Besvaret October 15, 2014 Så piger! Tror sku at jeg er gået i fødsel! :o :blink :yay :bd :bd Har haft murren og jag i underlivet det meste af natten. Og været på toilet for at tisse tre gange siden kl. 1.30. Da rejser mig for at gå på toilet for 4. gang her kl. 6 kommer der en lille skylle ud i mit bind (og lidt i mine trusser). Jeg skynder mig på toilet, men der kommer ikke rigtig mere og jeg kan kun tisse ganske lidt. De første klare veer er så småt begyndt at melde sig. Spændende!! Held og lykke her fra :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Hvis der er nogle københavnere herinde, der overvejer en selvbetalt scanning, så vil jeg lige nævne i flæng, at downtown i dag har en kampagne på en 3d eller kønsscanning til 199 kr. hos Lillekøbenhavner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Så piger! Tror sku at jeg er gået i fødsel! :o :blink :yay :bd :bd Har haft murren og jag i underlivet det meste af natten. Og været på toilet for at tisse tre gange siden kl. 1.30. Da rejser mig for at gå på toilet for 4. gang her kl. 6 kommer der en lille skylle ud i mit bind (og lidt i mine trusser). Jeg skynder mig på toilet, men der kommer ikke rigtig mere og jeg kan kun tisse ganske lidt. De første klare veer er så småt begyndt at melde sig. :yay wuhu! God fødsel :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Hvad så Nitzen hvordan er dagen gået? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Hvad så Nitzen hvordan er dagen gået?Nitzen fødte kl. 12.14 en lille pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Nitzen fødte kl. 12.14 en lille pige :loveshower aj hvor er det pragtfuldt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Nitzen fødte kl. 12.14 en lille pige :loveshower Ej hvor dejligt, det gik da hurtigt efter hun skrev her inde så! :bed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Nitzen fødte kl. 12.14 en lille pige :loveshower Årh :loveshower :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Hej piger Som ønskebebs siger, så fødte jeg i dag kl. 12.14 en sund og velskabt pige. Jeg havde en hurtig og ukompliceret fødsel. Fra vi ankom på fødegangen og til prinsessen var født gik der ca. én time :o Alt forløb godt. Havde nogle hårde veer. Slap med en lille hudafskrabning, da lillesøster havde en knytnæve med ud sammen med hovedet. Men ingen bristninger og ingen komplikationer. Så vi er kommet hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 STORT tillykke med hende, hvor er hun skøøøn!! :kuller :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Nej hvor er hun bare fin!!!! Kæmpe stort tillykke med hende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Ja det ved jeg godt, men nu er scanningen valgt for tryghedens skyld ^_^ Det er altså ikke for at være uhøflig :) Men hvordan kan det være, at du gerne vil have en terminsscanning og en tryghedsscanning - når du kan slå to fluer med et smæk med blot 1 scanning? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Det er altså ikke for at være uhøflig :) Men hvordan kan det være, at du gerne vil have en terminsscanning og en tryghedsscanning - når du kan slå to fluer med et smæk med blot 1 scanning? :) Jeg har valgt den for at se om der er liv, og jeg ved godt de måler og gør ved, og derved sætter en foreløbig termins dato, som muligvis ændres til NF. Men den er valgt som tryghed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Hej piger Som ønskebebs siger, så fødte jeg i dag kl. 12.14 en sund og velskabt pige. Jeg havde en hurtig og ukompliceret fødsel. Fra vi ankom på fødegangen og til prinsessen var født gik der ca. én time :o Alt forløb godt. Havde nogle hårde veer. Slap med en lille hudafskrabning, da lillesøster havde en knytnæve med ud sammen med hovedet. Men ingen bristninger og ingen komplikationer. Så vi er kommet hjem. Kæmpe tillykke :loveshower Og dejligt at det gik så "nemt" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Har SÅ meget lyst til at sortere babytøj.. IGEN! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Hej piger Som ønskebebs siger, så fødte jeg i dag kl. 12.14 en sund og velskabt pige. Jeg havde en hurtig og ukompliceret fødsel. Fra vi ankom på fødegangen og til prinsessen var født gik der ca. én time :o Alt forløb godt. Havde nogle hårde veer. Slap med en lille hudafskrabning, da lillesøster havde en knytnæve med ud sammen med hovedet. Men ingen bristninger og ingen komplikationer. Så vi er kommet hjem. Stort tillykke med hende. Sikke en charmebøf :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Jeg har valgt den for at se om der er liv, og jeg ved godt de måler og gør ved, og derved sætter en foreløbig termins dato, som muligvis ændres til NF. Men den er valgt som tryghed. ok :) krydser fingre for, at alt er som det skal være ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 ok :) krydser fingre for, at alt er som det skal være ... Tak :) For mig er det vigtigste at den er i live, så er det bare en bonus at vi får en foreløbig sikker termin, indtil NF ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Hej piger Som ønskebebs siger, så fødte jeg i dag kl. 12.14 en sund og velskabt pige. Jeg havde en hurtig og ukompliceret fødsel. Fra vi ankom på fødegangen og til prinsessen var født gik der ca. én time :o Alt forløb godt. Havde nogle hårde veer. Slap med en lille hudafskrabning, da lillesøster havde en knytnæve med ud sammen med hovedet. Men ingen bristninger og ingen komplikationer. Så vi er kommet hjem. Stoooort tillykke! Hvor er hun sød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 :balloonTillykkeeeeee Nitzen, hvor er det stort!!!! Eiii hvor er det fantastisk!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Hej piger Som ønskebebs siger, så fødte jeg i dag kl. 12.14 en sund og velskabt pige. Jeg havde en hurtig og ukompliceret fødsel. Fra vi ankom på fødegangen og til prinsessen var født gik der ca. én time :o Alt forløb godt. Havde nogle hårde veer. Slap med en lille hudafskrabning, da lillesøster havde en knytnæve med ud sammen med hovedet. Men ingen bristninger og ingen komplikationer. Så vi er kommet hjem. Kæmpe stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Har vist scoret mig en gang influenza :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 :Balloons TILLYKKE MED PRINSESSEN Nitzen! :loveshower :hurra Hun er simpelthen yndig altså :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Har vist scoret mig en gang influenza :( Øv :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Stort tillykke med prinsessen Nitzen :loveshower :loveshower Hvor er hun dog smuk og feminin i hendes udtryk :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites