!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Jo det er kønsscanning :) og nej.. Hørte hjertelyd med angelsound i går, og mærker små bobler fra spunken i dag.. Tror bare det sidder i mig, at mange tæt på mister :( så nu skal jeg bare lige have set spunken igen.. Måske er det også fordi jeg skal have hele familien og Camille med til scanningen- så er det bare endnu mere forfærdeligt hvis der var noget galt..!! Det kan jeg godt forstå, og der har vi netop også snakket om, at man er mest bange, når skrækscenariet er værst ;) :kram2 Men det lyder jo til at alt er godt! :goodluck :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Nu er det vist så offentligt, at jeg godt kan melde mig herinde :wubWhaaaaat...! Nice..! Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Ønskebebs: jeg håber godt nok snart du kan få lov at få lidt ro... og ikke mindst komme hjem! Min livmoderhals var nøjagtig samme længde som din, d. 3. September... den blev i går målt til det dobbelte! så det KAN altså lade sig gøre at udsætte fødselen med hvile og dyre piller! sidst jeg var akut på FG, mistænkte de igså sivende fostervand p.g.a. lyserødt væske.. men det blev aldrig rigtigt opklaret! Bare lige til orientering! - Lutinus KAN give nogle ret trælse bivirkninger.. bl.a. sammentrækninger i livmoderen, kvalme og opkast, + ekstremt øget udflåd! (spørg evt. Personalet på sygehuset) :goodluck tænker på dig! Tak for alle søde og dejligt tilkendegivelser og kram :loveshower Og fifs om Lutinus ;) Jeg er nu hjemme i vante omgivelser med min elskede M. Sovende ved siden af mig :wub Jeg fik lo til at blive udskrevet, hvis jeg LOVEDE at jeg holder aflastningsregimet = jeg laver NADA! Jeg må stå op, gå på toilet, hente mad og drikke, gå i bad også ellers være på langs. Ej heller sidde for længe på almindelige stole, men helst holde mig i hvilestole, sofaer eller sengen. Derudover er jeg udstyre med toppen af sexyness- STØTTESTRØMPER! Plus jeg fik et kursus i at give mig selv Innohep (blodfortyndende medicin) i maveskindet en gang hver dag. De var SÅ søde og har givet mig både Innohep og Lutinus med hjem til den 11/11, hvor jeg runder uge 34- derefter er det ikke nødvendigt mere, foreløbigt. Men de kan finde på at ændre det, hvis skanningen på onsdag i næste uge viser noget andet. Forhåbentlig kan vi holde livmoderhalsen i samme længde til næste uge, ellers tror jeg desværre de indlægger mig igen :( Det er et kapløb med tiden, for hvis jeg går i fødsel nu, så skal jeg alligevel være indlagt med den lille indtil vi når termin :( Så derfor er det virkelig vigtigt at jeg gøre ALT for ikke at overanstrenge mig, så det går galt. Ville være rigtig ked af at undvære M. Så længe også endda sådan op mod jul :boo Så.. Kære Gud og engle, hjælp os, så vi holder den lille i hulen så længe som overhovedet muligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Whaaaaat...! Nice..! Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Tak for alle søde og dejligt tilkendegivelser og kram :loveshower Og fifs om Lutinus ;) Jeg er nu hjemme i vante omgivelser med min elskede M. Sovende ved siden af mig :wub Jeg fik lo til at blive udskrevet, hvis jeg LOVEDE at jeg holder aflastningsregimet = jeg laver NADA! Jeg må stå op, gå på toilet, hente mad og drikke, gå i bad også ellers være på langs. Ej heller sidde for længe på almindelige stole, men helst holde mig i hvilestole, sofaer eller sengen. Derudover er jeg udstyre med toppen af sexyness- STØTTESTRØMPER! Plus jeg fik et kursus i at give mig selv Innohep (blodfortyndende medicin) i maveskindet en gang hver dag. De var SÅ søde og har givet mig både Innohep og Lutinus med hjem til den 11/11, hvor jeg runder uge 34- derefter er det ikke nødvendigt mere, foreløbigt. Men de kan finde på at ændre det, hvis skanningen på onsdag i næste uge viser noget andet. Forhåbentlig kan vi holde livmoderhalsen i samme længde til næste uge, ellers tror jeg desværre de indlægger mig igen :( Det er et kapløb med tiden, for hvis jeg går i fødsel nu, så skal jeg alligevel være indlagt med den lille indtil vi når termin :( Så derfor er det virkelig vigtigt at jeg gøre ALT for ikke at overanstrenge mig, så det går galt. Ville være rigtig ked af at undvære M. Så længe også endda sådan op mod jul :boo Så.. Kære Gud og engle, hjælp os, så vi holder den lille i hulen så længe som overhovedet muligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Dejligt du er hjemme ønskebebs. Husk at overholde aftalen så lillebror bliver længe inde i maven endnu ;) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Hmmm. Har lyst til havregryn, men ikke mælk og ikke grød. Og har ingen yoghurt. Bum bum :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Haha! BBM kender godt følelsen ;) Vi har altid yoghurt efter jeg blev gravid :p Og ønskebebs, hvor lyder det dejligt, at være hjemme! Jeg krydser for at bebs bliver derinde længe endnu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites