Barbamama

Babys første fødselsdag :)

7 indlæg i dette emne

Hvordan skal jeres babys første fødselsdag foregå? :) (eller hvordan foregik den, hvis I har børn over et år :))

Herhjemme planlægger vi at holde grillfest for hele sønnikes familie i farmors have. Det bliver supergodt! :loveshower Vi holder det så fem dage efter hans faktiske fødselsdag for så passer det med en lørdag ;)

På selve dagen tror jeg bare, at vi skal hygge os og måske i zoo og så laver jeg nok en babyversion af en lagkage, altså noget uden en masse sukker med pyntet fint med frugt og flødeskum :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil lave rigtig børnefødselsdag for familien... med paptallerkner med figurer på og balloner og sådan... og så er det jo i starten af august, så jeg håber vi kan være i haven :)

Maden har jeg ikke tænkt så meget over endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg snart skal holde 2 års fødselsdag ( :o ) kan jeg godt bidrage ;)

Vi holdt morgenmads-bord for bedsteforældre og 2 hold venner med børn. Stille og roligt og hyggeligt på vores lidt begrænsede plads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlies første fødselsdag bliver nok lidt en kopi af Marlons, bare med et andet tema (som jeg ikke har bestemt endnu)

Stor fødsesdagsfest med brunch og eftermiddagskaffe for ca 20 mennesker. Tema-tallerkner, krus, kage og pynt :) Masser af balloner :)

Og en særlig lagkage til Fødselsdagsbarnet!

Åh, børnefødselsdage er så HYGGELIGE! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke helt hvordan vi gør endnu (har lige en 30 års fødselsdag der skal overståes først - og så er der lang tid til endnu), men umiddelbart betyder fødselsdage livretter for mig, så vi skal have Mies livretter. Lige nu er det Agnetes klatkager, hirsegrød og kogte gulerødder, men håber der kommer lidt flere muligheder til :P Måske vil jeg forsøge mig med babymuffins og banan is (frosen banan) som godter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu er der jo et halvt år til, men har da lidt ideer.... Jeg tror, jeg kommer til at gå all in med pynt, kager, fest, farver og ballade. Lillefisens navngivningsfest var mere enkel mht indbydelser, bordpynt osv, så kunne godt finde på at give den gas med superhelte, cirkus, zoo, eller andet tema :) Bare for at få lov til at bruge timer på at lede efter fine ting på diverse netshops. Men, en ting er jo intentionerne, noget andet er, hvad der er tid og overskud til når jeg er tilbage på job...

Mht. mad kunne jeg forestille mig at det bliver kage, boller, kage og efterflg. hygge, og middag for familie og venner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder den i svigermes sommerhus, og laver en masse god sommermad, og så står den på en masse lege ude i haven. Tror det bliver rigtig hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER