Besvaret September 19, 2014 Jeg har født. Kig i oktober terminen :) Har fået en lækker lille dreng der lige nu sover på min brystkasse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Jeg har født. Kig i oktober terminen :) Har fået en lækker lille dreng der lige nu sover på min brystkasse :loveshower Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Jeg har født. Kig i oktober terminen :) Har fået en lækker lille dreng der lige nu sover på min brystkasse :loveshower Tillykke her også :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Jeg har født. Kig i oktober terminen :) Har fået en lækker lille dreng der lige nu sover på min brystkasse :loveshower Kæmpe stort tillykke til hele familien med lille baby Asger - håber I har det godt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Jeg har født. Kig i oktober terminen :) Har fået en lækker lille dreng der lige nu sover på min brystkasse :loveshower Kæmpe stort tillykke med ham :wub :hurra :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Stort stort tillykke med ham Felixmor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Jeg har født. Kig i oktober terminen :) Har fået en lækker lille dreng der lige nu sover på min brystkasse :loveshower Stort tillykke med ham :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Jeg har født. Kig i oktober terminen :) Har fået en lækker lille dreng der lige nu sover på min brystkasse :loveshower Kæmpe kæmpe stort tillykke med ham :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Jeg har født. Kig i oktober terminen :) Har fået en lækker lille dreng der lige nu sover på min brystkasse :loveshower Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Meget heldigt, man har arvet Svigermors Kenwood-ting! nu står dejen og hæver til morgenmaden, uden jeg har overanstrængr mig det mindste :yay :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Meget heldigt, man har arvet Svigermors Kenwood-ting! nu står dejen og hæver til morgenmaden, uden jeg har overanstrængr mig det mindste :yay :mam Lyder lækkert - håber de smagte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Ondt i lænden - så kan jeg lære det <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Ondt i lænden - så kan jeg lære det <_<:kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Lyder lækkert - håber de smagte :) De blev rigtig gode! :) så nu er der boller til resten af weekenden + 30stk. I fryseren! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Nu ser det ud til, at jeg hører til i denne her del af forummet :yay :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Nu ser det ud til, at jeg hører til i denne her del af forummet :yay :wub Tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Nu ser det ud til, at jeg hører til i denne her del af forummet :yay :wub Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Nu ser det ud til, at jeg hører til i denne her del af forummet :yay :wubTillykke :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Tillykke Fru.Skruk! :yay :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 Øv blærebetændelse igen igen.. var lige ved vagtlægen i nat pga kraftige mavesmerter samt mavekramper.. nøj hvor var jeg bange.. men er glad for at det så kun var blærebetændelse.. Det var åbenbart også en kraftig en af slagsen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 Er SÅ øm i hele min store mave i dag! har ret løs mave, så tænker det har en sammenhæng.. men øv hvor er det træls! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 Jeg er godt nok træt idag. Efter igår med skænderier og en hel dag med åbent landbrug idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 Er der nogle der har en graviditets-app på telefonen de kan anbefale ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 Føj.. I zoo i dag skulle jeg løfte Camille op da hun skulle pusles.. Jeg har været meget Obs på ikke at løfte på hende, da jeg jo har så ondt i ryggen.. Dumme mig løfter hende bare, og det giver et knæk i ryggen.. Og siden har jeg ikke kunnet bøje mig.. Øv øv øv!!!! Kan slet ikke overskue jeg ikke kan løfte hende.. I går faldt hun i søvn i bilen, efter vi havde samlet kastanjer.. Og ville bære hende op, men måtte opgive, det gjorde alt for ondt :( Bør jeg kontakte lægen? Tænker det vel bare er en gene man må leve med? Kan man tage noget smertestillende?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites