FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Så er jeg færdig afsluttet på gynækologisk ambulatorium. Ikke flere nåle mod kvalme :yay

Hvor er det dejligt for dig! :kram2

Del dette indlæg

Så er jeg færdig afsluttet på gynækologisk ambulatorium. Ikke flere nåle mod kvalme :yay

:yay hvor er det skønt :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor store var (jer der er kommet så langt) maver i uge 20?? Er første gangs gravid og havde egentlig regnet med vi skulle have hjælp, da vi snart har prøvet et år, så da min kæreste friede, tænkte vi bryllup ville passe godt :P Men to dage efter vi har sendt invitationerne ud to streger :rolleyes  :D Er lidt bekymret for jeg ikke vil kunne passe den allerede bestilte kjole? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor store var (jer der er kommet så langt) maver i uge 20?? Er første gangs gravid og havde egentlig regnet med vi skulle have hjælp, da vi snart har prøvet et år, så da min kæreste friede, tænkte vi bryllup ville passe godt :P Men to dage efter vi har sendt invitationerne ud to streger :rolleyes :D Er lidt bekymret for jeg ikke vil kunne passe den allerede bestilte kjole?

Tillykke med bryllup og baby :balloon :yay

Jeg er i uge 20 og førstegangs, og jeg har ikke den gravide mave endnu, men man kan godt se, den er på vej.

Har taget 7 kg på fordelt på hofter, mave, lår og bryster, men det er jo sindssygt svært at sige, for alle er forskellige.

Så jeg kan i virkeligheden vist ikke hjælpe så meget :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med bryllup og baby :balloon :yay

Jeg er i uge 20 og førstegangs, og jeg har ikke den gravide mave endnu, men man kan godt se, den er på vej.

Har taget 7 kg på fordelt på hofter, mave, lår og bryster, men det er jo sindssygt svært at sige, for alle er forskellige.

Så jeg kan i virkeligheden vist ikke hjælpe så meget :D

Tusind tak  :loveshower

Har hørt det tager længere tid at få maven som førstegangsgravid, så må håbe det samme gør sig gældende for mig, som for dig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak :loveshower

Har hørt det tager længere tid at få maven som førstegangsgravid, så må håbe det samme gør sig gældende for mig, som for dig :D

Det er jeg ihvertfald et bevis på.

Det kommer nok også an på hvor stor man er til at starte på.

Så svært at sige :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vidst nemmest at vise :P

attachicon.gif20+0 - 2.JPG

Nu skal det så lige siges at jeg naturligt har en ret tydelig topmave, men der var dog kommet en klar gravid mave da jeg var i uge 20... 

Men mennesker er jo bare SÅ forskellige!

Hvis jeg får mave, er der heldigvis snore bagpå, så må de jo snøres lidt løsere ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ved at være pænt træt af at tisse i buskerne  <_< Jeg laver knibeøvelser og synes selv jeg har en ok stærk bækkenbund. Men jeg GLEMMER lige at knibe sammen, når jeg fx nyser, hvilket ofte resulterer i lidt sjattisseri i underbukserne.

Og så føles det bare som om jeg skal tisse hele tiden, OGSÅ selv om jeg lige har tisset!

Suk, da jeg var gravid med Lise fik jeg tisset (sådan rigtigt) 3 gange i bukserne. To af gangene var jeg på vej hjem og skulle tisse, og så da jeg er liiiiige ved at være hjemme, tisser jeg i bukserne uden for hækken, fordi jeg ikke kunne holde mig længere  :shooter  

Den tredje gang var vist fordi jeg hostede og glemte at knibe imens eller lignende.

Øv, hvor er det bare pinligt og irriterende altså!

:kram, det er så ubehageligt.

Jeg har kun gjort det 2 gange, begge gange mens jeg kastede op, man føler sig bare så ussel.

Håber at detsnartgår over mht konstant tisse trang er du så blevet tjekket for blærebetændelse, det kan jo godt være et symptom?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste eksamen den 16/6 og så er der sommerferie og efterfølgende barsel.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Caddie og Leras :kram til jer.

Jeg har også oplevet det ved opkastning, særligt med M. Denne gang har jeg oplevet det 4 gange, 3 af gangene i dag :( Det er sgu ikke skide nemt at klemme sammen mens man får maven vredet rundt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste eksamen den 16/6 og så er der sommerferie og efterfølgende barsel.

:super det er jo lige om lidt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ved at være pænt træt af at tisse i buskerne <_< Jeg laver knibeøvelser og synes selv jeg har en ok stærk bækkenbund. Men jeg GLEMMER lige at knibe sammen, når jeg fx nyser, hvilket ofte resulterer i lidt sjattisseri i underbukserne.

Og så føles det bare som om jeg skal tisse hele tiden, OGSÅ selv om jeg lige har tisset!

Suk, da jeg var gravid med Lise fik jeg tisset (sådan rigtigt) 3 gange i bukserne. To af gangene var jeg på vej hjem og skulle tisse, og så da jeg er liiiiige ved at være hjemme, tisser jeg i bukserne uden for hækken, fordi jeg ikke kunne holde mig længere :shooter

Den tredje gang var vist fordi jeg hostede og glemte at knibe imens eller lignende.

Kender det desværre kun alt for godt <_< :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Caddie og Leras :kram til jer.

Jeg har også oplevet det ved opkastning, særligt med M. Denne gang har jeg oplevet det 4 gange, 3 af gangene i dag :( Det er sgu ikke skide nemt at klemme sammen mens man får maven vredet rundt :(

Præcis samme problem havde jeg. Det er pænt træls.

Og så kan jeg hilse og sige at man ikke skal forsøge at holde sig for længe i ugerne efter fødslen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så kan jeg hilse og sige at man ikke skal forsøge at holde sig for længe i ugerne efter fødslen...

Det lærte jeg også ved M. :blink Jo mindre der skulle ud, jo mindre sved det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo tak, det kan jeg godt huske!  <_< Det værste var dog prutterne lige efter fødslen! Jeg kunne SIMPELTHEN ikke holde dem tilbage! Det var helt umuligt og dyyyyybt pinligt! Husker jeg gik på barselsgangen midt om natten, og så skal jeg passere en mand, som er den eneste person i miles omkreds! - og selvfølgelig prutter jeg HØJLYDT lige som han går forbi!  :klap  Jeg havde ikke en kinamands chance for at holde den tilbage.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo tak, det kan jeg godt huske! <_< Det værste var dog prutterne lige efter fødslen! Jeg kunne SIMPELTHEN ikke holde dem tilbage! Det var helt umuligt og dyyyyybt pinligt! Husker jeg gik på barselsgangen midt om natten, og så skal jeg passere en mand, som er den eneste person i miles omkreds! - og selvfølgelig prutter jeg HØJLYDT lige som han går forbi! :klap Jeg havde ikke en kinamands chance for at holde den tilbage.

Ha ha ha ha!

Undskyld jeg griner, men jeg forestiller mig hans ansigtsudtryk :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha ha ha!

Undskyld jeg griner, men jeg forestiller mig hans ansigtsudtryk :D

Det er også meget komisk her bagefter, når man har fået det lidt på afstand igen :P I øjeblikket var det knap så sjovt, desværre var der mange af den slags eksempler i et par uger efter fødslen før jeg havde fuld kontrol igen over de forbandede prutter! Man føler sig ikke videre sexet i selskab med sin mand :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også meget komisk her bagefter, når man har fået det lidt på afstand igen :P I øjeblikket var det knap så sjovt, desværre var der mange af den slags eksempler i et par uger efter fødslen før jeg havde fuld kontrol igen over de forbandede prutter! Man føler sig ikke videre sexet i selskab med sin mand :P

Hehe, herhjemme synes vi, prutter er det sjoveste, og holder tit konkurrencer, så det bliver ikke et issue her :D :D

Men det er rart at blive klogere på generne efter fødslen også, for det bliver sjovt nok sjældent nævnt nogle steder.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ved at være pænt træt af at tisse i buskerne <_< Jeg laver knibeøvelser og synes selv jeg har en ok stærk bækkenbund. Men jeg GLEMMER lige at knibe sammen, når jeg fx nyser, hvilket ofte resulterer i lidt sjattisseri i underbukserne.

Suk, da jeg var gravid med Lise fik jeg tisset (sådan rigtigt) 3 gange i bukserne. To af gangene var jeg på vej hjem og skulle tisse, og så da jeg er liiiiige ved at være hjemme, tisser jeg i bukserne uden for hækken, fordi jeg ikke kunne holde mig længere :shooter

Hørt!!! Det er simpelthen så pinligt... jeg sjattisser også når jeg nyser eller hoster og det er bare så pinligt, har dog heldigvis ikke tisset rigtig i bukserne endnu... du må altså undskylde men for dælen jeg er glad for ikke at være alene.i den her pinlighedsvogn....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo tak, det kan jeg godt huske!  <_< Det værste var dog prutterne lige efter fødslen! Jeg kunne SIMPELTHEN ikke holde dem tilbage! Det var helt umuligt og dyyyyybt pinligt! Husker jeg gik på barselsgangen midt om natten, og så skal jeg passere en mand, som er den eneste person i miles omkreds! - og selvfølgelig prutter jeg HØJLYDT lige som han går forbi!  :klap  Jeg havde ikke en kinamands chance for at holde den tilbage.

Har lige grinet, så tårerne trillede over dette indlæg :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, herhjemme synes vi, prutter er det sjoveste, og holder tit konkurrencer, så det bliver ikke et issue her :D :D

Men det er rart at blive klogere på generne efter fødslen også, for det bliver sjovt nok sjældent nævnt nogle steder.

Det er nemlig sådan noget jeg gerne selv kunne have ønsket mig at have vidst på forhånd inden fødslen! Men heldigt for jer at det ikke bliver et issue ;) 

Hørt!!! Det er simpelthen så pinligt... jeg sjattisser også når jeg nyser eller hoster og det er bare så pinligt, har dog heldigvis ikke tisset rigtig i bukserne endnu... du må altså undskylde men for dælen jeg er glad for ikke at være alene.i den her pinlighedsvogn....

Det er helt iorden, jeg er også glad for at vide at jeg ikke er alene om det! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så længe det er tårer og ikke tis :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så længe det er tårer og ikke tis :D :D

:D :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nemlig sådan noget jeg gerne selv kunne have ønsket mig at have vidst på forhånd inden fødslen! Men heldigt for jer at det ikke bliver et issue ;)

Det er helt iorden, jeg er også glad for at vide at jeg ikke er alene om det! ;)

Ja synes det er rart at være så godt forberedt som muligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo tak, det kan jeg godt huske! <_< Det værste var dog prutterne lige efter fødslen! Jeg kunne SIMPELTHEN ikke holde dem tilbage! Det var helt umuligt og dyyyyybt pinligt! Husker jeg gik på barselsgangen midt om natten, og så skal jeg passere en mand, som er den eneste person i miles omkreds! - og selvfølgelig prutter jeg HØJLYDT lige som han går forbi! :klap Jeg havde ikke en kinamands chance for at holde den tilbage.

:D tak for aftenens grin :lol

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.