Oprettet May 9, 2013 Jeg skal først scannes igen den 22. men tænkte, at vi kunne lave en oversigt over, hvad køn vores babyer er :balloons Jeg skriver selvfølgeligt også kønnet ind, så snart vi ved det her :P Puuuuh syntes der er laaaang tid til den 22 lige nu :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 Det bliver en lille dreng! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Vi venter en lille pige :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Det bliver en lille dreng! :loveshower Tillykke med den lille baby boy :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Vi venter en lille pige :biglove Og tillykke med lillepigen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Tillykke med den lille baby boy :yay Tak! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 Og tillykke med lillepigen :biglove Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 En lille dreng til mig! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 En lille dreng til mig! :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 Wauw 2 af hver indtil videre! Er spændt på hvordan fordelingen bliver, når alle ved det!! Er der egentlig nogen i denne terminsgruppe, som ikke vil vide det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 Wauw 2 af hver indtil videre! Er spændt på hvordan fordelingen bliver, når alle ved det!! Er der egentlig nogen i denne terminsgruppe, som ikke vil vide det? Måske, min mand vil gerne vide det, men jeg kan ikke helt bestemme mig.. Men har ca 14 dage til at bestemme mig i endnu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 Her er det en lillesøster-Luna :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 Vi vil ikke vide det, så det bliver først når baby er kommet til verden at det bliver afsløret. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2013 Her bliver det en lille dreng, som skal hedde Liam ❤ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2013 Her bliver det en lille dreng, som skal hedde Liam ❤ :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2013 Vi vil ikke vide det, så det bliver først når baby er kommet til verden at det bliver afsløret. Sejt! Jeg tror slet ikke jeg kunne vente så længe! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2013 Vi vil gerne vide det :) på onsdag skal jeg til scanning så skulle vi gerne vide hvad hvem der gemmer sig derinde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2013 Her gemmer der sig en lille pige. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 Hvordan er fordelingen efterhånden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 Jeg tæller lige efter når jeg kommer hjem fra scanning idag :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 Jeg har vist ikke skrevet i denne tråd før, men vi venter på en lille dreng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 Og efter en vellykket md scanning kan jeg suplerer med en lille pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 5 piger og 4 drenge - det kan da vidst ikke være mere ligeligt fordelt!! Har vi hørt fra alle der gerne vil vide det?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 Jeg ved det ikke... men ellers kommer folk vel ind og skriver når de er klar tænker jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites