Oprettet January 12, 2011 Herhjemme ser vi meget gerne tv-serier Og vi ønsker os også en del af dem.. men hvad med alle jer.. Har I tv-serier på dvd og ser I dem?? David har gerne tv-serier med i lastbilen i stedet for film for han kan bedre nå at se et afsnit eller to fremfor en hel film inden han skal i seng og sove. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg har samlet på Krøniken gennem Billedbladet og så samler jeg på "Det lille hus på prærien" nå ja og så har jeg "Anne fra Grønnebakken" som heg har fået nu her i jule- og fødselsdagsgave... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 nej vi samler ikke selv på dem, men låner dem gerne af andre. til gengæld samler vi på dirch passer-film Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 ov jo jeg har Anne fra Grønnebakken på dvd og i bogform... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Vi har hele Matador serien - som er Henriks yndlings ;) Csi - samler min mor på så der låner vi dem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jah nogle af dem :) Jeg har : Matador Hotellet Rejseholdet Huset på Christianshavn Nikolaj og Julie Nynne Sex and the City Dr House 1-5 Strisser på Samsø Krønikken Klovn Langt fra Las Vegas Venner Og så har vi en hel stak ovenpå, kan ikke lige huske hva der er :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Vi henter mange ned fra nettet. Ser dem. Nogen af dem gemmer vi, andre sletter vi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jah nogle af dem :) Jeg har : Matador Hotellet Rejseholdet Huset på Christianshavn Nikolaj og Julie Nynne Sex and the City Dr House 1-5 Strisser på Samsø Krønikken Klovn Langt fra Las Vegas Venner Og så har vi en hel stak ovenpå, kan ikke lige huske hva der er :D Åh man kommer da aldrig til at kede sig hvis man sner inde oppe hos jer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Åh man kommer da aldrig til at kede sig hvis man sner inde oppe hos jer ;) Nope... :) Tror vist vi har et godt stykke over 300 film, det løber jo op det skidt :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Vi har Heksene fra Warrren Manor Star Trek - The next generation NCIS Greys hvide verden Dharma & Greg House M.D Rejseholdet Miami Vice Sabrina - Skolens heks Årgang 0 Private practice Og sikkert nok et par stykker mere.. Ngle har vi kun en enkelt sæson af indtil videre og andre har vi alle sæsoner af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nope... :) Tror vist vi har et godt stykke over 300 film, det løber jo op det skidt :blush Vi har 1 stor flyttekasse med dvd'er og det syntes jeg dælme er meget :rolleyes HIHI Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg har opgivet at tælle hvor mange dvd'er vi har Men det er MANGE... 49 af dem er disney's klassikere.. Jeg har nemlig hele rækken nu... Overvejer hvordan jeg skal opbevare dem fra nu af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg har opgivet at tælle hvor mange dvd'er vi har Men det er MANGE... 49 af dem er disney's klassikere.. Jeg har nemlig hele rækken nu... Overvejer hvordan jeg skal opbevare dem fra nu af Jeps dem har jeg også rigtig mange af... elsker mine Disney film :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Vi har lidt, det er nok mere nogle jeg ser. Matador Rejseholdet Nikolaj og Julie Klovn 90210 1og2. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeps dem har jeg også rigtig mange af... elsker mine Disney film :loveshower Jeg har samlet i 8-9 år nu.. Og nu er samlingen komplet.. Det er faktisk lidt mærkeligt at tænke på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg har samlet i 8-9 år nu.. Og nu er samlingen komplet.. Det er faktisk lidt mærkeligt at tænke på Ja de tager sin tid at samle, mener jeg mangler 3 og 1 animations film :) Har til gengæld hele serien med Fragglerne - Elsker dem, de er bare så søde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Vi har ikke nogen serier.. Men min søster samler på dem, også låner jeg dem :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Ja de tager sin tid at samle, mener jeg mangler 3 og 1 animations film :) Har til gengæld hele serien med Fragglerne - Elsker dem, de er bare så søde :loveshower Øhmmm, jeg snakker så kun om klassikerne.. Dem med guldnumrene Hov ja, jeg har da også fragglerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Øhmmm, jeg snakker så kun om klassikerne.. Dem med guldnumrene Hov ja, jeg har da også fragglerne Jep det ved jeg :) Havde skrevet forkert- jeg mangler ikke 3 men 13 :D Men misser man en enkelt af dem kan der jo gå flere år før man kan få den igen... Nøj jeg var glad for at skønheden og udyret kom den manglede jeg nemlig da jeg havde smidt den gamle ud jeg havde på videobånd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jep det ved jeg :) Havde skrevet forkert- jeg mangler ikke 3 men 13 :D Men misser man en enkelt af dem kan der jo gå flere år før man kan få den igen... Nøj jeg var glad for at skønheden og udyret kom den manglede jeg nemlig da jeg havde smidt den gamle ud jeg havde på videobånd :) Jeg har dem kun på dvd.. Droppede dem jeg havde på vhs for mange år siden.. Min verden var reddet da Fantasia og Fantasia 2000 udkom her før jul, det var de sidste to jeg manglede.. samt Skønheden og uhyret som udkom før dem... Og de tre har jeg så ventet på i et helt år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg har dem kun på dvd.. Droppede dem jeg havde på vhs for mange år siden.. Min verden var reddet da Fantasia og Fantasia 2000 udkom her før jul, det var de sidste to jeg manglede.. samt Skønheden og uhyret som udkom før dem... Og de tre har jeg så ventet på i et helt år Ja mine vhs har også ladet livet :) Jamen så er din samling komplet, så er den også nemmere at få til at forblive komplet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Ja mine vhs har også ladet livet :) Jamen så er din samling komplet, så er den også nemmere at få til at forblive komplet :) Ja det er den... Men jeg overvejer hvordan den skal opbevares fra nu af.. For den er jo alligevel en slat penge værd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 HIHIH Tror vi her til aften har fundet 2 af BK's filmnørder... :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Ja det er den... Men jeg overvejer hvordan den skal opbevares fra nu af.. For den er jo alligevel en slat penge værd Ja det er den bestemt... Det ved jeg sørme heller ikke hvordan det er bedst at opbevare dem :) Mine står bare fremme så kan ungerne jo fortælle hva de vil se.. nok se men ikke røre :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Ja det er den bestemt... Det ved jeg sørme heller ikke hvordan det er bedst at opbevare dem :) Mine står bare fremme så kan ungerne jo fortælle hva de vil se.. nok se men ikke røre :D Mine er også nix pille for børn på besøg Del dette indlæg Link to post Share on other sites