Besvaret September 17, 2014 Har mærket fint med liv her til aften - både i form af hikken og møffen rundt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 Har mærket fint med liv her til aften - både i form af hikken og møffen rundt...Åhr, det var godt.Sikke da også en gåtur. Du skal passe på dig selv og bebs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 Åhr, det var godt. Sikke da også en gåtur. Du skal passe på dig selv og bebs. Ja jeg må lige være lidt mere påpasselig når jeg går. Min datter blev også noget forskrækket og derfor ked af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 Ja jeg må lige være lidt mere påpasselig når jeg går. Min datter blev også noget forskrækket og derfor ked af det.Ja, det har nok set voldsomt ud for hende.Så ved man, maven er ved at være stor og balancen ikke helt som normalt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 Shit! Så tog jeg lige et styrt, da jeg snublede med klapvognen hen over en træstub. Så klapvognen væltede og jeg landede pladask lige så lang jeg er.:O Godt du/I er okay- det har da bare været en lortedag for dig :kram2 Har manden tilfældigvis fri i morgen, så I kan hygge og du varter op :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 I morgen står den på glucosebelastning...er ret nervøs for det med at faste og den blodprøve...øv...håber jeg klarer det uden det store besvær... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 I morgen står den på glucosebelastning...er ret nervøs for det med at faste og den blodprøve...øv...håber jeg klarer det uden det store besvær...Håber du skal tidligt afsted :)Det skal nok gå. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 Håber du skal tidligt afsted :) Det skal nok gå. Skal møde op 7.30...men plejer at spise kl. 6 om morgenen...såå det er ihvertfald 4 timer mere end normalt jeg skal holde mig....puha... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 Skal møde op 7.30...men plejer at spise kl. 6 om morgenen...såå det er ihvertfald 4 timer mere end normalt jeg skal holde mig....puha...Hmm, ja det er selvfølgelig problematisk, men det er trods alt den tidligste tid, der er mulig, så er sikker på det nok skal gå.Jeg var afsted samme tid, og jeg er også voldsom sulten, når jeg vågner, men jeg synes ikke det var så slemt, som jeg havde frygtet. Så krydser fingre for, at det også går godt for sig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 :O Godt du/I er okay- det har da bare været en lortedag for dig :kram2 Har manden tilfældigvis fri i morgen, så I kan hygge og du varter op :kiss Ja det har været lidt en skoddag :numse nej manden har ikke fri men tror nu heller ikke det ville give meget opvartning, hvis han havde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 Tøsen holder fest, når jeg går i seng! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Ja det har været lidt en skoddag :numse nej manden har ikke fri men tror nu heller ikke det ville give meget opvartning, hvis han havde...<_< Det manglede ellers bare :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Stærk kvalme og opkast. Mon det er nervøsiteten der skinner igennem. Puh der er længe til kl 12! Hvor vi forhåbentlig bliver klogere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Tøsen holder fest, når jeg går i seng! Det er piv træls. Når man nu gerne vil sove så hopper og danser maven rundt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Gad vide hvornår jeg får en god nats søvn? Har sovet elendigt. Kan ikke finde ro på hverken ryggen eller nogle af siderne, maven gør efterhånden ondt, når jeg vender mig og skal stadig tisse 5 gange hver nat. Eneste plus er, at min søde mand ikke vækker mig, fordi jeg snorker helt vildt i øjeblikket. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Det er piv træls. Når man nu gerne vil sove så hopper og danser maven rundt. ja hvorfor kan de ikke tag festen i løbet af dagen?? Her kan der gå op til en time eller mere med fest efter jeg har lagt mig, Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Har mærket fint med liv her til aften - både i form af hikken og møffen rundt... Godt i har det godt og bebs har det godt :) pas på dig selv.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Været til første jm besøg i dag.. Hun er bare super flink.. Hun kunne mærke blyp mosle rundt.. så det er altså blyp jeg er begyndt og kunne mærke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 ja hvorfor kan de ikke tag festen i løbet af dagen?? Her kan der gå op til en time eller mere med fest efter jeg har lagt mig, Kan kun genkende billedet. Og jeg er altså ret passiv efter Felix er lagt så der er masser af tid at gøre med inden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Idag skal vi på rundtur på fødegang og patienthotel. Så kan den fødsel godt snart gå igang :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Shh jer der følger mig på fb. Har tid til igangsættelse kl 15. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Wuhuuu - held og lykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Shh jer der følger mig på fb. Har tid til igangsættelse kl 15. Ej hvor vildt.. held og lykke mange gange... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Shh jer der følger mig på fb. Har tid til igangsættelse kl 15.Idag??Ej hvor vildt! :yay Mange gange held og lykke! Så er der snart taget hul på oktober fødslerne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Shh jer der følger mig på fb. Har tid til igangsættelse kl 15.:O Hold da op.. Det var hurtigt :blink God fødsel :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites