Oprettet January 12, 2011 Jeg gør :loveshower Ved faktisk ikke om heg syntes det er en god serie, men jeg bestemmer bare over fjernbetjeningen om onsdagen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nej den har ikke fanget mig.... Venter bare på at DH kommer tilbage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 ja jeg ser det, og synes egentlig den er okay, jeg savner dog desprate housewife og ugly betty Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Næææ, vi ser DR kultur med det gamle Rom.. Det er virkelig interessant, synes jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nej den har ikke fanget mig.... Venter bare på at DH kommer tilbage :) ja jeg ser det, og synes egentlig den er okay, jeg savner dog desprate housewife og ugly betty Helt klart DH er bare for Humor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nope, tror jeg så det første afsnit og det var det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Næææ herhjemme er fjerneren slukket i dag.. For er alene hjemme.. så sidder ved min store comp på kontoret.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 nej det fanger mig ikke lige ser csi og kigger på bk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg ser det, men det er ikke vigtigt for mig, at få det set. Det er okay underholdning, men den fanger mig ikke på samme måde som så mange andre serier... Og så kan jeg altså ikke helt arbejde med, at Mr. Big er med :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites