Besvaret May 6, 2013 Jeg ville se tiden an da du som det siger er godt i sig selv igen. Slimproppen kan jo godt ryge mere end en gang, så som de siger er det nødvendigvis ikke et tegn på at fødslen snart sker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Jeg har fået at vide jeg først skal ringe til fg når veerne bider rigtig hårdt, varer 1-1,5 minut og der er 2-3 minut imellem og har været det en times tid. Så er man ved at være 6-8 cm åben og det er det perfekte tidspunkt at komme ind på, så ud fra det du skriver ville jeg ikke ringe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Joh men hvis man kun er i uge 31 skal man ikke vente så længe. Men hvis plukveerne ikke er regelmæssige i mere end en time eller gør rigtig ondt ville jeg ikke gøre noget. Jeg havde selv en million plukveer her i min 4. graviditet, flere gange langvarige, og flere gange regelmæssige uden at åbne mig det mindste, jeg var helt lukket da jeg kom til igangsætning 40+5. Forklaringen er at plukveer trækker livmoderen sammen "sådan lidt på kryds og tværs" (som JM sagde til mig) mens fødselsveer trækker livmoderen sammen fra toppen, så den åbner sig. Så der er altså forskel, selv om det kan være lidt svært at mærke grænsen en gang i mellem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Aha ja sorry, ku ikk se du ikke var så langt henne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites