Oprettet May 9, 2013 Jeg har nu fået en tid til igangsættelse :kuller Jeg vil ikke afsløre datoen endnu, men (som vi jo vidste hele tiden) bliver det to maj-babyer, og de kommer ud indenfor de næste to uger :kuller :stork :wub :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Iiiiih, held og lykke:-)))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Ihh hvor spændende! Held og lykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Det er så spændende... Pøj pøj med det hele :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Det blir så spændende :) Iiiiih, held og lykke:-)))))) Ihh hvor spændende! Held og lykke :loveshower Det er så spændende... Pøj pøj med det hele :yay Tusinde tak allesammen :kram2 Jeg ville gerne have undgået igangsættelse, men hvis det er nødvendigt, skal det jo gøres... og de kan jo nå det endnu, hvis de selv vil ud før den dato :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites