Besvaret October 28, 2014 En Update herfra. Er blevet indlagt pga. Mistanke om vandafgang og livmoderhalsen er afkortet. I morgen skal laves en test der fortæller, om der er risiko for fødsel indenfor de næste 14 dage plus om der er ændring med livmoderhalsens længde (yderligere afkortning). Såfremt det er de værste svar vi får i morgen, så skal de næste 14 dage gå også lader de den lille komme til verden. Alt tid tæller. Savner M. Og vil bare gerne hjem til hende. Åh nej :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 En Update herfra. Er blevet indlagt pga. Mistanke om vandafgang og livmoderhalsen er afkortet. I morgen skal laves en test der fortæller, om der er risiko for fødsel indenfor de næste 14 dage plus om der er ændring med livmoderhalsens længde (yderligere afkortning). Såfremt det er de værste svar vi får i morgen, så skal de næste 14 dage gå også lader de den lille komme til verden. Alt tid tæller. Savner M. Og vil bare gerne hjem til hende. krydser fingre for godt svar i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 Åh, ønskebebs, det var da utroligt med alt det drama i din graviditet. Godt de ikke tager nogle chancer :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 Afventer svar på blodprøve, men har snydetestet, så det kan godt tyde på det :wub Wiiiiiiiiiiiiiiiiii! Sådan! Det er fandme også jeres tur. Hvornår er blodprøven? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 En Update herfra. Er blevet indlagt pga. Mistanke om vandafgang og livmoderhalsen er afkortet. I morgen skal laves en test der fortæller, om der er risiko for fødsel indenfor de næste 14 dage plus om der er ændring med livmoderhalsens længde (yderligere afkortning). Såfremt det er de værste svar vi får i morgen, så skal de næste 14 dage gå også lader de den lille komme til verden. Alt tid tæller. Savner M. Og vil bare gerne hjem til hende. Hvor er jeg ked af det skal være så hårdt for jer. Jeg ved det er svært, men M skal nok klare den. Du skal bare passe på dig selv og baby lige nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 :ditto :wub Jammen altså har du også testet noget godt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 Ingen batteri på min angelsound, når jeg lige have brug for at høre spunken :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 En Update herfra. Er blevet indlagt pga. Mistanke om vandafgang og livmoderhalsen er afkortet. I morgen skal laves en test der fortæller, om der er risiko for fødsel indenfor de næste 14 dage plus om der er ændring med livmoderhalsens længde (yderligere afkortning). Såfremt det er de værste svar vi får i morgen, så skal de næste 14 dage gå også lader de den lille komme til verden. Alt tid tæller. Savner M. Og vil bare gerne hjem til hende. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 Jammen altså har du også testet noget godt? Ja :wub Dog endnu meget tidligt (3+3 idag) men stadigvæk :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 En Update herfra. Er blevet indlagt pga. Mistanke om vandafgang og livmoderhalsen er afkortet. I morgen skal laves en test der fortæller, om der er risiko for fødsel indenfor de næste 14 dage plus om der er ændring med livmoderhalsens længde (yderligere afkortning). Såfremt det er de værste svar vi får i morgen, så skal de næste 14 dage gå også lader de den lille komme til verden. Alt tid tæller. Savner M. Og vil bare gerne hjem til hende. :kram2 :kram2 :kram2 Vi to har først termin d. 23., så han må blive derinde lidt endnu ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 Nøj hvor er jeg gravid!!! Har lige sendt kæresten afsted efter æbler...! Jeg har totalt cravings efter det og er super ynkelig fordi batteriet til angelsounden var dødt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 En Update herfra. Er blevet indlagt pga. Mistanke om vandafgang og livmoderhalsen er afkortet. I morgen skal laves en test der fortæller, om der er risiko for fødsel indenfor de næste 14 dage plus om der er ændring med livmoderhalsens længde (yderligere afkortning). Såfremt det er de værste svar vi får i morgen, så skal de næste 14 dage gå også lader de den lille komme til verden. Alt tid tæller. Savner M. Og vil bare gerne hjem til hende. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 En Update herfra. Er blevet indlagt pga. Mistanke om vandafgang og livmoderhalsen er afkortet. I morgen skal laves en test der fortæller, om der er risiko for fødsel indenfor de næste 14 dage plus om der er ændring med livmoderhalsens længde (yderligere afkortning). Såfremt det er de værste svar vi får i morgen, så skal de næste 14 dage gå også lader de den lille komme til verden. Alt tid tæller. Savner M. Og vil bare gerne hjem til hende. Ej altså! :( Kan baby så blive derinde! :kiss ligger du i Aalborg eller Randers? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Wiiiiiiiiiiiiiiiiii! Sådan! Det er fandme også jeres tur. Hvornår er blodprøven? Blodprøven fik jeg taget i går og får så svar i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 En Update herfra. Er blevet indlagt pga. Mistanke om vandafgang og livmoderhalsen er afkortet. I morgen skal laves en test der fortæller, om der er risiko for fødsel indenfor de næste 14 dage plus om der er ændring med livmoderhalsens længde (yderligere afkortning). Såfremt det er de værste svar vi får i morgen, så skal de næste 14 dage gå også lader de den lille komme til verden. Alt tid tæller. Savner M. Og vil bare gerne hjem til hende. Åhh nej søde du! :kram2 håber ikke du ender i for tidlig fødsel! kan godt forstå du savner M :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Skal vist til at vende mig til at kvalme og :puke skal være en del af min hverdag :( Men hvor vil jeg bare helst :puke i mit eget toilet :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Åhhh ha! Hello and goodmorning! - vupti, et stk. Pessar poppet ud :rolleyes Hold nu op, jeg sys den her graviditet er bøvlet! Skal lige IGEN forbi Herning sygehus i dag.. og ha sat mit skønne agregat op igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Skal vist til at vende mig til at kvalme og :puke skal være en del af min hverdag :( Men hvor vil jeg bare helst :puke i mit eget toilet :boo:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Åhhh ha! Hello and goodmorning! - vupti, et stk. Pessar poppet ud :rolleyes Hold nu op, jeg sys den her graviditet er bøvlet! Skal lige IGEN forbi Herning sygehus i dag.. og ha sat mit skønne agregat op igen! Kan godt forstå du synes det er bøvlet :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Dagen test: Den er jo ikke til at tage fejl af :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Den er jo ikke til at tage fejl af :bigloveOg alligevel forstår jeg det ikke helt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Og alligevel forstår jeg det ikke helt ;) Nej efter 5 års kamp kan jeg da godt forstå at det virker uvirkelig at jeres store drøm ser ud til at lykkes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Dagen test: :yay :glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites