Oprettet May 15, 2013 Hvordan gik det Danmark? Gik vi egentlig videre til den store finale? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Jep vi er med i finalen... slog lige over efter PD igår og så vi nåede i finalen.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Fjong tak for svar :) Så lidt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 jeg vil så lige sige, at hende den danske sanger, hun kommer herude fra, hvor jeg bor, det har jeg idag læst i vores lokalavis Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 jeg vil så lige sige, at hende den danske sanger, hun kommer herude fra, hvor jeg bor, det har jeg idag læst i vores lokalavis Hun skulle være opvokset i Mariager og havd boet der indtil hun rykkede til Kbh. :unsure Det bliver det slået op til på det her kanter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2013 Hun skulle være opvokset i Mariager og havd boet der indtil hun rykkede til Kbh. :unsure Det bliver det slået op til på det her kanter :) nåh men hun har ihvertfald været meget på vores kanter, og optrådt en 4-5 år i træk til noget fest i en naboby :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2013 og til finalen er alle de nordiske lande med. De baltiske lande er ikke repræsenteret nær så voldsomt, som de plejer.... Tror det bliver super godt imorgen, øv for at jeg skal arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2013 og til finalen er alle de nordiske lande med. De baltiske lande er ikke repræsenteret nær så voldsomt, som de plejer.... Tror det bliver super godt imorgen, øv for at jeg skal arbejde Kan du ikke se det sammen med nogle af de unge? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2013 Jeg håber de gider se det Dk kan vinde, så mon ikke de godt vil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2013 Vi er glade for at både Danmark og Holland kom i finalen :D men Danmark vinder selvfølgelig :hurra (altså vi blir placeret højere end Holland) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2013 Er lidt irreteret over at jeg skal til min kusines bryllup imorgen, så jeg ikke kan se det. Men måske jeg kan at se hvem der vinder. Da min barnepige kun kan være her til klokken 24. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2013 Er lidt irreteret over at jeg skal til min kusines bryllup imorgen, så jeg ikke kan se det. Men måske jeg kan at se hvem der vinder. Da min barnepige kun kan være her til klokken 24. Det varer til 00.30, jeg har nemlig tjekket det, få jeg skak møde lige midt i det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2013 Ihh hvor bliver det spændende. Håber at jeg får lov af sønikke at se det, jeg har ikke kunne se de to semifinaler fordi han har skulle puttes i evigheder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2013 Det varer til 00.30, jeg har nemlig tjekket det, få jeg skak møde lige midt i det Så kan jeg da se den sidste halve time i hvert fald :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2013 Vi vandt. Vi vandt sku :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2013 :yay :yay :yay :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2013 :yay :balloon :loveshower :glad :toot :yay :balloon :loveshower :glad :toot :yay :balloon :loveshower :glad :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2013 Jeg synes også vi havde den bedste sang . Men synes de 2 andre vær tæt på os i en periode Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2013 Haha - vi så det med svigermor, men både hun og jeg gik i seng da vi havde hørt alle sangene og afgivet stemmer i vores interne leg, og så endte det med Søren sad alene og så point-givning, fordi det var for spændende til han kunne gå i seng :blink Den havde jeg ikke set komme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2013 Ja jeg sad jo også alene på jobbet, de unge gad ikke se det Del dette indlæg Link to post Share on other sites