FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ihhh tusind tak.. Louise er også sikker på hun bliver en hyper en af slagsne og stædig.. Det er hun jo allerede i maven.. men hvor er det vildt.. er så glad..

Del dette indlæg

Så ved jeg så fra nu af, at skamler er bandlyst at sidde på i længere tid! av for hele hule he..... :gal

Jeg havde ondt i går aftes!

havde flere gange lyst til at give mig til at tude... og jeg synes normalt ikke jeg er sart. :(

Det er jeldigvis bedre i dag.. men ikke fantastisk!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh tusind tak.. Louise er også sikker på hun bliver en hyper en af slagsne og stædig.. Det er hun jo allerede i maven.. men hvor er det vildt.. er så glad..

Det er helt FANTATISK :loveshower

Lige så stædige de kan være, og hysteriske, lige så fantastiske er de :wub

Jeg aner jo intet om det, men folk siger altid til mig, at piger er mere stædige og temperamentsfulde end drengene- så det må vi jo så se, om der er forskel :P M. Er i hvert fald en sand furie indimellem- men også rigtig omsorgsfuld og kærlig :kuller

Så glæd dig :loveshower Og sikke et flot navn :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er vildt med dem der er i fødsel/på vej i fødsel/igangsættelse :loveshower Det kan blive til mindst 3 BK babyer i dag :glad Felixmor, Kofoed og Mumimor :)

God fødsel til dem :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er vildt med dem der er i fødsel/på vej i fødsel/igangsættelse :loveshower Det kan blive til mindst 3 BK babyer i dag :glad Felixmor, Kofoed og Mumimor :)

Og Camolette som skal sættes igang idag -og Sija-baby som lige har født! :yay :loveshower hurrah for dem... Hvor gad jeg virkelig godt joine dem!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og Camolette som skal sættes igang idag -og Sija-baby som lige har født! :yay :loveshower hurrah for dem... Hvor gad jeg virkelig godt joine dem!!

Ih, det er alt for spændende :yay

Håber også snart det er min tur :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha ja - god fødsel til dem alle!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu håber jeg det er ok jeg skriver dette, men jeg har læst mig frem til at vandet er gået her tidlig i morges ved min søster og hun har fået veer. Så mon ikke jeg bliver moster i løbet af dagen :loveshower Hun svare i hvert fald ikke på min sms jeg sendte her ved 8 tiden.... Ihh hvor er det spændende :baby2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu håber jeg det er ok jeg skriver dette, men jeg har læst mig frem til at vandet er gået her tidlig i morges ved min søster og hun har fået veer. Så mon ikke jeg bliver moster i løbet af dagen :loveshower Hun svare i hvert fald ikke på min sms jeg sendte her ved 8 tiden.... Ihh hvor er det spændende :baby2

Uhh, hvor spændende! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu håber jeg det er ok jeg skriver dette, men jeg har læst mig frem til at vandet er gået her tidlig i morges ved min søster og hun har fået veer. Så mon ikke jeg bliver moster i løbet af dagen :loveshower Hun svare i hvert fald ikke på min sms jeg sendte her ved 8 tiden.... Ihh hvor er det spændende :baby2

Super spændende :)

Mon ikke der sker ting og sager lige nu så? :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Gad vide hvad status er hos de forskellige?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu håber jeg det er ok jeg skriver dette, men jeg har læst mig frem til at vandet er gået her tidlig i morges ved min søster og hun har fået veer. Så mon ikke jeg bliver moster i løbet af dagen :loveshower Hun svare i hvert fald ikke på min sms jeg sendte her ved 8 tiden.... Ihh hvor er det spændende :baby2

:loveshower det er vildt :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jer der har haft blærebetændelse under graviditet, hvordan føltes det??

Jeg har næsten konstant ondt heeeelt nederst ved livmoderen og det er værre, når jeg skal tisse. I går aftes kunne jeg næsten ikke komme op af sofaen, fordi jeg skulle tisse så meget og det gjorde virkelig ondt ved hver bevægelse. Har også ondt sådan ud i begge hofter nærmest. Det kan jo snildt være ligamentsmerter, men jeg har da aldrig hørt om, at de bliver værre, når man skal tisse  :help

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad sker der for at snuppe en lur på to timer?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har næsten konstant ondt heeeelt nederst ved livmoderen og det er værre, når jeg skal tisse. I går aftes kunne jeg næsten ikke komme op af sofaen, fordi jeg skulle tisse så meget og det gjorde virkelig ondt ved hver bevægelse. Har også ondt sådan ud i begge hofter nærmest. Det kan jo snildt være ligamentsmerter, men jeg har da aldrig hørt om, at de bliver værre, når man skal tisse  :help

Jeg var ved lægen med en urinprøve af præcis samme årsag for en uges tid siden, men der var ikke noget. Og hun sagde at det er fordi den fyldte blære skubber på livmoderen, og hiver dermed i ligamenterne. Og er maven ved at vokse, så giver det super ømme ligamenter, som bliver irriteret ved blærens skubben....

Men altså... hvis der går længe til du skal til læge/jm kontrol, kunne du da godt lige smutte forbi med en urinprøve for en sikkerhedsskyld...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var ved lægen med en urinprøve af præcis samme årsag for en uges tid siden, men der var ikke noget. Og hun sagde at det er fordi den fyldte blære skubber på livmoderen, og hiver dermed i ligamenterne. Og er maven ved at vokse, så giver det super ømme ligamenter, som bliver irriteret ved blærens skubben....

Men altså... hvis der går længe til du skal til læge/jm kontrol, kunne du da godt lige smutte forbi med en urinprøve for en sikkerhedsskyld...

Har du det stadig sådan?

Min mave vokser virkelig meget for tiden, så det kan give god mening! Har aldrig haft blærebetændelse, så tænker umiddelbart ik, at jeg er super udsat.. Skal først til jm den 13. oktober, så der er lidt lang tid til.! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har næsten konstant ondt heeeelt nederst ved livmoderen og det er værre, når jeg skal tisse. I går aftes kunne jeg næsten ikke komme op af sofaen, fordi jeg skulle tisse så meget og det gjorde virkelig ondt ved hver bevægelse. Har også ondt sådan ud i begge hofter nærmest. Det kan jo snildt være ligamentsmerter, men jeg har da aldrig hørt om, at de bliver værre, når man skal tisse :help

Havde (desværre) slet ingen symptomer, så det var heldigt at Lab ville have en urinprøve den dag jeg fik taget blodprøver. Bliver færdig med behandling idag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke om det bare skyldes fredag, men kan da godt mærke at jeg har behov for en lur idag.. Men ikke nemt når man er alene med Ida idag, da manden arbejder. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kami, hvis du er i tvivl, så smut til lægen og få taget en prøve eller køb nogle af de der stix (men de er vist lidt dyre). Det er ikke alle, der mærker blærebetændelse og andre gør...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan mon det går med de fødende BK-piger??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kami, hvis du er i tvivl, så smut til lægen og få taget en prøve eller køb nogle af de der stix (men de er vist lidt dyre). Det er ikke alle, der mærker blærebetændelse og andre gør...

Kan man købe nogle og selv tjekke?? Smart!

Hvis det er værre i morgen, ringer jeg til Vagtlægen. De ka vel hurtigt lige tjekke en urinprøve... Havde simpelthen hverken tid til at ringe eller tage hen til lægen i dag, men synes det er værre her til aften, så må nok få set på det i morgen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man købe nogle og selv tjekke?? Smart!

Hvis det er værre i morgen, ringer jeg til Vagtlægen. De ka vel hurtigt lige tjekke en urinprøve... Havde simpelthen hverken tid til at ringe eller tage hen til lægen i dag, men synes det er værre her til aften, så må nok få set på det i morgen..

Ja, apoteket sælger nogle. De er som sagt smådyre, så vidt jeg husker, men omvendt kan det måske spare dig en del ventetid hos vagtlægen, som du så kun behøver at kontakte, hvis der er udslag på dem? Men jeg synes, det er fint, at du reagerer. Husk at drikke meget. Evt. også at drikke tranebærjuice :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan mon det går med de fødende BK-piger??

Felixmor har født, Jf. Den nybagte mosters tråd :glad

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.