Nitzen1987

KLOVN

47 indlæg i dette emne

Jeg er ikke så vild med serien, men manden vil RIGTIG gerne ind og se den, så mon ikke han får lokket mig med?

Del dette indlæg

Det er en film der deler vandene.. ingen tvivl om det.. for det er noget så tydeligt bla på min FB - 50% skriver dårligt om den og 50% godt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det jo ikke sådan man bare selv kan bestemme hvem det er tingene handler om... At du synes det er Frank og Mia der skal være hovedpersonerne fordi du ikke kan lide Casper, gør dem ikke til hovedpersonerne... Serien handler om Frank og Casper. Hvis du skrev Casper ud, ville Frank jo heller ikke være en klovn - det er jo Casper der stort set altid sætter ham i de situationer.

Skrev du Mia ud, ville Frank stadigvæk være en klovn. Bare en sørgelig ensom klovn ;)

nu kan det godt være, at KLOVN handler om Frank og Casper, men derfor gør det jo ikke filmen bedre, hvis man ikke synes om den, og hvis man synes der manglede mere om Frank og Mia

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne se den men min mand gider bare ikke

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu kan det godt være, at KLOVN handler om Frank og Casper, men derfor gør det jo ikke filmen bedre, hvis man ikke synes om den, og hvis man synes der manglede mere om Frank og Mia

Det var ikke det min kommentar gik på.. Det fair nok at synes filmen er dårlig fordi man ikke kan lide den ene af hovedpersonerne.. Men man kan ikke bare selv bestemme at Frank og Mia er hovedpersonerne i serien.. :) Fordi det er de ikke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal se den i aften :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 Er glad for du forstår hvad jeg mener :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 Er glad for du forstår hvad jeg mener :kiss

tror vi har lidt samme logik :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi set den hold da helt K..... den er god, de kunne godt tage og lave en 2 :haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi set den hold da helt K..... den er god, de kunne godt tage og lave en 2 :haha

Ja, jeg vil også gerne se den igen..

Troldemor: Forstår godt at du synes det bedste er Mia og Frank, og at du ville "ønske" at filmen handlede mere om dem :) Og at når du ser klovn, ligger du vægt på deres historie og ikke samspillet mellem Frank og Casper :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig har vi fået bestilt biletter til at se Klovn i morgen, men det bliver i den lille biograf, men det er vel fordi det er over en måned siden, at den fik premiere, så der ikke er så mange seere mere....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig har vi fået bestilt biletter til at se Klovn i morgen, men det bliver i den lille biograf, men det er vel fordi det er over en måned siden, at den fik premiere, så der ikke er så mange seere mere....

Rigtig god tur :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er normalt ikke til Klovn og i særdeleshed Casper Christensen, men jeg må sige, at jeg bestemt var underholdt. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror faktisk jeg hopper over filmen.

Synes rigtig godt om serien, kan grine så jeg næsten pi.... i bukserne, men er bange for, at det bliver for meget i for lang tid med en film.

Deres pinligheder passer meget godt til en halv times underholdning.

By the way så er mit yndlingsafsnit dét, hvor Bodil dør (ikke fordi hun dør), men synes den scene hvor Frank skal finde vielsesringen i hendes ble er SÅ langt ude og bizar, at jeg grinede og grinede i lang tid efter afsnittet var slut.

:lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror faktisk jeg hopper over filmen.

Synes rigtig godt om serien, kan grine så jeg næsten pi.... i bukserne, men er bange for, at det bliver for meget i for lang tid med en film.

Deres pinligheder passer meget godt til en halv times underholdning.

By the way så er mit yndlingsafsnit dét, hvor Bodil dør (ikke fordi hun dør), men synes den scene hvor Frank skal finde vielsesringen i hendes ble er SÅ langt ude og bizar, at jeg grinede og grinede i lang tid efter afsnittet var slut.

:lolhit

:lolhit ja det er fantastisk, men er også helt vild med den scene hvor Frank får en pisk Juleaften og ved en fejl får pisket Bodil helt til blods og prøver at dække det ved at give hende nissehue på :lolhit, det er nemlig lige præcist så bizart som noget kan være

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit ja det er fantastisk, men er også helt vild med den scene hvor Frank får en pisk Juleaften og ved en fejl får pisket Bodil helt til blods og prøver at dække det ved at give hende nissehue på :lolhit, det er nemlig lige præcist så bizart som noget kan være

Ja for filan da - ej der er altså mange sjove afsnit - he he

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har vi så fået se filmen... og det eneste jeg rigtig kan sige er :haha

og at jeg bestemt ikke ville lade Frank og Casper passe mine børn.....

synes at slutningen var genial :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forsøger stadigvæk at lokke min kæreste med ind og se den! MEN han nægter.... <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja slutningen var bare så god :D

Godt at høre at du ikke blev skuffet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja slutningen var bare så god :D

Godt at høre at du ikke blev skuffet ;)

Det gjorde jeg bestemt ikke :D

Manden siger at der er en 2'er på tegnebrættet - gad vide om man skal se Frank som far her????

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gjorde jeg bestemt ikke :D

Manden siger at der er en 2'er på tegnebrættet - gad vide om man skal se Frank som far her????

Tja det kunne jo være oplagt, bliver spændene hva de finder på :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand fik mig overtalt, og jeg kan kun sige jeg er positivt overrasket! JEg er normalt ikke til serien, men synes nu filmen var sjov :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER