Guest M's mor

Hvad skal "hun" kaldes

54 indlæg i dette emne

Ej, hele den her snak om at kalde "døde" ting for navne får mig til at tænke på vores spare-ko Karen. En dag hvor M havde en masse småpenge i pungen havde jeg lovet at huske ham på at side dem i sparekoen og sagde derfor: "Tømmer du ikke lige pungen op i Karen?" :D

Ha ha ha det var lige aftens griner. Ja man skal passe på med hvad man siger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, hele den her snak om at kalde "døde" ting for navne får mig til at tænke på vores spare-ko Karen. En dag hvor M havde en masse småpenge i pungen havde jeg lovet at huske ham på at side dem i sparekoen og sagde derfor: "Tømmer du ikke lige pungen op i Karen?" :D

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores gamle polo hed polo-mio efter vi havde set et klip fra bamse og kylling, hvor kyllings mor heletiden kalder kylling for pollo-mio. Og så hang den bare ved (at manden så engang imellem stadig kalder mig putte-mio er så en anden sag)

Vores nye bil har ikke fået et navn endnu, på trods af, at den er 1 år. Men jeg synes på et eller andet punkt, at en bil først skal have et navn, når man har lært den at kende så at sige. Så er der en historie knyttet til navnet, og det er jo det, der er det sjove ved at give den et navn ;)

Ellers så synes jeg at typiske mødrenavne er et hit i den sammenhæng. Marianne, Lone, Jytte, Ghita, Dorit mm. er bare herlige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Kia (Kia ceed) og Brian aka. Bæstet (gammel golf II)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER