Oprettet January 12, 2011 Kan se at jeg har 1 BK street credit... Hvad betyder det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 pas, men vel at en synes godt om det du skriver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Kan se at jeg har 1 BK street credit... Hvad betyder det? Nederst i højre hjørne af sådan en besked her, er der et lille + 0 og det kan du klikke på hvis du synes et indlæg er godt. Du kan også gå ind på en brugerprofil og give stjerner. Og på den måned "belønner" man brugere der er gode til at svare eller er søde eller man kender godt osv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nederst i højre hjørne af sådan en besked her, er der et lille + 0 og det kan du klikke på hvis du synes et indlæg er godt. Du kan også gå ind på en brugerprofil og give stjerner. Og på den måned "belønner" man brugere der er gode til at svare eller er søde eller man kender godt osv. Nååååh.... sådan lidt FB synes-godt-om-agtigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg ser det nærmest som en "synes godt om" knap, lige som på facebook :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nååååh.... sådan lidt FB synes-godt-om-agtigt :) ja lige præcist :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Ja man kan tilkendegive at man har læst med og syntes rigtig godt om det der er skrevet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Men man kan ikke give sig selv Street Credit :P :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Men man kan ikke give sig selv Street Credit :P :P Kunne ellers være smart hvis man kunne. Men tror bare at en vist Hr. Gammelsmølf ville give sig selv VILDT mange så, når nu man tænker på den stil han køre med besvarelserne herinde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Kunne ellers være smart hvis man kunne. Men tror bare at en vist Hr. Gammelsmølf ville give sig selv VILDT mange så, når nu man tænker på den stil han køre med besvarelserne herinde :D :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Kunne ellers være smart hvis man kunne. Men tror bare at en vist Hr. Gammelsmølf ville give sig selv VILDT mange så, når nu man tænker på den stil han køre med besvarelserne herinde :D ha ha Dorthe - Helt enig jeg har faktisk forsøgt at trykke på mig selv. ;) Nu har du lige fået :sc for din gode humor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Kan se at jeg har 1 BK street credit... Hvad betyder det? Og Anita Du har ikke bare en men hele 2 BK SC. Jeg har nemlig lige givet dig en mere for dit relevante spørgsmål ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 ha ha Dorthe - Helt enig jeg har faktisk forsøgt at trykke på mig selv. ;) Nu har du lige fået :sc for din gode humor :) Tak Martin :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Og så burde i gøre sådan at man på sin fødselsdag automatisk fik bk sc. Så viæle jeg nemlig få en gave idag jeg har fødselsdag men får ingen gaver. :-( Men ja man burde bare kunne give det fra mobilen af også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Og så burde i gøre sådan at man på sin fødselsdag automatisk fik bk sc. Så viæle jeg nemlig få en gave idag jeg har fødselsdag men får ingen gaver. :-( Men ja man burde bare kunne give det fra mobilen af også. Du får da lige en fordi du har fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Og så burde i gøre sådan at man på sin fødselsdag automatisk fik bk sc. Så viæle jeg nemlig få en gave idag jeg har fødselsdag men får ingen gaver. :-( Men ja man burde bare kunne give det fra mobilen af også. Du får da også lige en af mig, og så håber jeg at der alligevel dukker en gave op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Hvad kan man "bruge" dem til? Eller er det bare som smykker, så folk kan se man er sej... :balloon :balloon :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Hvad kan man "bruge" dem til? Eller er det bare som smykker, så folk kan se man er sej... :balloon :balloon :respekt Det er udelukkende for at vise at du er super sej ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Det er udelukkende for at vise at du er super sej ;) Så vil jeg altså godt understrege at det ikke er sundt for mit image at jeg ikke har en eneste!!!!!! :blabla :hophop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Så synes jeg måske og at det er ret nedværdigende at jeg KUN har 1! :rolleyes :sc Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 ha ha Dorthe - Helt enig jeg har faktisk forsøgt at trykke på mig selv. ;) Nu har du lige fået :sc for din gode humor :) Og hvor er min street credit - det var mig der startede med at skrive man ikke kan give sig selv.. :klap :kiss :klap :kiss :klap :kiss :klap :kiss :klap :kiss :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Så vil jeg altså godt understrege at det ikke er sundt for mit image at jeg ikke har en eneste!!!!!! :blabla :hophop Så synes jeg måske og at det er ret nedværdigende at jeg KUN har 1! :rolleyes :sc Jamen så må i jo til at skrive nogle bedre indlæg... :o Ej pjat :P :glad :lolhit Slynger straks :sc afsted til jer begge... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Og Anita Du har ikke bare en men hele 2 BK SC. Jeg har nemlig lige givet dig en mere for dit relevante spørgsmål ;) Tak Martin :sc Del dette indlæg Link to post Share on other sites