KristinaB

Hjælp :-)

4 indlæg i dette emne

Hejsa,

Jeg opretter lige denne tråd i håb om at der er nogle kloge piger der kan hjælpe mig. Og jeg håber virkelig at jeg lægger den det rigtige sted...

Jeg er i den utroligt heldige situation at jeg søndag og igår stod med en positiv graviditetstest :yay . Men i forbindelse med det kommer alle spørgsmålene.

Jeg havde sidste menstruations første dag d. 1. April og ægløsning d. 24. April. Har en lidt lang cyklus..

Hvornår vil i så umiddelbart vurdere at min terminsdag vil være - hvis alt går som det skal...

Og hvad skal jeg være opmærksom på, og hvad jeg skal gøre. Hvornår skal jeg tage kontakt til lægen fx. Tænker at der skal gå lidt tid endnu, men har helt ærligt ingen anelse om det.

Jeg har prøvet at skubbe det hele lidt til side i et stykke tid, fordi min cyklus har været på ustabil, så nu hvor det er lykkedes, bliver man jo helt vildt bekymret for at der skal ske noget.

Håber nogen har nogle gode råd til mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med :gravid

Når du havde ÆL den 24. (Eller deromkring) er du 2+0 der (uanset hvor lang en cyklus du har) så jeg vil sige, at du er 3+6 i dag, 4+0 i morgen :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med :gravid

Når du havde ÆL den 24. (Eller deromkring) er du 2+0 der (uanset hvor lang en cyklus du har) så jeg vil sige, at du er 3+6 i dag, 4+0 i morgen :)

:goodluck

What she said :ditto Og jeg ville bare ringe til lægen nu :) Det er ikke sikkert at de vil se dig før uge 8-9 stykker, men måske vil de. Det ville min (bare til en snak, til test og for at fastsætte terminsdato).

Tillykke med det i hvert fald! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for det. Jeg vidste det vel egentlig godt, men præsterede vist at forvirre mig selv.

Så må termin blive ca. midt januar.

Krydser bare alt hvad jeg kan for at alt går godt.

Prøver at kontakte lægen for at se hvad de siger :)

Tusind tak for hjælpen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER